Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


34866 odpowiedzi na ten temat

#5021 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 07 kwiecień 2012 - 20:13

Dziewczyna na gospodarkę @jaro-nie pisałem że dzieci są żoną :lol: lub jedną kobietą.
dzieci są na pewno moje-tak samo brzydkie :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 15:59
  •  

#5022 Share dominikziemniak

dominikziemniak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:ROLNICTWO I WSZYSTKO CO Z NIM ZWIĄZANE.
    I OCZYWIŚCIE MOTOCYKLE.

Napisany 07 kwiecień 2012 - 20:17

Dziewczyna na gospodarkę Co do lasek lecących na kasę to powiem Wam, że jest ich wiele. Oczywiście nie wszystkie dziewczyny takie są (żeby nie było). Zrobiliśmy kiedyś taki test i specjalnie zaczęliśmy wyrywać laski na Audi A6 Quattro i wiecie jaki był efekt?? Drzwi nam się nie zamykały :)

A jak tam Panno Migotko A4?? Gotowe do wyścigu?? :P

#5023 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 kwiecień 2012 - 20:21

Dziewczyna na gospodarkę

@jaro-nie pisałem że dzieci są żoną :lol: lub jedną kobietą.
dzieci są na pewno moje-tak samo brzydkie :D

No to kamień spadł mi z serca a że siedziałem więc spadł na auu-pisanki ;) .

#5024 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 07 kwiecień 2012 - 20:39

Dziewczyna na gospodarkę duży ten kamień?-amputacją by się mogło skończyć.
oby tylko opuchlizną się skończyło.
@jaro to jajcarski gościu :lol:

#5025 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 kwiecień 2012 - 20:43

Dziewczyna na gospodarkę Już nie-kamień był sporawy :D

#5026 Share damianzbr

damianzbr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2846 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 kwiecień 2012 - 20:57

Dziewczyna na gospodarkę

Co do lasek lecących na kasę to powiem Wam, że jest ich wiele. Oczywiście nie wszystkie dziewczyny takie są (żeby nie było). Zrobiliśmy kiedyś taki test i specjalnie zaczęliśmy wyrywać laski na Audi A6 Quattro i wiecie jaki był efekt?? Drzwi nam się nie zamykały :)


Znaczek na masce był że to Quattro czy każdej z osobna tłumaczyliście? A co z transparentami informacyjnymi, było info że to podryw, czy tak na spontanie, audi Quattro podjeżdża a laski już czekają w kolejce by wsiadać?

#5027 Share dominikziemniak

dominikziemniak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:ROLNICTWO I WSZYSTKO CO Z NIM ZWIĄZANE.
    I OCZYWIŚCIE MOTOCYKLE.

Napisany 07 kwiecień 2012 - 21:10

Dziewczyna na gospodarkę To, że Quattro to akurat mało istotne. To było na spontanie, wystarczyło tylko wspomnieć czym przyjechaliśmy :)

#5028 Share klaudia110ha

klaudia110ha

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Sport, Mężczyźni, Szkoła, Mechanizacja rolnictwa itp.

Napisany 07 kwiecień 2012 - 22:21

Dziewczyna na gospodarkę

Bo niektórzy faceci szukają ideału, przebierają, nawet nie do końca wiadomo co chodzi im po głowie i w dodatku ranią przy tym dziewczyny umyślnie. Nie wmawiajcie nam, że to my jesteśmy trudne, dziwne albo nigdy nie wiadomo o co nam chodzi i musicie się domyślać. Wy wcale nie jesteście lepsi, tak źle, tak niedobrze. I nawet powiedzieć o co Wam chodzi nie potraficie, ba nawet odpowiedzieć na proste pytanie.

zgadzam się w 100 %. Mężczyzna wie wszystko przecież najlepiej, a wcale tak nie jest ...

#5029 Share Migotka

Migotka

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 51 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Witek2010 :*

    rolnictwo

    pieczenie

Napisany 07 kwiecień 2012 - 22:40

Dziewczyna na gospodarkę

migotka kiedys takie dzwonienie było odbierane jako romantyzm a dzisiaj to jak bmw i pełnej kiesy nie zobaczycie to was każdy facet męczy


ps nie potrzeba mi aut, kasy, wiecie jak jest u mnie ?? beznadziejnie bo to wlasnie faceci rzucaja się na pieniadze , a nie patrza na to jaka jestem, wiec prosze nie przyrównywać ... , mam swoje małe audi i mi wystarcza, możeciem mieć porche , albo lamborghini , a mi to nie zrobi roznicy, bo ktoś kto szpanuje autem, ma chyba kompleksy (np krótkości... wiadomo czego)

Migotka - może to już desperat?

desperat ? pewnie poprostu kolejny który chce się pośmiać i robić jaja , dla mnie ktoś taki nie ma klasy - i JEŚLI TO PRZECZYTA TO NIECH POMYŚLI...

skoro tak piszesz,a moze jednak troche gryziesz,w koncu on cie zna albo jest tak nieśmiały ze az nie śmie śmieć :D


fakt rzedko kiedy , ale zdarza sie że połykam delikwentów w całosci i trawię potem jak anakonda ;p (ale to bardzo rzadko) haha

Co do lasek lecących na kasę to powiem Wam, że jest ich wiele. Oczywiście nie wszystkie dziewczyny takie są (żeby nie było). Zrobiliśmy kiedyś taki test i specjalnie zaczęliśmy wyrywać laski na Audi A6 Quattro i wiecie jaki był efekt?? Drzwi nam się nie zamykały :)

A jak tam Panno Migotko A4?? Gotowe do wyścigu?? :P



A u panny Migotki - jak najbardziej ok, nie martw się ;p

ps łajza jesteś, a z niegrzecznymi chłopcami się nie zadaję ...
ps. możesz mieć nawet A8, a mi nie zaimponujesz i nie wsiadłabym do twojego auta, nawet jakbys płacil (zaoszczędziłbyś, bo nie musiałbyś szybko zawiasów wymieniać , skoro drzwi się nie domykały... ) pozdrawiam ...


PS. WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM PANIOM I PANOM ... :D

Edytowany przez Migotka, 07 kwiecień 2012 - 22:35.


#5030 Share xsc

xsc

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 826 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina wielkich jezior

Napisany 07 kwiecień 2012 - 22:58

Dziewczyna na gospodarkę heh, jedynie co przyszlo mi napisac, to ostro z Ciebie dziolszka;)
Wiek zmienia ludzi, jeszcze troche i zaczniesz patrzec na kase, czlowiek bez kasy to praktycznie pewny nieudacznik.
Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 15:59
  •  

#5031 Share tedizetor56

tedizetor56

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 509 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow piotrkow tryb.
  • Zainteresowania:rolnictwo,myslistwo,pilka nozna Wdizew Lódz.

Napisany 08 kwiecień 2012 - 08:13

Dziewczyna na gospodarkę Ja znam goscia ktory ma kasy w h.j,trzyma ponad 1000 swin,sprzedaje pasze i wozi zboze.co z tego ze ma fajne samochody ktorymi nie ma czasu jezdzic nawet,czasem to go podziwiam bo ma glowe do interesow i sobie z tym wszystkim daje rade razem z zona ale napewno nie zazdroszcze im tego "szczescia" z tytulu posiadanej kasy za wszelka cene.pozdrowil
Zetor Team.

#5032 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 08 kwiecień 2012 - 08:42

Dziewczyna na gospodarkę przyjemność z posiadania pieniędzy,jest możliwość ich wydawania,samo ich posiadanie,nie jest niczym specjalnym.
co daje kasa bez możliwości jej wydania-równie dobrze mogło by jej nie być.

#5033 Share agrouki

agrouki

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 243 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:gdzieś w wielkopolsce
  • Zainteresowania:wódka i sex

Napisany 08 kwiecień 2012 - 08:52

Dziewczyna na gospodarkę wiesmag jak sie wpienił ze laski lecą na kase bo wie dlaczego ma powodzenie bo ma kase , migotka takie tłumaczenie twoje to tyle znaczy co nic każda laska mówi ze ona nie jest tka a po godzinie siedzi juz na tylnim siedzeniu bo zobaczyła audi i zmieniła zdanie

#5034 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 kwiecień 2012 - 09:17

Dziewczyna na gospodarkę

To, że Quattro to akurat mało istotne. To było na spontanie, wystarczyło tylko wspomnieć czym przyjechaliśmy :)

Och-ja myślę że akurat to było bardzo ważne-jak wiadomo dziewczyny szturmujące auta w taki sposób że potem w/w się nie domykają dzieli się ogólnie na dwie kategorie...
Żeby było śmieszniej jest to powiązane z rodzajem napędu aut do których wsiadają !
Już tłumaczę-do przednionapędowych wsiadają te młodsze (a tak-zachowujące się jak dzieci-co do ręki to do buzi :D ) do tych z tylnym napędem te które dzieciństwo (i zachowania opisane powyżej ) mają głęboko w d... :D .
Quattro jak wiadomo ma napęd na cztery koła-wnioski wyciągnijcie sobie sami ;) .

#5035 Share agrouki

agrouki

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 243 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:gdzieś w wielkopolsce
  • Zainteresowania:wódka i sex

Napisany 08 kwiecień 2012 - 09:20

Dziewczyna na gospodarkę wniosek jest jeden dziewczyny w pl to blachary

#5036 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 08 kwiecień 2012 - 11:22

Dziewczyna na gospodarkę @agrouki-ja się wpieniłem?chyba żartujesz,ja już powodzenia nie potrzebuję.czy ty jesteś żonaty?-jeśli nie to z twoim podejściem to ty masz problem.
wszystkie dziewczyny lecą na kasę,tak samo jak wszystkie chłopaki na krągłe,kształtne tyłeczki i cycuszki-to działa w obie strony.

"co ja zrobiłem,że się ożeniłem?" :D

#5037 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 kwiecień 2012 - 11:44

Dziewczyna na gospodarkę Migotka

Dziękuje w imieniu panóe
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO WSZYSTKIM

#5038 Share dominikziemniak

dominikziemniak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:ROLNICTWO I WSZYSTKO CO Z NIM ZWIĄZANE.
    I OCZYWIŚCIE MOTOCYKLE.

Napisany 08 kwiecień 2012 - 13:48

Dziewczyna na gospodarkę jaro przyznaje, że podsumowałeś to idealnie :)

#5039 Share endzit

endzit

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj- pom - no ba!

Napisany 08 kwiecień 2012 - 13:58

Dziewczyna na gospodarkę Witam

A panna Migotka - ta od Muminków?

Obserwuję od pewnego czasu ten temat i się zastanawiam, czego oczekują dziewczyny które pojawiają się na takim forum. Fakt 99,9% użytkowników ma przewagę testosteronu w organiźmie i wykazuje duże zainteresowanie takimi rodzynkami w cieście pt. agrofoto/

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 15:59
  •  

#5040 Share suzuki21l

suzuki21l

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 412 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie, gm. żagań
  • Zainteresowania:rolnictwo, mechanizacja rolnictwa, motoryzacja i jazda na motocyklu

Napisany 08 kwiecień 2012 - 14:01

Dziewczyna na gospodarkę dominikziemniak czy wybierasz się na rajd kocich gór w Obornikach Śląskich
http://www.swb-wrocl...ocich-g%C3%B3r/ , do koleżanek z AgroFoto, czy kturaś by zechciała się ze mną wybrać na ową przygodę,
http://www.swb-wrocl...jdu-kocich-gór/

Edytowany przez suzuki21l, 08 kwiecień 2012 - 14:03.


Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi