Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


37332 odpowiedzi na ten temat

#11901 Share Emilia91

Emilia91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 07 lipiec 2013 - 15:36

Dziewczyna na gospodarkę no tak wiem coś o tym bo widzę jak maja rodzice.. no masz rację teście - tu jest ciężki orzech do zgryzienia :) ale jeżeli chce się być razem i na prawdę zależy na drugiej osobie dużo można przetrwać... Może teściów nie mam ale widzę u innych - wiadomo to nie to samo jak się ich ma

Edytowany przez Emilia91, 07 lipiec 2013 - 15:39.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 07:11
  •  

#11902 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 lipiec 2013 - 15:51

Dziewczyna na gospodarkę Oj, no różni są teściowie, ale największy problem z gospodarstwem dla kogoś kto z tym nie miał do czynienia to to że cały czas coś się dzieje, cały czas jest coś do zrobienia, jest się w ruchu i nie ma wytchnienia, a najbardziej jak jest hodowla, do tego jeszcze obowiązki w oborze, znam przypadki gdzie chłopak 7 razy dziennie brał prysznic bo za każdym razem jak wyszedł z obory nie mógł podejść do dziewczyny, nikt teraz nie godzi się na komromisy, potrafi najwyżej tolerować coś jakiś czas, dochodząc do wniosku że lepiej zmienić swoje życie niż na coś się godzić, w czymś ustąpić, dziewczynom poprzewracało się w głowach mają duże wymagania zwłaszcza jeśli czegoś wcześniej im brakowało, mało która potrafi zaakceptować zycie takie jakim i poczuć szczęście, a tak tylko bujają w obłokach i wieczne fochy bo czegoś tam nie ma, a co ma chłopak w końcu to wyczarować

#11903 Share Emilia91

Emilia91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 07 lipiec 2013 - 16:04

Dziewczyna na gospodarkę hehe no tak zgadzam się z Tobą. Wiem jak jest z hodowlą my posiadamy krowy mleczne także tu cielenie tu karmienie wiadomo że nawet w nocy trzeba wstać.. nie raz sama ogarniałam wszystko więc nie raz padałam z sił hehe.. A co do poczucia szczęścia jest najważniejsze i bezpieczeństwo oraz oparcie w drugiej osobie.. Według mnie to jest najważniejsze - ale też mogę się mylić

#11904 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:16

Dziewczyna na gospodarkę Hmm, przywracasz wiarę w ludzi, ale teraz to do poczucia szczęścia dla wielu dziewczyn najważniejsze stało się bezpieczeństwo ale finansowe, może nawet ważniejsze niż pewność co do drugiego człowieka, jak media "bębnią" jak to bogato żyją rolnicy, to potem przychodzi rozczarowanie ;), zresztą większość w jakiś sposób wywodzi się z gospodarstw pamietają czasy jak to się opłacało, jak za prl była kasa z rolnictwa ten mit dalej pozostał, jak to się opłaca a dopłaty odkłada się na kupkę, oj nawet dla najbardziej zakochanej dziewczyny z miasta po jakimś czasie spadną klapki z oczu, tak średnio 5 lat (były o tym artykóły w prasie rolniczej), bo one widzą siebie jako "białe masajki", nawet jak ktoś pochodzi z gospodarki, jak coś chce porobić coś pomóc też potrafią być wielkie fochy, bo może wekend zmarnowany, oj tylko interesowność i nastawienie na branie, może i są takie co potrafiły by żyć na gospodarstwie ale przede wszystkim musiało by być grubo.

Edytowany przez Ferdek07, 07 lipiec 2013 - 17:26.


#11905 Share Emilia91

Emilia91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:26

Dziewczyna na gospodarkę Ale powiedz mi co masz z tych pieniędzy same zmartwienia jak już to mieć tak aby żyć a nie żeby się chwalić przed innymi.. Co mi z tego że na koncie będą miliony jak np zdrowie nie dopisuje albo nie ma się koło siebie ukochanej osoby... Ja akurat zostałam tak wychowana że wiem co powinno być dla mnie najważniejsze w życiu i na pewno nie są to pieniądze.. Ważne są nie powiem... A jak słyszę że rolnik się nie narobi to mnie krew zalewa...

#11906 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:30

Dziewczyna na gospodarkę Widzę, że są rolniczki z krwi i kości, tylko Wy chłopaki nie umiecie zagadać :P najlepiej pitolić że nie ma i po problemie. :lol:

#11907 Share Emilia91

Emilia91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:30

Dziewczyna na gospodarkę hehe są a dla czego ma nie być :D

#11908 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:33

Dziewczyna na gospodarkę no właśnie, aby żyć, najlepiej dobrze żyć, ale dla wielu to są różne standardy, ktoś powie że tamci to dobrze żyją z gospodarki, ale dla dziewczyny z miasta to mogą być zupełnie nie takie standardy, a właśnie co do pieniędzy, dziewczyny z gospodarki często w gadce od tak potrafią powiedzieć "pieniądze to nie wszystko" ale w mieście jest o wiele większe nastawienie na to co masz co możesz dostać, kalkulowanie, ocenianie po tym co masz, heh

#11909 Share Emilia91

Emilia91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:36

Dziewczyna na gospodarkę no tak.. to tak jak by były dwa światy bo inaczej nie da się tego zrozumieć..

#11910 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:37

Dziewczyna na gospodarkę No ja widzę że są, i ja osobiście nie miał bym większego problemu z wyborem i znalezieniem, ale tu tylko słyszę narzekania, że nie ma, oj chyba zacznę dawać ostrzeżenia za pisanie nie prawdy , to zaraz wezmą się do roboty. :P :D No napisz jeden z drugim do tej, czy tamtej, a się nie obejrzysz jak będą z tego "młode". :P

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 07:11
  •  

#11911 Share Emilia91

Emilia91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:42

Dziewczyna na gospodarkę hehe a proszę bardzo :D może coś się będzie działo :D może takich dziewczyn jest mało ale są przecież nie wyginęły jak dinozaury :D jestem przykładem hehe

hehe młode jasne jasne :D jak na razie faceci narzekają a po co komu taka maruda :D zamiast działać to nie wiem co się dzieje z tymi facetami :P

#11912 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:42

Dziewczyna na gospodarkę Ja tez tego nie rozumiem ze nie ma, nie da sie.

Poprostu wystarczy tylko chciec.

Kiedys Wam napisalam jak sie udac na truskawki, to odrazu uslyszalam ze nie wolno klamac.
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#11913 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:45

Dziewczyna na gospodarkę Ja muszę teraz kurteczka wziąć się widzę ostro za Was, bo nie wiem, biegi Wam się zablokowały czy jak? Dziewczyna jedna z drugą czeka aż który się odezwie, a Ci nic, no może mam za Was NAJLEPIEJ zagadać CO? :P

#11914 Share Emilia91

Emilia91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:46

Dziewczyna na gospodarkę hehe i podać wszystko gotowe na tacy :P za dobrze by mieli niech się pomęczą :D

#11915 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:50

Dziewczyna na gospodarkę A boją się Was i tyle, bo innego wytłumaczenia nie widzę.

#11916 Share Emilia91

Emilia91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:52

Dziewczyna na gospodarkę Ale czego się bać czy aż takie jesteśmy groźne mi się wydaje że nie :)

#11917 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:54

Dziewczyna na gospodarkę Dla mnie nie :P ale dla niektórych na pewno :lol: musimy wejść im na ambicję, to może ruszą na przód. :P

#11918 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:55

Dziewczyna na gospodarkę Jak wczesniej pisalam udajesz sie na truskawki, jak dziewczyna sie zgodzi tzn masz juz do niej nr tel i adres no bo inaczej na te truskawi nie dojedziesz.


A jak sie zapytac dziewczyne czy ma chlopaka??? Jak jestes juz zonaty to przeciez nie bedziesz sie pytal czy ma chlopaka , no ale tak mozesz sie zapytac.

Udajesz zdziwionego i sie pytasz; TO TY TO WSZYSTKO SAMA UPRAWIASZ???!!!!! :D

Jak nie uzyskasz odpowiedzi czy ma chlopaka to pytasz dalej o tak. To czemu nie zagonisz twojego chlopaka czemu on ci nie pomaga???? :D :D


I gwarantuje ze odpowiedz uzyskasz. I tak dowiadujesz sie czy ma chlopaka :D
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#11919 Share Emilia91

Emilia91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:56

Dziewczyna na gospodarkę hehe :D albo się obraża i tyle będzie :P ale dlaczego dla nie których hmm proszę sprecyzuj mi to :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 07:11
  •  

#11920 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 lipiec 2013 - 17:59

Dziewczyna na gospodarkę

Jak jestes juz zonaty to przeciez nie bedziesz sie pytal czy ma chlopaka , no ale tak mozesz sie zapytac.


Jak jesteś już żonaty, to nie szukasz dziewczyny. :P

ale dlaczego dla nie których hmm proszę sprecyzuj mi to :D


Dlatego, że się po prostu boją kobiet, nie wiedzą jak i o czym rozmawiać, to jest tak samo jak niektórzy nie umieją prowadzić rozmowy prywatnej z księdzem, a to taki sam człowiek jak inni.

Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi