Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


34848 odpowiedzi na ten temat

#3241 Share tomaszpa1

tomaszpa1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:uniejów
  • Zainteresowania:internet , uprawa roślin, najróżniejsze maszyny rolnicze.

Napisany 19 grudzień 2011 - 20:56

Dziewczyna na gospodarkę roltech, no teoretycznie te ,,najmadrzejsze'' laski to cwaniary , nieraz im sie wydaje ze sa cwane ale niech tak sobie mysla gorzej jak sie skompromituja ;]... moj kolega jest dobry w ,,gaszeniu'' takich panienek , potrafi tak inteligentnie im cos nie cos powiedziec , prawde w 2 zdaniach ze co niektore to odczuwaja jego słowa w pietach do dzis :D... pustactwo trzeba tempic w nieszkodliwy sposob. nawet prostym uswiadomieniem komus kim jest ;]...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 19:43
  •  

#3242 Share roltech

roltech

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 19 grudzień 2011 - 21:25

Dziewczyna na gospodarkę

......


Edytowany przez roltech, 09 styczeń 2016 - 20:21.


#3243 Share StasiekS

StasiekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 22:02

Dziewczyna na gospodarkę Faceci chyba bardziej się boją tej nowoczesności którą do związku będzie próbowała wnieść taka kobieta niż jej inteligencji. Bo chyba każdy facet marzy o dziewczynie która ugotuje, posprząta, powygłupia się z nami i będzie w nas zapatrzona jak w obrazek. Kobieta inteligentna w tym momencie kieruje się chyba bardziej rozumem niż sercem i stawia swojemu partnerowi wymagania tak aby także coś sobą reprezentował. I pewnie tego boi się większość panów.

#3244 Share tomaszpa1

tomaszpa1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:uniejów
  • Zainteresowania:internet , uprawa roślin, najróżniejsze maszyny rolnicze.

Napisany 19 grudzień 2011 - 22:06

Dziewczyna na gospodarkę roltech, no tak to z niektorymi jest ... hmm jak to sie boja? ja tam nie jest jakiś wyjątkowo odważny człowiek ale jakos nie mialem tak żeby ,,bać '' sie jakiejs kobiety.
co do tej zaradnosci to tez prawda. nie daleko szukac. kilkanascie km ode mnie mieszka sobie powiedzmy przecietny 65 letni chłop ze wsi. jakie ma wyksztalcenie to nie wiem ale napewno nie jest po studiach itp . obecnie posiada gospodarstwo 300 ha , firme budowlana , firme transportowa , stacja , 2 markety , restauracja , zajazd , sklad budowalny, młyn ma wspolnie z corka oraz wynajmnuje powierzchnie magazynowa pobliskiej firmie produkcyjnej... i co najlepsze facet bardzo uczciwy , zatrudnia łacznie około 90 osob , placi całkiem niezle i ma bardzo dobra opinie wsrod ludzi. oczywiscie sa i tacy ze dorobił sie na przekretach itp , oczywiscie tak nie jest , skarbowke juz nieraz miał w papierach i jak narazie za nic go nie scigaja . co niektorzy pewnie beda mowic ze ma kase i wszystko zalatwi , niestety w urzedzie skarbowym łapówki przy takim obrocie nie załatwia sprawy. a na czym sie dorobił ?na samym poczatku hodował i hoduje nadal byki (takie wielkie po 1 - 1,5 tony) i to sprzedaje Włochom.

#3245 Share damianzbr

damianzbr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2815 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 22:30

Dziewczyna na gospodarkę Nie możliwe, kradnie cielaki i paszę. A dorosłe byki sprzedaje za krocie i ma zysk bez nakładów.

#3246 Share tomaszpa1

tomaszpa1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:uniejów
  • Zainteresowania:internet , uprawa roślin, najróżniejsze maszyny rolnicze.

Napisany 19 grudzień 2011 - 22:39

Dziewczyna na gospodarkę damianzbr, 30 lat temu jak ktos prowadził taka hodowle i umiał wspolpracowac zagranica to teraz zyje jak zyje. nie martw sie o niego bo i ja sie nie martwie , napewno umie liczyc i odpowiedno zarobic:)... zapomnialem powiedziec o tym ze jego zona za młodu była przecietna co do wygladu , pewnie dlatego ze nie miał tyle kasy to nie było go stac na lepsza. ale oczywiscie jego syn juz ma ,,ostra dzide'' jest kasa to i kobieta na poziomie. bogaty to sie nawet 60 letni dziadek ozeni z 35 latka przykładowo :D

#3247 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 19 grudzień 2011 - 22:44

Dziewczyna na gospodarkę Ale trafiłeś. Nie dawno pewien kawaler z mojej wioski (62 lata) ożenił się z dziewczyną po 30 :D Żadnym bogacze nie jest. Ma tam około tys renty i alimenty na córkę do spłacenia.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#3248 Share tomaszpa1

tomaszpa1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:uniejów
  • Zainteresowania:internet , uprawa roślin, najróżniejsze maszyny rolnicze.

Napisany 19 grudzień 2011 - 22:52

Dziewczyna na gospodarkę no ale wiesz tutaj mialem na mysli ze bogaty zawsze sie ozeni a biedny, niezaradny ,,ciulik'' to moze miec z tym problem

#3249 Share damianzbr

damianzbr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2815 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 23:01

Dziewczyna na gospodarkę O i to jest rozwiązanie zagadki. Ci którzy poszukują dziewczyny i jej nie mogą znaleźć, szukają pomocy w takich tematach na forum itd. są biedni. Czyli to prawda że polskie rolnictwo kuleje. Rolnicy są biedni i mają problem ze znalezieniem żony.
Chyba nie wziąłeś na poważnie tego że gościu kradnie cielaki i paszę;)

Tomku, czym handlujesz? Jeśli nie to zacznij, na pewno zarobisz fortunę, bo widzę że masz do tego smykałkę. A bynajmniej smykałkę do przeliczania wszystkiego na kasę. Nawet żon. Tak sobie pomyślałem że to syndrom handlarza więc pytam czym handlujesz.;)

#3250 Share tomaszpa1

tomaszpa1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:uniejów
  • Zainteresowania:internet , uprawa roślin, najróżniejsze maszyny rolnicze.

Napisany 19 grudzień 2011 - 23:09

Dziewczyna na gospodarkę damianzbr, maszynami troche , co roku jakis ciagnik albo cos innego sie przyprowadzi z holandii ,,ogarnie'' i swoje zarobi :)... a na codzien to handluje zbozem :)... zony poki co nie mam i nie podchodze do tego zeby ją mieć tylko zeby ja sponsorowac lub ,,kupic'' , wracajac do realii prawda jest taka ze ktora zona chciałby meza ktory mieszka na wsi w biedzie i smrodzie? wiekszosc wolałabym nawet przecietnego rolnika ale takiego ktory cos juz ma , cos znaczy dla innych itp.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 19:43
  •  

#3251 Share damianzbr

damianzbr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2815 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 23:36

Dziewczyna na gospodarkę Większość? Nie wiem, nie pytałem o to wszystkich żon by wiedzieć czy większość czy mniejszość. Być może w moim czy Twoim otoczeniu czy znanych Ci czy mi przypadkach większość. Ale te przypadki to kropla w morzu wszystkich możliwych żon. Jeszcze wracając do tej większości, a co z takimi związkami gdy razem on i ona stawiają czoła wszystkim trudnością jakie spotykają na drodze, razem zarabiają, się dorabiają? Nie chodzi mi o pracę na etacie. Bo tam się raczej nie dorobisz. On jest biedny ona też ale się kochają itd, itd oraz razem dążą do fortuny. Albo co z takimi, on ładny ona przystojna kochają się itd. itd., rodzice są bogaci ale oni nie chcą korzystać z ich pomocy. Działają na własną rękę, lizingi, dotacje, kredyty itd. Myślisz że nie ma takich związków, że nie może taki biedny po bogatych rodzicach spotkać takiej biednej po bogatych rodzicach i nie mogą się pokochać od tak sobie a nie dla pieniędzy. A dopiero później mieć wspólnego celu i do niego dążyć? Mylisz się...

#3252 Share roltech

roltech

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 19 grudzień 2011 - 23:59

Dziewczyna na gospodarkę

.........


Edytowany przez roltech, 09 styczeń 2016 - 20:26.


#3253 Share tomaszpa1

tomaszpa1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:uniejów
  • Zainteresowania:internet , uprawa roślin, najróżniejsze maszyny rolnicze.

Napisany 20 grudzień 2011 - 00:05

Dziewczyna na gospodarkę wszystko jest możliwe , mam rozeznanie w tym co mowisz. moj ojciec pochodził raczej z biednej rodziny , ale był ambitny , pracował i do dzis ma swoja dzialalnosc oraz ciagle rozwijał gospodarstwo aby miec lepiej niz jego rodzice. człowiek całe zycie dazy do jakiegos celu... u nas jest raczej tak ze bogaty ciagnie do bogatego biedny do biedniejszego a wiesz czemu? bo przewaznie ten bogaty prezentuje wyzszy poziom i teraz przykładowo ,,krawaciasz'' nie wezmie kobiety ktora na odległosc mozna rozpoznac ze jest ze wsi i niewiele soba reprezentuje? .. to tez nie jest regula , wyjatki sa zawsze ale coz taka jest prawda. mam bardzo prosty przykład kolegi ktory potrafił stracic naprawde duze pieniadze w jeden weekend , mozna powiedziec ze ma wszystko co dusza zapragnie i miał kobiete taka biedniejsza i jak ją wział do grona znajomych to ona wiecznie była wystraszona , mało wiedziała o zyciu w porównaniu do ludzi ,,biznesu'' itp . i co najlepsze ona zostawila jego bo powiedziała ze zyja w innym swiecie. ludzie raczej dobieraja sie poziomem itp. powiem tak nie chciałbym miec zony bogatszej od siebie ...

#3254 Share roltech

roltech

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 20 grudzień 2011 - 00:29

Dziewczyna na gospodarkę

........


Edytowany przez roltech, 09 styczeń 2016 - 20:25.


#3255 Share StasiekS

StasiekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 grudzień 2011 - 00:36

Dziewczyna na gospodarkę Bo te inteligentne kobiety właśnie nie będą się podporządkowywać facetowi. Stawiają pewnie także wymagania w związku bo nie chcą mieć za partnera kogoś gorszego od siebie. I ta właśnie męska ambicja nie pozwala wiązać się z kobietą która może mieć przewagę, być lepsza.

#3256 Share tomaszpa1

tomaszpa1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:uniejów
  • Zainteresowania:internet , uprawa roślin, najróżniejsze maszyny rolnicze.

Napisany 20 grudzień 2011 - 00:36

Dziewczyna na gospodarkę hehe dobre pytanie:)

#3257 Share roltech

roltech

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 20 grudzień 2011 - 01:03

Dziewczyna na gospodarkę

........


Edytowany przez roltech, 09 styczeń 2016 - 20:24.


#3258 Share tomaszpa1

tomaszpa1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:uniejów
  • Zainteresowania:internet , uprawa roślin, najróżniejsze maszyny rolnicze.

Napisany 20 grudzień 2011 - 01:14

Dziewczyna na gospodarkę roltech, to kobiete masz z miasta? moja akurat nic sie na tym nie zna... ostatnio postraszylem ja tym ze zakladam hodowle to odrazu panika w jej oczach bo panicznie boi sie smrodu od obornika ;p

#3259 Share roltech

roltech

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 20 grudzień 2011 - 01:24

Dziewczyna na gospodarkę

.........


Edytowany przez roltech, 09 styczeń 2016 - 20:22.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 19:43
  •  

#3260 Share Pajej

Pajej

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1058 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 20 grudzień 2011 - 19:37

Dziewczyna na gospodarkę

Bo chyba każdy facet marzy o dziewczynie która ugotuje, posprząta, powygłupia się z nami i będzie w nas zapatrzona jak w obrazek.

Jest taka panienka jak ty piszesz ale nie chce jej, dlaczego? bo brakuje jej inteligencji, jest za bardzo "postrzelona" szkoda tylko ze jej o tym nie powiedziałem. Powiej jej po studniówce niech dziewczyna ma chociaż imprezę udana
Rolnik z powołania :-)

Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi