Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


38011 odpowiedzi na ten temat

#35341 Share PRIMO

PRIMO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 798 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Radom WRA
  • Zainteresowania:Nowinki techniczne związane z rolnictwem

Napisany 17 luty 2017 - 19:24

Dziewczyna na gospodarkę

Karol tu masz absolutną rację też tak mam z rodzicami i sąsiadami a kolega turtojs niech się cieszy póki może 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 16:49
  •  

#35342 Share turtojs

turtojs

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 408 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 17 luty 2017 - 20:14

Dziewczyna na gospodarkę Dokładnie korzystam póki mogę. Ansja mam cykl otwarty trzody i zawsze tak robię, żeby jechać na wakacje jak mam luke w rzucie, sprzedaje, czyszczę i potem 10 dni przerwy na wczasy. A zimą staram się jechać jak są małe świnie jeszcze, narobie paszy na cały tydzień i jadę na kilka dni, cała robota ojca polega na włączeniu paszociagu raz dziennie i dogladniecia czy wszystko ok że swinkami, naprawdę ciężka harówa dla ojca :-D

#35343 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 617 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie

Napisany 17 luty 2017 - 20:31

Dziewczyna na gospodarkę Ojciec sie juz troche duzo w zyciu napracowal wiec on bardziej potrzebuje wczasow i odpoczynku...
Egoistyczne podejscie jak dla mnie..xd

#35344 Share Karol445

Karol445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 978 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 17 luty 2017 - 20:35

Dziewczyna na gospodarkę

Nie przesadzaj jesli to rzeczywiście tylko włączenie i wyłączenie paszociągu to spoko może to zrobić



#35345 Share Tomasz78

Tomasz78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2587 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 luty 2017 - 20:55

Dziewczyna na gospodarkę

jakie egoistyczne ? bez przesady ,kilka dni na wakacje każdemu się nalezą,kiedy korzystać jak nie za młodu ,nasze dzieci jak dorosna tez będa chciały poznawac świat ,wiec możemy wtedy im to ułatwić ,jak juz nam sie nie będzie chciało .



#35346 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4409 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:rolnictwo, sport, mechanika

Napisany 17 luty 2017 - 20:58

Dziewczyna na gospodarkę turtojs

Nie  znasz zycia  chłopie  . nie  da  sie  całe życie kimś  wyreczać .Teraz ojciec , później  brat , kuzyn  , wujek , sasiad  

Bo  wy na  wczasy musicie , oczywiscie  to  zrozumiałe :P .

 


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 

 

http://images03.bebz...cde1b55c03f.jpg

 

 

https://www.google.p...iact=mrc&uact=8

 

https://encrypted-tb...GEW6ohVi5_7hJzg


#35347 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 617 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie

Napisany 17 luty 2017 - 21:13

Dziewczyna na gospodarkę

jakie egoistyczne ? bez przesady ,kilka dni na wakacje każdemu się nalezą,kiedy korzystać jak nie za młodu ,nasze dzieci jak dorosna tez będa chciały poznawac świat ,wiec możemy wtedy im to ułatwić ,jak juz nam sie nie będzie chciało .

To jak to zrozumiec jak dopiero co pisał,ze ojciec chory a teraz,ze nic wielkiego właczyc podajnik tylko...Cos tu nie halo. :huh:

W pewnym wieku starszym ludziom,naszym rodzicom juz sie odpoczynek nalezy,by nie musieli pracowac,pomagac młodym..Taka kolej rzeczy pierw oni sie opiekuja dziecmi a pozniej dzieci nimi .



#35348 Share damo321

damo321

    Nowicjusz

  • userphoto
  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 17 luty 2017 - 21:30

Dziewczyna na gospodarkę

nie  jeden   mówi  rodzicom   "Jesteście  starzy  róbcie  Barzy"   a  później płacz  bo coś  cię  stało....



#35349 Share Tomasz78

Tomasz78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2587 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 luty 2017 - 21:37

Dziewczyna na gospodarkę

Napisał jak ojciec zachorowal, ,jesli nie przewlekle ?to po powrocie do pełni sil ,jak na wiek ,to czemu nie ma dojrzeć inwentarza ,ale nie o to mi chodzilo   w poście ,napisałem to ogólnie  ,że każdy z nas chętnie by gdzieś pojechał na kilka dni ,raz czy dwa do roku ,a na gospodarstwie zwłaszcza z hodowla łatwo nie jest



#35350 Share turtojs

turtojs

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 408 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 18 luty 2017 - 09:11

Dziewczyna na gospodarkę Pisałem że był wtedy chory, bo wylądował w szpitalu, miał wodę w płucach, ale od tego czasu wszystko ok że zdrowiem u niego. Pewnie ze się wiecznie wyreczac nie będę kimś żeby pojechać na wczasy, będę jeździł jak nie będę trzymał zwierząt w tym czasie i tyle. Tak jak pisał Tomasz każdemu z nas należą się wczasy kilka dni w roku i póki jestem młody będę jeździł, widzisz dla Ansji już to jest jakiś problem jako żony rolnika, moja teściowa też może do końca niesmacznie do tego podchodzi bo narzeczeni i jeżdżą bez ślubu i śpią razem byle gdzie po świecie, natomiast moja mama nic nie ma naprzeciwko, nawet by nie miała jakbyśmy zamieszkali u mnie bez ślubu. Stąd pisałem o innym podejściu do życia kobiety na wsi, która się zajmuje domem i dziećmi i obiadkiem do męża a inne podejście kobiety pracującej, bo szybciej zrozumie, bo dzieci od koleżanki też tak robią i się naslucha od innych jak młodzi żyją. Swoją drogą jeżeli chodzi jeszcze o mojego ojca to był z mamą na wczasach nad morzem w lipcu, naklonilem ich, zresztą mama chciała odrazu, ojciec też się potem zgodził i co? W tym roku znów jadą tym razem w góry. Nasi rodzice nie są przyzwyczajeni poprostu do wyjeżdżania, choć moi za młodu też jeździli trochę choć mało bardzo, a teraz znowu im się chce co mnie cieszy. Matka po 50 ojciec przed sześćdziesiątka ale póki mają zdrowie niech jadą, ja się cieszę i Wy swoich rodziców też namowcie na wyjazd a zobaczycie że im się spodoba.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 16:49
  •  

#35351 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 617 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie

Napisany 18 luty 2017 - 09:31

Dziewczyna na gospodarkę Jaki problem?Co za bzdury do mnie mowisz?Ile Ty masz lat?
Mam gospodarstwo,zwierzeta i pracowalam bedac w wyjazdach miedzy wsia a miastem jakos dawalam rade.Tylko wyobraz sobie,że sa ludzie ktorzy biora odpowiedzialnosc nie tylko za siebie ale tez za innych.
Wazniejsze dla ciebie wczasy i inne przyjemnosci niz myslenie,ze pod ywoja nieobecnosc tym syardzym ludziom moze sie cos przydarzyć z tym tez trzeba sie liczyc.
Znam rolnikow bez hodowli i kilkadziesiąt hektarow maja a nie jezfza na wczasy z obawy,ze pod ich nieobecnosc tym starym rodzicom cos sie stanie i nikt im wowczas nie pomoze.

#35352 Share turtojs

turtojs

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 408 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 18 luty 2017 - 09:49

Dziewczyna na gospodarkę No właśnie nie zrozumiałem co za problem masz z tymi wczasami bo wypisujesz tu ciągle o rodzicach i jacy to oni na starość niedolezni są. A powiedz jak wygląda sprawa gdy się mieszka w mieszkaniu w bloku i dzieci się wyprowadzają i rodzice na starość zostają sami i co nie radzą się Ci ludzie i ich dzieci nie jadą na wakacje bo się boją że ich rodzicom coś się stanie? Takie jest podejście na wsi, nie jedz bo coś się może stać. Jakoś ludzie z miasta nie widzą problemu i wyprowadzają się od rodziców i jest ok, zarówno młodym jak i rodzicom to pasuje i każdy to zrozumie że taka kolej rzeczy, bo rodzice też powinni zrozumieć że dzieci mają inne Troszkę poglądy niż oni i mądry rodzic chciałby aby jego dzieci było stać na budowę domu czy kupno Mieszkania i życie osobno na własny rachunek. Moi mi kibicuja żebym dał radę postawić ten dom, bo jak mówią będziecie mieli swoje, nikt wam się nie będzie wtrącal a my też na starość będziemy mieli spokój. Z kolei moja ciocia wyprowadza się do Mieszkania które odziedziczyla po ciotce od męża a w domu będzie mieszkać jej syn z żoną, po to żeby sobie wzajemnie życia nie utrudniać i kiedy przeszkadzać wzajemnie.

#35353 Share aletes

aletes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 224 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie- Dziwnów
  • Zainteresowania:Produkcja roślinna.

Napisany 18 luty 2017 - 10:17

Dziewczyna na gospodarkę Znałam gostka co był strasznie pazerny,kłutliwy i zawzięty...co on nie wyprawiał żeby teściowa mu chałupe przepisała :D babka jeszcze żyje i dobrze sobie daje radę,a on już dawno z tej swojej zgryzoty kwiatki wącha ;)
Nie ma co na siłę kogoś uszczęśliwiać :)

#35354 Share Ywa

Ywa

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 145 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:nad morzem
  • Zainteresowania:życie wśród łąk, pól, wzgórz morenowych, między lasem i rzeką

Napisany 18 luty 2017 - 10:37

Dziewczyna na gospodarkę

@Turtojs bardzo dobrze piszesz odnośnie wczasów :) Mentalność ludzi bywa taka, iż uważają że nikt lepiej nie zaopiekuje się ich obejściem pod ich nieobecność, niż oni sami.

To taka wymówka. Mając bliskich życzliwych zawsze znajdzie się sposób. Dla chcącego jedynie....czyli 'kto chce szuka sposobu, a kto nie szuka powodu' ;)

Ciężko przekonać, ale potem radość jest ogromna i wspominają latami.

Mnie nie ciągnie już nigdzie, bo bardzo dużo podróżowałam w młodości.

Jednakże pamiętam jak ojciec wybrał się kilka lat temu i tak go odmieniło pozytywnie, że nagle po powrocie rzucił palenie po 30 latach tak po prostu koniec, choć wcześniej próbował wiele razy i nie udawało mu się.

 


Edytowany przez Ywa, 18 luty 2017 - 10:47.

Kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka powodu.

 


#35355 Share Waldi2707

Waldi2707

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 18 luty 2017 - 17:46

Dziewczyna na gospodarkę Jestem tutaj nowy ale z ciekawosci wszedłem na to forum żeby poczytać jakie są opinie na temat dziewczyn na gospodarkę.Dla mnie praca na gospodarstwie i wypoczynek czy wyjazd na wczasy nie muszą kolidować ze sobą.Prowadzę nieduże gospodarstwo ale hoduję trochę świnek i bydła opasowego.Moi rodzice pracują zawodowo a mimo to staram się wyjechawyjazduo roku z żoną i córkami.Co więcej to właśnie moja mama namawia nas do wyjazdu.Nie zgadzam się z opinią że to jest egoistyczne podejście jak wyjeżdżamy i zostawiamy gospodarstwo na głowie rodziców.Jeżeli uważam że w danym momencie nie powinniśmy wyjeżdżać to tego nie robimy i przekładamy wyjazd.

#35356 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2064 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 21 luty 2017 - 08:02

Dziewczyna na gospodarkę

jakie egoistyczne ? bez przesady ,kilka dni na wakacje każdemu się nalezą,kiedy korzystać jak nie za młodu ,nasze dzieci jak dorosna tez będa chciały poznawac świat ,wiec możemy wtedy im to ułatwić ,jak juz nam sie nie będzie chciało .

 

I to koniecznie te za granicą, a potem obowiązkowe zdjęcie na fb z wielbłądem w tle... No coś trzeba pokazać i pochwalić się przed znajomymi....

Mnie nigdy do tego nie ciągnęło i tyle, a i nigdy nie było takich możliwości, bo od najmłodszych lat musiałem pracować lub się uczyć. Nie każdy miał/ma takie możliwości i nie chodzi tylko o pieniądze.... Jak to wszystko czytam to odnoszę wrażenie, że coroczne wakacje za granicą to teraz być albo nie być...

 

Teraz mnie stać i w sumie miałbym możliwości i w koło świata pojechać, ale wiecie co? Po prostu nie chce. -_-


Edytowany przez grego, 21 luty 2017 - 08:15.


#35357 Share LuckyLuke12345

LuckyLuke12345

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 347 postów

Napisany 21 luty 2017 - 08:39

Dziewczyna na gospodarkę Ja troszkę świata zwiedziłem i nie wiem czym się tak ludzie szczycą tym wyjazdem w obcy kraj

#35358 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2064 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 21 luty 2017 - 09:30

Dziewczyna na gospodarkę

 

@Turtojs bardzo dobrze piszesz odnośnie wczasów smile.png Mentalność ludzi bywa taka, iż uważają że nikt lepiej nie zaopiekuje się ich obejściem pod ich nieobecność, niż oni sami.

To taka wymówka. Mając bliskich życzliwych zawsze znajdzie się sposób. Dla chcącego jedynie....czyli 'kto chce szuka sposobu, a kto nie szuka powodu' wink.png

Ciężko przekonać, ale potem radość jest ogromna i wspominają latami.

Mnie nie ciągnie już nigdzie, bo bardzo dużo podróżowałam w młodości.

Jednakże pamiętam jak ojciec wybrał się kilka lat temu i tak go odmieniło pozytywnie, że nagle po powrocie rzucił palenie po 30 latach tak po prostu koniec, choć wcześniej próbował wiele razy i nie udawało mu się.

 

Ale jak ktoś nie potrzebuje jeździć po świecie to po co ma szukać sposobu? Te podróże to jakaś wartość sama w sobie określająca człowieka? Też tu widać różne podejście, dla mnie nie do pomyslenia by było aby ktoś miał się za mnie zajmować z życzliwości moimi obowiązkami podczas gdy ja miałbym się wylegiwać na plażach, chociaż wiem, że by tacy byli. I nie chodzi tu o to, że miałbym obawy czy dadzą sobie radę czy zrobią to dobrze. Raczej kwestia zasad podobnie jak nie do pomyślenia było dla mnie korzystanie z pieniędzy rodziców na takie rzeczy, nawet mając naście lat...

 

I w tym momencie większość dzisiajszej młodzieży, a nawet studentów opluła by mnie w twarz :lol:


Edytowany przez grego, 21 luty 2017 - 09:55.


#35359 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 617 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie

Napisany 21 luty 2017 - 09:57

Dziewczyna na gospodarkę Bardzo ciekawym wyborem dla osób związanych z rolnictwem będzie Toskania. Ten malowniczy region to szansa na odpoczynek na łonie ukochanej natury oraz poznanie zwyczajów rolników z tej części Europy. Ten region daje także możliwość zwiedzenia plantacji winogron, z których wytwarza się najlepsze francuskie wina. Taka podróż może stać się źródłem wielu inspiracji oraz wiedzy.

Także tylko na wczasy ze wsi na wies.Jezeli juz ktos gdzies sie wybiera i selfiki na fb w sam raz by sie pochwalic na caly świat,bo to najważniejsze żeby wszyscy widzisli każda minute z naszego życia.Zero prywatności a pozniej narzekania,że sasiad wie wiecej o nas niz my sami.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 16:49
  •  

#35360 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2064 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 21 luty 2017 - 10:00

Dziewczyna na gospodarkę

Ee tam, teraz to juz montują odpowiednie zdjęcia samemu, nie trzeba nawet nigdzie jeździć :D



Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi