Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


34868 odpowiedzi na ten temat

#7821 Share piotrkrk

piotrkrk

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 styczeń 2013 - 22:43

Dziewczyna na gospodarkę Bardzo duzo uzytkownikow odeszlo z tego forum do konkurencji. I nie sadze, zeby w temacie np "rozbitej szyby w New Hollandzie" i odszkodowaniu z AC pomagaly posty "banana" ktory opowiada swoją histerie o Passacie i ASO.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 17:42
  •  

#7822 Share dominikziemniak

dominikziemniak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:ROLNICTWO I WSZYSTKO CO Z NIM ZWIĄZANE.
    I OCZYWIŚCIE MOTOCYKLE.

Napisany 21 styczeń 2013 - 22:46

Dziewczyna na gospodarkę Hehehe, nie chce mi się czytać wszystkich ostatnich stron ale pamiętajcie koledzy i szanowne koleżanki, że StasiekS jakoś dziwnie zamilkł, a wcześniej występował również jako agrouki, no to teraz może jest bananem :)

#7823 Share piotrkrk

piotrkrk

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 styczeń 2013 - 22:48

Dziewczyna na gospodarkę Ja Wam mowie, ze banan to jest tranzystor który sie podszywa

#7824 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 21 styczeń 2013 - 22:53

Dziewczyna na gospodarkę A niech sobie dziewczyna opowiada mi jakoś to nie przeszkadza i zapewne innym też nie. Jak się nawet podszywa wcześniej czy później wyleci za multikonto. Nie musisz sobie aż tak tym podnosić ciśnienia

#7825 Share damianzbr

damianzbr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2846 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2013 - 00:40

Dziewczyna na gospodarkę

Hehehe, nie chce mi się czytać wszystkich ostatnich stron ale pamiętajcie koledzy i szanowne koleżanki, że StasiekS jakoś dziwnie zamilkł, a wcześniej występował również jako agrouki, no to teraz może jest bananem :)

Lol ciekawa teza, z tym agrouki było potwierdzone? Ja wiem kto jest bananem, mogę tylko powiedzieć że nie on. ;)

#7826 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 22 styczeń 2013 - 06:12

Dziewczyna na gospodarkę @piotr tak cwaniakujesz, dzwoniles do tego ASO??? Czy moze poty cie oblaly??? :D

Zawsze myslalam ze to baby obgaduja, ale zeby chlopy d....e obrabialy to pierwsze widze. :D

Edytowany przez banan575, 22 styczeń 2013 - 06:58.

Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#7827 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 22 styczeń 2013 - 07:51

Dziewczyna na gospodarkę

Tu sie roi od tranzystorów........

Nie zauważyłam tej wypowiedzi ,bo mi wczoraj AF strasznie wolno chodziło ... Tu się roi od ludzi ,co zarzucają innym różne wypaczenia ,a sami niestety nie reprezentują nic lepszego . Ludzie, którzy zawsze muszą ostatni skończyć wypowiedź ,no bo jakby że inaczej :wacko: Naprawdę ,żałosne ,ale pamiętaj @piotrkrk ,nie obrazisz mnie takim tanim tekstem . Tylko co od Ciebie wymagać więcej... ? :ph34r:

Edytowany przez Meg5, 23 styczeń 2013 - 13:30.


#7828 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 22 styczeń 2013 - 07:58

Dziewczyna na gospodarkę

Skoro koledzy już Ci nie raz zwracali na to uwagę to chyba coś w tym jest

Roki weż przestań i Ty.
Co to liga ochrony się znalazła.
Banan swiety nie jest wystarczy poczytać posty wstecz a jak chcesz Roki to Cię oświece tymi postami bo widzę że żle zadanie domowe odrobiłeś i "przeleciałeś kartkę z najwazniejszymi postami"
zamiast przeczytać ją uważnie.

moj boshe swierze powietrze

niedawno @milanreal juz jeden temat zamknął bo nie mogl sie doczytac co autor chcial.


Czy nikt nie czyta tego co napisal zanim wstawi??? Przeciez jest edycja i można :D poprawic

O proszę ,Roki popatrz jak koleżanka nie majaca żadnego prawa upomina kolege który zrobił pare błędów.
Zrobił to zrobił a co ona ma do tego!!!!!Egzekutor czy co?
Wszystko lubie ale dziadostwa i cwaniactwa nie nawidzę. ;[

#7829 Share piotrkrk

piotrkrk

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2013 - 09:49

Dziewczyna na gospodarkę

@piotr tak cwaniakujesz, dzwoniles do tego ASO??? Czy moze poty cie oblaly??? :D

Zawsze myslalam ze to baby obgaduja, ale zeby chlopy d....e obrabialy to pierwsze widze. :D




Nic sie nie boj, zadzwonie, tylko wczoraj czasu nie mialem. Strach przed czym ? Przed tym, że salon mi odpowie, że przyszla jakas wariatka ?



A wiekszej rajfury od Ciebie to nie znam, nawet na placu targowym. Pewnie nawet tesciowa nie chce z Toba w domu rozmawiac i dlatego taka wyszczekana jestes na tym forum ?




@Meg5


"wypaczenia" <---- to chyba nie po naszemu :)


Nie mam zamiaru nikogo obrazać, a do twojego marnego poziomu rowniez nie mam zamiaru sie schylać.

No dosyć już tego obrażania, nie dosyć, że obrażasz kogo popadnie, to polecenia moderatorów masz gdzieś !!!!! +1 punkt ostrzeżeń za obrazę użytkowników i ban na 7 dni za 4 punkty ostrzeżeń, jak to nie pomoże, to odpoczniesz od forum na dłuższy czas !!!!!

Edytowany przez MAT912, 22 styczeń 2013 - 10:49.


#7830 Share agulka

agulka

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:konie - hodowla, trening, rekreacja
    ogrodnictwo ozdobne
    fotografia

Napisany 22 styczeń 2013 - 10:20

Dziewczyna na gospodarkę DZIEWCZYNA NA GOSPODARKE...
w sumie się nie chciałam w temacie odzywać. bo ani ja stanu wolnego, ani ze wsi nie pochodzę.
ale może spróbuję troszke Was do tematu "nawrócić" ;)
z moich doświadczeń.. nie musi kobieta być ani z gospodarstwa, ani ze wsi. byle miała ochotę na gospodarstwie z mężem być i zapoznawać się z życiem na nim. umieć się w nim odnaleźć. mieć chęci i pewne "wrodzone zdolności".
też nie lubię siedzieć tylko w domu i przy garach. ale ktoś musi się domem zająć, kuchnią i dzieckiem. jest czas to można i na dwór iść coś porobić. jest potrzeba to można i zwierzaki odpaść..itd. we wszystkim trzeba jednak mieć wyczucie i umieć się dogadać. nie tylko widzieć czubek własnego nosa "bo ja chcę Tobie pomóc". trzeba pamiętać, że wykonując inne obowiązki domowe itd też w jakiś sposób się pomaga.
i tyle ode mnie. dlaczego, już wyżej wspomniałam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 17:42
  •  

#7831 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 22 styczeń 2013 - 11:07

Dziewczyna na gospodarkę

Roki weż przestań i Ty.
Co to liga ochrony się znalazła.
Banan swiety nie jest wystarczy poczytać posty wstecz a jak chcesz Roki to Cię oświece tymi postami bo widzę że żle zadanie domowe odrobiłeś i "przeleciałeś kartkę z najwazniejszymi postami"
zamiast przeczytać ją uważnie.


O proszę ,Roki popatrz jak koleżanka nie majaca żadnego prawa upomina kolege który zrobił pare błędów.
Zrobił to zrobił a co ona ma do tego!!!!!Egzekutor czy co?
Wszystko lubie ale dziadostwa i cwaniactwa nie nawidzę. ;[

@POL do ciebie nie pije wiec nie musisz mnie oświecać, a i nie bierz przykładu z kolegi @piotrkrk bo już jak widzisz dostał to do czego tak zawzięcie dążył. Poczytaj inne tematy,a nie tylko posty i zobaczysz ile kto i kogo upomina ;)
I to na tyle w kwestii kolegi @piotrkrk bo tematem dyskusji nie jest on tylko Dziewczyna na gospodarkę :)

Edytowany przez Roki212, 22 styczeń 2013 - 11:16.


#7832 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 22 styczeń 2013 - 13:22

Dziewczyna na gospodarkę

@Meg5

"wypaczenia" <---- to chyba nie po naszemu :)



Nie mam zamiaru nikogo obrazać, a do twojego marnego poziomu rowniez nie mam zamiaru sie schylać.

Wiesz co @ Piotrkrk,,żal mi Ciebie . Naprawdę smutny jesteś i do tego nie wiem czy jeszcze ślepy ,bo wyzywasz ludzi od tranzystorów ,o niskim poziomie umysłowym i na koniec kwitujesz ,to stwierdzeniem ,że nie masz zamiaru nikogo obrażać . No naprawdę masz facet problem i to poważny ,radziłabym CI zasięgnąć porady specjalisty . ;)
PS. Dobrze że Ty po naszemu piszesz ,też u Ciebie klawiatura nie ma np. ż ,ę,...?
Odnośnie wyrazu ,,wypaczenia '' to chyba nie po Twojemu ,bo wiesz występuje ten wyraz w słowniku . Nadole masz synonimy do tego wyrazu ,bo widzę że nie łapiesz znaczenia .

Synonimy (polski) dla "wypaczenie":
skrzywienie, wykrzywienie, zniekształceni

PS. 2 Dedykuję Ci ten utwór ''KOGUCIKU '' i wiedz ,że nadal nie czuję się obrażona... :P
http://www.youtube.com/watch?v=KtT7YUW6Sbs

Edytowany przez Meg5, 22 styczeń 2013 - 16:03.


#7833 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 22 styczeń 2013 - 14:12

Dziewczyna na gospodarkę Noi tymi miłymi wypowiedziami Piotrka, Rokiego i Meg powróćmy do sedna tematu. :rolleyes:
Odemnie w małym skrócie....
Dziewczyna na gospodarkę przedewszystkim musi być pracowita, musi wiedzieć czego chce,musi to być dziewczyna przedewszystkim ze wsi która od małego pracowała przy rodzicach na wsi .
Chociaż są przypadki że i dziewczyny z miasta lubią świeże powietrze i prace na gospodarstwie.
Tak na prawde nie ma reguły .
Ale w większości są to proste i robotne dziewczyny ze wsi, których poprostu cieszy praca na gospodarstwie typu chodowla jakiś zwierzatek czy uprawy jakiś warzyw albo truskawek.

#7834 Share pete1388

pete1388

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Gospodarstwo ;) to całe moje zycie ;)

Napisany 23 styczeń 2013 - 17:51

Dziewczyna na gospodarkę Witam wszystkich ;) powracam po ogromnej nieobecnosci w innej odsłonie ;) kiedys moim nickiem byl petes lecz kij wie jakie haslo mam ;/ bo cos mi podpowiada ze hasło było przypomniane na maila no i niestety nie zmienilem go i zostalo mi nieznane bo jakis dobry czlowiek wkradł mi sie na poczte i zmienil mi haslo... ale to osobna historia jesli sie uda i o2 odesle mi listem nowe haselko usune ten profil i bd jak zawsze jako petes ;)
Wracam do sedna sprawy nie bylo mnie tu ho ho ho bardzo długo moze i z rok bo jak wiadomo pracy od groma a ze jestem do wszystkiego sam to rozumiecie jak jest ;)
dochodze do wniosku ze na dzien dzisiejszy kazdy jedzie na kazdego ile wlezie w tym temacie co prawda przeczytałem tylko kilka stron ale widze atmoswera jak pomeidzy 2 bykami o jałówke ;)
tak jak kolega wyzej napisał dziewczyna musi to kochac i nie zalezy od tego czy jest z miasta czy ze wsi ;)
Moj kolega ma żone z bloków i powiem wam ze takiej ze świeczka szukac i do obory pójdzie sery masło takie rzeczy robi a kazdy by powiedzial z blokow sie nie nauczy, jesli kobieta to lubi i sie realizuje to czemu nie moze sobie takie drobne prace po robic ;)
Nie wiem jak u was ale przez ten rok jestem bogadszy o nowe doswiadczenia miałem dziewczyne wszystko było ok ale załamany byłem tym stanem kiedy miałem zniwa czy cos to miala do mnie wonty ze nie mam dla niej czasu bo ona chce sie dzis spotkac i tyle.. moje problemy jej nie interesowaly tylko ona i ona kiedy raz poprosilem zeby mi na pole przyniosła cos zjesc bo od rana orze a miała do mnie kilometr to uznała ze nie bd sie szwendac po polach.. i wiele takich innych odzywek zostaw to nie miej gospodarstwa wiec ładnie jej podziekowałem.. Pozniej poznałem inna i w skrócie "jestes zaje.. facetem ale nie chce rolnika" no to juz wszystko wiecie.
Szerze jestem tym załamany wszystkim. Bo człowiek pracuje stara sie jest uczciwy chciał by miec kogos z kim bd dzielił reszte zycia ze to co wypracował i wypracuje bd miał z kim dzielic a tu tak to wszystko wyglada.. Niestety ale ja mieszkam w miescie śląsk to ogolnie malo terenow rolniczych i moim marzeniem bylo by znaleźć prawdziwa kobiete ktora pokochala by mnie jak i rolnictwo bo moim zdaniem inaczej to nie ma sensu musi być to dziewczyna ktora to kocha bo inaczej nie bd rozumiec nie bd wsparciem w trudnych chwilach a własnie o to chodzi w zwiazku ;) mam nadzieje ze moze usmiechnie sie szczescie i albo tu do mnie taka napisze albo w koncu trafie na nia choćby na chodniku ;)
Wybaczcie ze sie tak rozpisałem ale trzeba było wylać ten żal z siebie ;)

#7835 Share Heidi88

Heidi88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 336 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 23 styczeń 2013 - 22:18

Dziewczyna na gospodarkę "Wybaczcie ze sie tak rozpisałem ale trzeba było wylać ten żal z siebie"

Och i bardzo dobrze, że napisałeś i wylałeś to z siebie, bo na pewno masz do tego prawo po takich przejściach. Wiadomo gdy się kogoś poznaje to zawsze człowiek robi sobie małą nadzieję, że może to już ta 2 połowa na którą tak czekamy całe życie. No a później rozczarowanie i żal tylko zostaje. Natomiast jeśli kobieta podchodzi od początku do tematu rolnika z dziwnym uśmiechem na ustach, to ja już bym sobie nie robiła nadziei że się przekona, być może udałoby się z tego jakiś związek stworzyć, ale być może taka kobieta nigdy nie będzie szanowała męża za to kim jest i co robi, choć pewnie wszystko co by miała i czego się dorobiła to dzięki jego ciężkiej pracy. Ale z czasem tego się nie widzi, bo skoro ja to wszystko znoszę to mi się należy. To bagno, dlatego lepiej naprawdę poczekać na tą, która doskonale wkomponuje się w twoje życie, i będzie dla Ciebie wsparciem a nie zmartwieniem.
Pozdrawiam i dedykuję ci piosenkę



#7836 Share pete1388

pete1388

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Gospodarstwo ;) to całe moje zycie ;)

Napisany 23 styczeń 2013 - 22:36

Dziewczyna na gospodarkę właśnie dokładnie tak jak mówisz. Jeśli ktoś po prostu nie jest tym zainteresowany to udawanie nie ma sensu teraz jest tak ze steka ze rolnictwo itp. a nie daj boze po slubie co może być?? tylko koniec swiata i pieklo na ziemi wiec czasem po takich rozczarowaniach wole sobie w dzierzawe wziasc 2 ha pola przynajmniej mniej nerwow heheh może za kilka lat bd miał z tysiąc ha hihi ale niestety samemu zyc nie można wiec trzeba jakos znaleźć ta 2 polowe ;)

#7837 Share Heidi88

Heidi88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 336 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 23 styczeń 2013 - 22:46

Dziewczyna na gospodarkę Lepiej niech się sama znajdzie przy 2 ha, ta jedyna z czystego serca będąca przy Tobie, bo jak będziesz miał ten tysiąc to przygotuj się że dziewczyny będą ustawiać się w kolejce do Ciebie ale to już nie wiadomo co taką będzie kierowało hehe ot taki żart :P

#7838 Share pete1388

pete1388

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Gospodarstwo ;) to całe moje zycie ;)

Napisany 23 styczeń 2013 - 23:37

Dziewczyna na gospodarkę .hehehe ;) oby znalazła się taka zwariowana co ze mna wytrzyma hehehe. oj czkowiek rano chciał by się mieć dla kogo budzic ;)

#7839 Share Max1987

Max1987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 205 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Piła
  • Zainteresowania:Takie jak wszystkich tutaj:-) Jak co to GG 8883245 :)

Napisany 25 styczeń 2013 - 09:44

Dziewczyna na gospodarkę Masz racje ale jeszcze masz czas zeby szukac :-) Szczeze też mi dokucza samotnośc i niepewnośc czy sie uda druga cześc siebie znaleśc ale co nam pozostaje jak nie liczyc na to ze sie uda wcześniej czy puźniej musi sie udac :-) Kto szuka ten znajdzie:-)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 17:42
  •  

#7840 Share Madzia20

Madzia20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 366 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 26 styczeń 2013 - 19:21

Dziewczyna na gospodarkę Mój brat tez marudzi że ciężko mu będzie znaleźć dziewczynę na gospodarkę i rodzice się ty martwią..
I po części jak nawet wyżej kolega napisał mają rację - bo żeby taka powiedziała że jedzenia nie przyniesie na pole to masakra...
Ale na pewno są wyjątki i drodzy panowie znajdziecie takie :)

A tak co do wontów.. miałam koleżankę z gospodarki ale nigdy ją tak nie interesowała jak mnie, znalazła chłopaka z gospodarki i zawsze marudziła że późno do niej przyjeżdżą ( co i tak robił codziennie) , że ciągle musi w polu robić itd... Więc jak widac nie tylko taka z miasta się czepia :)
Co do koleżanki, dzisiaj są małżeństwem i robią, lub tylko on robi na gospodarce..jak żyją i jak się ona z tym pogodziła nie mam pojęcia :)
Dla mnie nie byłoby problemu...
Ale wczoraj byłam gdzieś w Polsce za kombajnem (który udało mi się kupić:) ) i facet ma jakoś 50krów mlecznych i jakieś tam jeszcze inne i oni to dopiero mają zapiernicz... a żona razem z nim wstaje idzie do krówek, i po południu to samo.. dziennie to te min.7h spędzaja tam.. to dopiero jest praca, a jak się ma tylko hektary i zwierzyny nie za bardzo to przecież no prawie że laba :D

Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi