Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


38015 odpowiedzi na ten temat

#36661 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4409 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:rolnictwo, sport, mechanika

Napisany 20 kwiecień 2017 - 21:34

Dziewczyna na gospodarkę

Prostota  to  cecha  której  sie  wstydzic nie  trzeba  ;)  a  w trafianiu  wręcz pomaga  :P


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 

 

http://images03.bebz...cde1b55c03f.jpg

 

 

https://www.google.p...iact=mrc&uact=8

 

https://encrypted-tb...GEW6ohVi5_7hJzg


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 23:05
  •  

#36662 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 837 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 20 kwiecień 2017 - 21:34

Dziewczyna na gospodarkę

a o to dziadka zapytaj  ;)


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


#36663 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 617 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie

Napisany 20 kwiecień 2017 - 21:41

Dziewczyna na gospodarkę Może lepiej biskupa?

#36664 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 837 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 20 kwiecień 2017 - 21:45

Dziewczyna na gospodarkę

 dobry trop bo oni to badają sobie na wzajem dość często  :D


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


#36665 Share Sean

Sean

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2017 - 21:49

Dziewczyna na gospodarkę

 napuszcza przydupasa  ;) a ten raporty wysyła  :D  :D  :D

 

 

 oj tam ...czasem ofiara sama się nabija na pal 

Niby czemu mielibyśmy raportować, ataki odpieramy bardzo skutecznie, także sam siebie nabijasz,   :P  ale w butelkę.   :lol:   


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING


#36666 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 837 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 20 kwiecień 2017 - 21:50

Dziewczyna na gospodarkę

no winni zawsze się tłumaczą  :D  :D  :D

 


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


#36667 Share LuckyLuke12345

LuckyLuke12345

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 348 postów

Napisany 20 kwiecień 2017 - 21:52

Dziewczyna na gospodarkę :-)

Edytowany przez LuckyLuke12345, 20 kwiecień 2017 - 21:53.


#36668 Share Sean

Sean

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2017 - 21:54

Dziewczyna na gospodarkę

 dobry trop bo oni to badają sobie na wzajem dość często  :D

Nie ma się innych argumentów,   :D     to najlepiej ośmieszać przeciwników,     :P  płyyyyyyytkie to jak na takie forumowe umysły.      :D


Edytowany przez Sean, 20 kwiecień 2017 - 21:56.

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING


#36669 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4409 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:rolnictwo, sport, mechanika

Napisany 20 kwiecień 2017 - 21:55

Dziewczyna na gospodarkę

 Płytkie  mówisz? nie pamiętasz juz  ile  razy to  robiłeś/ robiliscie? 

 

Niby czemu mielibyśmy raportować, ataki odpieramy bardzo skutecznie, także sam siebie nabijasz,   :P  ale w butelkę.   :lol:   

 

Z  raportowaniem  - to nie mówie  ze  to  wy / muszkieterewie  :D  :D  :D -  bo  to  nie  w  waszym interesie  w sumie , no  chyba że  tylko na mnie  raporty , żeby mnie  wywalić i miec luz  , ale mod  raczej  czyta kilka  postów  , zanim  da  % więc byłby  strzał  w pietę 

 

 

Ale co do odpierania  ataków - to  najpierw  sobie  wmawiacie że  one były  :P co  do  skuteczności to      :lol:


Edytowany przez mariuszd93, 20 kwiecień 2017 - 21:58.

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 

 

http://images03.bebz...cde1b55c03f.jpg

 

 

https://www.google.p...iact=mrc&uact=8

 

https://encrypted-tb...GEW6ohVi5_7hJzg


#36670 Share Sean

Sean

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2017 - 21:59

Dziewczyna na gospodarkę

Bez kardynała , to  żadna zabawa by była, także sam widzisz i ta teoria nie trafiona,   :P  sprawdź raczej w swoich szeregach, czy KRETA nie masz.    :lol:  


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 23:05
  •  

#36671 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4409 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:rolnictwo, sport, mechanika

Napisany 20 kwiecień 2017 - 22:05

Dziewczyna na gospodarkę

To  tym bardziej nie byłoby  mi  na  reke  więc pudło :P

No i nie  przesadzaj  z tymi  szeregami  :D

To  kto? postronny kibic?  życzliwy  :P


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 

 

http://images03.bebz...cde1b55c03f.jpg

 

 

https://www.google.p...iact=mrc&uact=8

 

https://encrypted-tb...GEW6ohVi5_7hJzg


#36672 Share LuckyLuke12345

LuckyLuke12345

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 348 postów

Napisany 20 kwiecień 2017 - 22:07

Dziewczyna na gospodarkę Panowie mam propozycje tym gronem co piszemy spotkać się gdzieś w pleneże i porozmawiać na żywo co wy na to?być może coś się komuś nie spodoba :-):-):-)

#36673 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 837 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 20 kwiecień 2017 - 22:09

Dziewczyna na gospodarkę

ja tam na razie dostaje ostrzeżenia za 10 styczeń i za to czego nie robiłem ;)  czyli cytowanie poprzedniego posta 

kto to raportuje to nie wiem ...ale ten co daje to naprawdę mistrz  ''waranów '' :D  :D  :D


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


#36674 Share Sean

Sean

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2017 - 22:13

Dziewczyna na gospodarkę

 Jeżeli ktoś tu te niby spory bierze na poważnie i raportuje,   :)  to szkoda nawet gadać.     :)   


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING


#36675 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4409 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:rolnictwo, sport, mechanika

Napisany 20 kwiecień 2017 - 22:16

Dziewczyna na gospodarkę

Panowie mam propozycje tym gronem co piszemy spotkać się gdzieś w pleneże i porozmawiać na żywo co wy na to?być może coś się komuś nie spodoba :-):-):-)

 

Zawsze trzeba mieć nadzieję 

Mówisz -  na  ubitym  gruncie ? 

Kto  wybiera broń ? ;)

 

 

 

 

Nie  no  kuźwa  tak mod  wpadł  z wizytą  i  dał " warana " czy  jak  tam :P  waszej  Królowej  i mi za prowokowanie  :P


Edytowany przez mariuszd93, 20 kwiecień 2017 - 22:18.

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 

 

http://images03.bebz...cde1b55c03f.jpg

 

 

https://www.google.p...iact=mrc&uact=8

 

https://encrypted-tb...GEW6ohVi5_7hJzg


#36676 Share LuckyLuke12345

LuckyLuke12345

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 348 postów

Napisany 20 kwiecień 2017 - 22:22

Dziewczyna na gospodarkę Mariusz jaka broń? To ma być pokojowe spotkanie osobiście tego dopilnuje :-)

#36677 Share Sean

Sean

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2017 - 22:24

Dziewczyna na gospodarkę

Kiedy Ci dał, dzisiaj znowu?


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING


#36678 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4409 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:rolnictwo, sport, mechanika

Napisany 20 kwiecień 2017 - 22:25

Dziewczyna na gospodarkę

Nie  no  przed  swietami jeszcze , ale  tak  sobie  tu nie  wpadł  z wizytą 

 

Dziś  to marek pisze że mu  dał ,

 

 

 

 

LuckyLuke12345

 

Nie  no  to w  tym  drugim  temacie  musisz  szukać chętnych   - jak  pokojowe  ;)


Edytowany przez mariuszd93, 20 kwiecień 2017 - 22:28.

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 

 

http://images03.bebz...cde1b55c03f.jpg

 

 

https://www.google.p...iact=mrc&uact=8

 

https://encrypted-tb...GEW6ohVi5_7hJzg


#36679 Share MasterRoj

MasterRoj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 209 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika, elektryka

Napisany 20 kwiecień 2017 - 22:26

Dziewczyna na gospodarkę

Luki nie pij już tyle



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 23:05
  •  

#36680 Share Sean

Sean

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2017 - 22:30

Dziewczyna na gospodarkę

 

 

Nie  no  to w  tym  drugim  temacie  musisz  szukać chętnych   - jak  pokojowe   ;)

:lol:  W tym temacie to nawet kobitki waleczniejsze od os.     :P    :D


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING


Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi