Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


38004 odpowiedzi na ten temat

#36701 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 802 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 21 kwiecień 2017 - 08:52

Dziewczyna na gospodarkę Widzę podlapujesz nie swoje pomysły na ryposte
Widać bida umysłową dopadła
Swojego wieku nie ukrywam się go nie wsdydze i mam dystans do siebie
Więc się wysil bo mnie akurat tym nie pokonasz ani zrazisz

Pwiem Ci że chętnie bym został dziadkiem i nawet namawiam ale jakos sie wypinaja dorosle dzieciaki na to

Edytowany przez marko-kolo, 21 kwiecień 2017 - 08:55.

wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 23:38
  •  

#36702 Share zetorki12

zetorki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3917 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 kwiecień 2017 - 08:58

Dziewczyna na gospodarkę

Mariusz jaka broń? To ma być pokojowe spotkanie osobiście tego dopilnuje :-)

 

Nooo , to Ja bede , skoro zapraszasz i strzelał nie będziesz :ph34r: .

 

 

Kurde - taka dyskusja ... , a bez Mego udziału :wacko: .
 


ZETOR TEAM

#36703 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2064 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 21 kwiecień 2017 - 09:25

Dziewczyna na gospodarkę

Widzę podlapujesz nie swoje pomysły na ryposte
Widać bida umysłową dopadła
Swojego wieku nie ukrywam się go nie wsdydze i mam dystans do siebie
Więc się wysil bo mnie akurat tym nie pokonasz ani zrazisz

Pwiem Ci że chętnie bym został dziadkiem i nawet namawiam ale jakos sie wypinaja dorosle dzieciaki na to

 

O Rany Boskie nie tłumacz się tak na każdym kroku ze wszystkiego, jak twój kompan , bo jeszcze kto pomysli żeś czymś zawinił.. :D Nie musisz tak tupotać stopkami wszyscy wierzą, że masz niebanalny dystans do siebie :lol: :lol: :lol:


Edytowany przez grego, 21 kwiecień 2017 - 09:26.


#36704 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 802 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 21 kwiecień 2017 - 09:33

Dziewczyna na gospodarkę Przynajmniej nie ukrywam wieku i nie udaje małolata i znawcę kobiet których wy nie macie
Ot taki los inteligentów co wiedzą jak tylko nie maja z kim

wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


#36705 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2064 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 21 kwiecień 2017 - 09:38

Dziewczyna na gospodarkę

I tak tu wzdychasz o tych swoich latach i młodości innych... Już ci mówiłem, że to się nazywa kryzys wieku średniego. Niestety nie powiem ci jak go przejść bo mnie nie dopadł, zresztą nie te lata, ale widzę że to straszna dolegliwość  :o 



#36706 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 802 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 21 kwiecień 2017 - 09:40

Dziewczyna na gospodarkę Znowu papugujesz ..zmysl coś śmiesznego bo to akurat już było i zostalo wytarte na innym dziadziuniu

Co tam inteligencia zablokowała polot ?
Czy sam nie potrafisz bez pomocy brylowac?

Edytowany przez marko-kolo, 21 kwiecień 2017 - 09:43.

wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


#36707 Share rolniczka30

rolniczka30

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:koscierzyna
  • Zainteresowania:dobra ksiazka,film,kuchnia,polityka,prawo

Napisany 21 kwiecień 2017 - 09:45

Dziewczyna na gospodarkę

he he he oj chlopaki chlopaki...mam dzis kiepski dzien ale nieco sie rozweselilam...mam porade-wezcie umowcie sie na kawe,dajcie sobie po razie i wszystkim cisnienie opadnie ;) a ponoc byl to post o szukaniu baby a tu chlopi jak koguty :) 



#36708 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 802 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 21 kwiecień 2017 - 09:48

Dziewczyna na gospodarkę No i o to chodzi żeby było wesoło
Nic tak nie bawi jak chłop nie ma baby i glupieje co tu widać po niektórych
No i o to chodzi żeby było wesoło
Nic tak nie bawi jak chłop nie ma baby i glupieje co tu widać po niektórych

wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


#36709 Share rolniczka30

rolniczka30

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:koscierzyna
  • Zainteresowania:dobra ksiazka,film,kuchnia,polityka,prawo

Napisany 21 kwiecień 2017 - 09:53

Dziewczyna na gospodarkę

No i o to chodzi żeby było wesoło
Nic tak nie bawi jak chłop nie ma baby i glupieje co tu widać po niektórych
No i o to chodzi żeby było wesoło
Nic tak nie bawi jak chłop nie ma baby i glupieje co tu widać po niektórych

ha ha ha...do rolnik szuka zony...albo sobie zrobic casting na agrofoto...



#36710 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2064 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 21 kwiecień 2017 - 10:05

Dziewczyna na gospodarkę

No i o to chodzi żeby było wesoło
Nic tak nie bawi jak chłop nie ma baby i glupieje co tu widać po niektórych
No i o to chodzi żeby było wesoło
Nic tak nie bawi jak chłop nie ma baby i glupieje co tu widać po niektórych

 

I mi zarzuca papugowstwo :lol: :lol: :lol:.

Łee skoro ty nie potrafisz niż z polotem wydusić z siebie to po co i ja mam się wysilać? Ale jak się tak zestrosowałeś to chyba się jednak spodobało. Noo widać ten blask w twoim oku, acz tłumiony przez twoją nieodpartą skromność :lol:



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 23:38
  •  

#36711 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4409 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:rolnictwo, sport, mechanika

Napisany 21 kwiecień 2017 - 10:05

Dziewczyna na gospodarkę koleżanko nie cytuj poprzedniego posta- bo tu mod stale zapraszany i przypadkiem Ty oberwiesz...

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 

 

http://images03.bebz...cde1b55c03f.jpg

 

 

https://www.google.p...iact=mrc&uact=8

 

https://encrypted-tb...GEW6ohVi5_7hJzg


#36712 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 802 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 21 kwiecień 2017 - 10:21

Dziewczyna na gospodarkę

I mi zarzuca papugowstwo :lol: :lol: :lol:.
Łee skoro ty nie potrafisz niż z polotem wydusić z siebie to po co i ja mam się wysilać? Ale jak się tak zestrosowałeś to chyba się jednak spodobało. Noo widać ten blask w twoim oku, acz tłumiony przez twoją nieodpartą skromność :lol:

Skromny to jet tu jeden tylko co mu rzadna podobno się nie oprze
Ty możesz co najwyżej się slinic do niego i pobierać nauki ....tylko co sie trochę zasiedziales i sam bladniesz w oczach

Edytowany przez marko-kolo, 21 kwiecień 2017 - 10:29.

wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


#36713 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2064 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 21 kwiecień 2017 - 10:28

Dziewczyna na gospodarkę

Eee no kolego wymyśl no coś w końcu swojego bo zaczyna nudą wiać jak tylko odbijasz piłeczkę :lol:. Pewnie ten stres Cię tak ogranicza, albo po prostu uwielbiasz być ośmieszany, są i takie przypadki w medycynie  :lol: 



#36714 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4409 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:rolnictwo, sport, mechanika

Napisany 21 kwiecień 2017 - 10:54

Dziewczyna na gospodarkę Ja tu wídzę tylko jednego który się ośmiesza. Pozuje na luzaka, a Spina się jak dziecko i pisze NIE SPINAJ SIĘ... I brnie z uporem maniaka w ślepą uliczkę. Trzeba wiedzieć kiedy skończyć...

Edytowany przez mariuszd93, 21 kwiecień 2017 - 10:55.

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 

 

http://images03.bebz...cde1b55c03f.jpg

 

 

https://www.google.p...iact=mrc&uact=8

 

https://encrypted-tb...GEW6ohVi5_7hJzg


#36715 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2064 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 21 kwiecień 2017 - 11:22

Dziewczyna na gospodarkę

Oho kolega chciał pomóc i też nas niczym nie uraczył jak tylko odbiciem piłeczki..., u Ciebie to norma i nikt się nie dziwi, ale po twoim nowym mentorze to spodziewałem się czegoś więcej, bo z początku wyglądał na bystrzaka, baa chciałem nawet posądzić go o udawanie inteligenta, ale daremne jego trudy :lol:

 

Apropo zakończeń... to wczoraj tak owe było w dośc dobrym stylu, ale nie, dorosły dzidziuś musi ssać tego kciuka  na okrągło... ;)

edit...

i powiedział to ten co przez kilkadziesiąt stron walił głową w mur i skończył z ostrzeżeniem :lol: :lol: :lol:. Brawo Ty ;)


Edytowany przez grego, 21 kwiecień 2017 - 11:52.


#36716 Share LuckyLuke12345

LuckyLuke12345

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 346 postów

Napisany 21 kwiecień 2017 - 11:46

Dziewczyna na gospodarkę

Nooo , to Ja bede , skoro zapraszasz i strzelał nie będziesz :ph34r: .
 
 
Kurde - taka dyskusja ... , a bez Mego udziału :wacko: .



Nie wieże że taka d*pa puści się mamusi sukienki ale Ciebie bede najbardziej wyglądał :-)

#36717 Share Ywa

Ywa

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 145 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:nad morzem
  • Zainteresowania:życie wśród łąk, pól, wzgórz morenowych, między lasem i rzeką

Napisany 21 kwiecień 2017 - 11:53

Dziewczyna na gospodarkę

@Lucky to odpowiedz szczerze, dlaczego nie było Ciebie na Bednarach a miałeś być?


Kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka powodu.

 


#36718 Share Sean

Sean

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 246 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 kwiecień 2017 - 12:01

Dziewczyna na gospodarkę

Przynajmniej nie ukrywam wieku i nie udaje małolata i znawcę kobiet których wy nie macie
Ot taki los inteligentów co wiedzą jak tylko nie maja z kim

No nie udajesz, bo Ty się na nich najzwyczajniej normalnie nie znasz, to co chcesz udawać?     :lol:      


Edytowany przez Sean, 21 kwiecień 2017 - 12:04.

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING


#36719 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4409 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:rolnictwo, sport, mechanika

Napisany 21 kwiecień 2017 - 12:16

Dziewczyna na gospodarkę

Oho kolega chciał pomóc i też nas niczym nie uraczył jak tylko odbiciem piłeczki..., u Ciebie to norma i nikt się nie dziwi, ale po twoim nowym mentorze to spodziewałem się czegoś więcej, bo z początku wyglądał na bystrzaka, baa chciałem nawet posądzić go o udawanie inteligenta, ale daremne jego trudy :lol:

 

Apropo zakończeń... to wczoraj tak owe było w dośc dobrym stylu, ale nie, dorosły dzidziuś musi ssać tego kciuka  na okrągło... ;)

edit...

i powiedział to ten co przez kilkadziesiąt stron walił głową w mur i skończył z ostrzeżeniem :lol: . Brawo Ty ;)

Widze kłopoty  z pamięcią , nie pamietasz już  kto  dziś  od  nowa  zaczął?  :huh:

Myślałem ze  zrozumiałeś  że nie każdy musi  udawać  , ale nawet tego nie kumasz  :lol: Ty  ciagle  coś musisz udawać  , a niektorzy po prostu  sa  sobą 

 

Ostrzeżenie  nie pierwsze i nie ostatnie , od  tego sie nie umiera , kapusie nie  dostaja  prawda? :P   Gdybyś nie  raportował-  to by nie  było  ostrzeżenia  :P  

 

Musze  przyznać  że  popelniłem  błąd,  bo szukałem  rozsądku - tam  gdzie go zwyczajnie nie ma  :P


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 

 

http://images03.bebz...cde1b55c03f.jpg

 

 

https://www.google.p...iact=mrc&uact=8

 

https://encrypted-tb...GEW6ohVi5_7hJzg


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 23:38
  •  

#36720 Share Sean

Sean

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 246 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 kwiecień 2017 - 12:43

Dziewczyna na gospodarkę

 Mariusz i Marko, nie wiem co wy obaj bierzecie, ale radzę bierzcie tylko pół dawki, a majaki i zwidy ustąpią.   :P     :D    

Jeden uczepił się że coś udaje, drugi jakiegoś kablowania, dowody panowie, dowody inaczej się tylko pogrążacie.    

:lol:


Edytowany przez Sean, 21 kwiecień 2017 - 12:53.

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING


Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi