Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


34930 odpowiedzi na ten temat

#21001 Share wozak

wozak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 439 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 21 luty 2014 - 20:43

Dziewczyna na gospodarkę Tu nigdy nic nie drgnie chyba że facetowi,a i może kobiecie ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 21:15
  •  

#21002 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 21 luty 2014 - 20:46

Dziewczyna na gospodarkę no normalnie nie, ale czasami mozna ciekawostki poczytac.

Narazie zenie @Pedro z @Bystra.

Zobacze co z tego wyniknie.
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#21003 Share twix123

twix123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo. samochody, pszczelarstwo- trochę hobby trochę zawód

Napisany 21 luty 2014 - 20:52

Dziewczyna na gospodarkę No własnie czytałem, ciekawie czy coś z tego wyniknie. Pewnie jak zwykle któreś z nich się wycofa i znowu klapa. A ty nigdy z tego swatania nie wyrośniesz prawda??

Edytowany przez twix123, 21 luty 2014 - 20:54.


#21004 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 21 luty 2014 - 20:59

Dziewczyna na gospodarkę no trzeba pomagac jak mozna :D , ale jak to mowia nie wtracac sie miedzy przegryska a zakàsek :rolleyes: No ale Oni zrobia wszystko po swojemu tak jak Oni chca

Zreszta ja tylko mowie jak to mozna gestami zrobic to czego by sie chcialo zobaczyc.
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#21005 Share twix123

twix123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo. samochody, pszczelarstwo- trochę hobby trochę zawód

Napisany 21 luty 2014 - 21:13

Dziewczyna na gospodarkę A propos zakąsek to zapraszam na pizze, sam robiłem sam prawie zjadłem.

#21006 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 21 luty 2014 - 21:21

Dziewczyna na gospodarkę @Twix kulturalnie zaczyna sie od kawy :D potem mozna wypalic na pizze do pizzerii.

A jak juz jest zaproszenie na pizze do domu, to musi byc juz powazny zwiazek, ze sie jedzie do kogos na pizze do domu :rolleyes:
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#21007 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 21 luty 2014 - 21:21

Dziewczyna na gospodarkę

A propos zakąsek to zapraszam na pizze, sam robiłem sam prawie zjadłem.

To na co zapraszasz ? :D Na okruchy ....? Łakomczuchu .... ^^
Banan Ty się marnujesz ,weź otwórz Biuro Matrymonialne . Sprawdzisz się w tej profesji ,jestem tego pewna . ;) :D

Edytowany przez Meg5, 21 luty 2014 - 21:22.


#21008 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 21 luty 2014 - 21:25

Dziewczyna na gospodarkę Haha zjawil by sie jakis facet w biurze to by mnie zaczol bajerowac i chcialby na randke sie ze mna umawiac



Ja wole napisac co mysle i jakbym ja to zrobila , kto odwazny moze i sprobuje zeby sie przekonac, reszta moze to olac.

Edytowany przez banan575, 21 luty 2014 - 21:27.

Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#21009 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 21 luty 2014 - 21:25

Dziewczyna na gospodarkę

No własnie czytałem, ciekawie czy coś z tego wyniknie. Pewnie jak zwykle któreś z nich się wycofa i znowu klapa. A ty nigdy z tego swatania nie wyrośniesz prawda??


zabawa w swatki na najciekawsze zajęcie:D

#21010 Share twix123

twix123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo. samochody, pszczelarstwo- trochę hobby trochę zawód

Napisany 21 luty 2014 - 21:35

Dziewczyna na gospodarkę @banan no jasne że od kawy. niewiem czy wiesz ale ja nie gryze, więc spokojnie możecie wpadać na kawę, pizze czy co tam akurat będę robił.
@Meg5 Została jeszcze cała druga blaszka bo brat miał też jesć ale jeszcze go niema w domu i pizza czeka
@Jola22 Najlepsze zajęcie... mhm chyba dla dziewczyn. :P

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 21:15
  •  

#21011 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 21 luty 2014 - 21:40

Dziewczyna na gospodarkę Nie będę się bratu narażać ... ^^ Ale dziękuję za zaproszenie . :)
Ps : Wiesz o tej porze pizza ,to nienajlepszy pomysł ,potem trzeba by było długo te kalorie spalać . ^^ :D

#21012 Share smerfy2210

smerfy2210

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 138 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Małpolska
  • Zainteresowania:matematyka ;)

Napisany 21 luty 2014 - 21:57

Dziewczyna na gospodarkę @Banan mam tego sporo i dzisiaj kolejna do kolekcji :D uwielbiam klasyczne małe czarne ;) zwłaszcza pprzy jasnych włosach i całej reszcie robi fajne wrażenie :) poza tym zwracam uwage na to co ubieram i jak łącze-wiem trywialny temat :)

#21013 Share Risto

Risto

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2014 - 22:00

Dziewczyna na gospodarkę Może prościej by było jak by admin zrobił na portalu rubrykę anonse matrymonialne poprosić go o ten gest?. W końcu tu sami swoi by się poznawali jak nie do życia to na piwo. Poco błąkać się w śród obcych elit i słyszeć ja się do tego nie nadaje i to jest ta pozytywma opcja rolnika :) . Pesemistyczna to jak ma pełną rodzinę i żona zwiewa bo ma lewe ręce nagle do innego lub mamy

#21014 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 21 luty 2014 - 22:08

Dziewczyna na gospodarkę

@Banan mam tego sporo i dzisiaj kolejna do kolekcji :D uwielbiam klasyczne małe czarne ;) zwłaszcza pprzy jasnych włosach i całej reszcie robi fajne wrażenie :) poza tym zwracam uwage na to co ubieram i jak łącze-wiem trywialny temat :)



Smerfusia kupujesz z rozporkiem z tylu czy na kolanie???? mini czy midi????

Na kolanie fajnie rozporek wyglada ja masz ponczochy z koronka??? Rozporek odkrywa to co chlopak ma zobaczyc czyli koronke i chlopak ma wyobrazac sobie co sie tam kryje, a spodniczka ma reszte zaslanic. Wyobraznia chlopaka musi to odkrywac

Zreszta czarna (ale nia kazda no prawie) do wszystkiego pasuje i mozna komponowac co sie chce w stylu ubierania

I do czarnej obowiazkowo cieniutkie rajstopy z lycry

Edytowany przez banan575, 21 luty 2014 - 22:29.

Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#21015 Share kawakawa

kawakawa

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 21 luty 2014 - 22:27

Dziewczyna na gospodarkę

Może prościej by było jak by admin zrobił na portalu rubrykę anonse matrymonialne poprosić go o ten gest?. W końcu tu sami swoi by się poznawali jak nie do życia to na piwo. Poco błąkać się w śród obcych elit i słyszeć ja się do tego nie nadaje i to jest ta pozytywma opcja rolnika :) . Pesemistyczna to jak ma pełną rodzinę i żona zwiewa bo ma lewe ręce nagle do innego lub mamy



może to byłby jakiś sens ;)

#21016 Share smerfy2210

smerfy2210

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 138 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Małpolska
  • Zainteresowania:matematyka ;)

Napisany 21 luty 2014 - 22:30

Dziewczyna na gospodarkę Bananku drogi! :)
Różne mam mini lub midi obowiązkowo ołówkowe :) Jednak na pewno pprzed kolano i podkreślająca wcięcie w talii :) Co do długiej-na specjalne okazje z rozpierdakiem do nieba :D

#21017 Share pig

pig

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok. jarocina

Napisany 21 luty 2014 - 22:52

Dziewczyna na gospodarkę no no dziewczyny rozpalacie wyobraźnie :)

#21018 Share zetorlublin7341

zetorlublin7341

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, ciągniki, motoryzacja, gotowanie, ogrodnictwo

Napisany 21 luty 2014 - 23:20

Dziewczyna na gospodarkę Banan chłopak nic nie musi sobie wyobrażać bo wie co tam jest, no chyba z e tam jest coś co nie powinno być, ale ty wiesz o tym najlepiej. Dziewczyny koronka nic nie zdziała . Znaczy może pomóc. najfajniejsze są kobiece nogi im dłuższe tym lepsze kształtne opalone takie że normalnie mmmmm się robi. Zagadka czym się różni dziewczyna w mini od dziewczyny w spodniach :D

Edytowany przez zetorlublin7341, 21 luty 2014 - 23:36.


#21019 Share pedro2

pedro2

    Kupię słomę w belach w promieniu 100km od Łomży. Usługi transpor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1135 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie ok Łomży

Napisany 21 luty 2014 - 23:40

Dziewczyna na gospodarkę

@banan575 sama wiesz dobrze o czy piszesz jasno,a to @izolda789 posiadasz w sobie dużo wdzięku skoro policja u was taka łaskawa, przyjedż do nas to twój portfel będzie szczuplejszy


Aleś się uwzięła na tą @izolde :P Ale usprawiedliwia Cię stan błogosławiony...

No własnie czytałem, ciekawie czy coś z tego wyniknie. Pewnie jak zwykle któreś z nich się wycofa i znowu klapa. A ty nigdy z tego swatania nie wyrośniesz prawda??


Tacy wszyscy mądrzy że książki mogą pisać... Zachęć, zaczaruj dziewczynę przez internet/tel żeby chciała się spotkać, wtedy pogadamy ;)
Desperatem nie jestem, ale warto spróbować nie mam nic do stracenia, jestem otwarty na nowe znajomości i nie liczę na to że od razu rzuci mi się w ramiona z motylkami w brzuchu... Wiem jak się takie sprawy załatwia, a tutaj na forum z @Bystrą się tylko "bawimy" wszystkiego wiedzieć nie musicie :P

@Banan takie złote rady doświadczonej żony też się przydadzą ;)
KUPIĘ SŁOMĘ W PROMIENIU 100KM OD ŁOMŻY.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 21:15
  •  

#21020 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 22 luty 2014 - 06:30

Dziewczyna na gospodarkę

Zagadka czym się różni dziewczyna w mini od dziewczyny w spodniach :D



No dziewczyna sie niczyym nie rozni bo ona jest wciaz taka sama.
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi