Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


37186 odpowiedzi na ten temat

#34381 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2043 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 08 październik 2016 - 14:12

Dziewczyna na gospodarkę

 

"Agnieszka w taki sposob mezczyzn do siebie nie przyciagniesz,dyktujac im co maja mowic pokazujesz tym sposobem,ze jestes wyrafinowana kobieta o nienagannych manierach.Mezczyzni nie lubia takich kobiet oni oczekuja od partnerki by byla zwyczajna a nie prowadzila ich za reke jak matka swoje dziecko."

 

Hehe, rozbawiłeś mnie tym wpisem, ę, ą wyrafinowana... Dobre. Lekcja druga, nie zasypuj kobiety komplementami jesli w ogóle jej nie znasz, a szczególnie komplementy odnośnie wyglądu są slabe, przynajmniej u tych rozgarniętych kobiet. To jest poprostu nudne, 90% facetów tak rozpoczyna rozmowę i po przeczytaniu 100 takich samych wiadomości nie robi to wrażenia...i wbrew pozorom Aga nie odstaje tu jakos na tle większości kobiet i nie napisala nic nadzwyczajnego. To forum traktuje jako alternatywę lub zwykłą ciekawość, a po przeczytaniu paru postów chyba z litości postanowila dać parę rad chłopakom w niedoli ;). Podstawa to zaciekawić, to nie real, gdzie wystarczy powiedziec czesc i rozmawiać. Mogło by się wydawać, ze w necie jest łatwiej, a tak nie jest. Tu dziewczyny maja jeszcze większe wygórowania, wyobrażenia (często nie realne), możliwości. Nie czują sie zobowiązane odpowiedzieć na głupie czesc to jak ma to miejsce w realu, chyba że juz wczesniej jest czymś zaciekawiona, twoim wyglądem (70%) czy opisem 30%. Inaczej liczy sie pierwsza wiadomość, ciekawa, nieszablonowa, mowiaca cos o tobie. Najlepiej lekko zaczepna aby czuła sie zobowiązana odpowiedziec. Jak ona powinna wyglądać? Tego raczej nie wie nikt chyba nawet same kobiety, albo zaciekawisz albo nie... ;). Tak jak Aga napisala, kobiety nie lubią nudy i nudnych facetów, a tak m.in rolnicy są postrzegani. Malo rozrywkowi i wiecznie zapracowani. Juz pomijam pewną ogólną niechęć do wsi.

 

Ja natomiast mam pytanie, no powiedzmy do Agi lub innych dziewczyn.  Czy dopuszczacie w swoich kobiecych głowach pierwszy krok? Czy to jednak zbyt upokarzające  nawet jeśli ktoś was zaciekawi? Czy jak zdecydowana większość kobiet czekacie, az druga strona odwali cala robote?. Juz widze te "meskie" gromy jak to tak, przeciez to nie wypada... to facet ma upolowac zdobycz zdobyczy i nie zaciągnąć do jaskini... Mam siostre, ktoramiala paru chlpakow jacy sie trafili, ale jednym slowem katastrofa..., w koncu postanowila wziac "sprawy w swoje rece" i dopiero wtedy udalo jej sie znalezc kogos interesujacego, wartosciowego, tyle żeten ktośnajpewniej sam by sie nigdy nie odezwal...

 


Edytowany przez grego, 08 październik 2016 - 14:51.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 18:24
  •  

#34382 Share Linka

Linka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 0 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Mazowsze
  • Zainteresowania:Rośliny

Napisany 08 październik 2016 - 16:56

Dziewczyna na gospodarkę

wróciłam :D widzę sporo nowych nicków.... czyżby towarzystwo starych wyjadaczy się pożeniło? :D



#34383 Share MasterRoj

MasterRoj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 205 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika, elektryka

Napisany 08 październik 2016 - 17:22

Dziewczyna na gospodarkę To chyba dobrze świadczy bo wiecznie nie będą kawalerami.

#34384 Share AgaStar

AgaStar

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 0 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:pomorskie
  • Zainteresowania:przyroda, taniec, gotowanie

Napisany 08 październik 2016 - 17:39

Dziewczyna na gospodarkę Grego, to co napisales, bardzo mi sie podoba. Zgadzam sie z Toba w 100% i nie musze nic juz dodawac.

Co do drugiej czesci Twojej wypowiedzi, to mamy rownouprawnienie. Obecnie takze kobieta moze zrobic pierwszy krok. Niestety wiele dziewczyn ma przed tym spore opory. Ja pare razy jako pierwsza zagadalam do mezczyzn, zarowno w necie jak i w realu. Zrobilam to tylko dla tego, ze chlopak wydal mi sie atrakcyjny. Niestety wyglad czesto nie idzie w parze z charakterem, czy oglada.
Z paroma chlopakami z af nawet przyjemnie sie pisze. Sa Oni jak dla mnie warci zainteresowani.

Nie mam wygorowanych wymagan co do mezczyzn. Zarowno jesli chodzi o wyglad, czy stan majatkowy. Nie jestem typowa lalunia z miasta, dla ktorej najwazniejsze jest aby facet byl przystojny, bardzo bogaty i nie byl ze wsi. Ja pare lat temu przez prawie pol roku spotykalam sie z mechanikiem samochodowym. Poznalam Go w warsztacie, gdzie naprawial moj samochod. Byl nie wiele wyzszy niz ja, szczuply tez nie byl, ale mial duze poczucie humoru. Skonczyl tylko zawodowke, ale ladnie sie wyslawial i kultury osobistej Mu nie brakowalo. Jedynie paznokcie Go zdradzaly, coz taka praca. Niestety dostal lepsza prace za granica.

#34385 Share robo1980

robo1980

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1148 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:gm.czarnocin powiat Kazimierza Wielka

Napisany 08 październik 2016 - 18:28

Dziewczyna na gospodarkę

Teraz są czasy że liczy się wygląd i kasa a jak masz to i to ,to masz wszystko.A dziewczyna jak pisze że nie patrzy na wygląd to kłamie albo jest nie za ładna.Jak się chłopak nie spodoba dziewczynie to choćby nie wiem jaką miał osobowość to i tak go spławi.



#34386 Share AgaStar

AgaStar

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 0 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:pomorskie
  • Zainteresowania:przyroda, taniec, gotowanie

Napisany 08 październik 2016 - 20:47

Dziewczyna na gospodarkę Robo1980 sadzac po nicku masz 36 lat i pewnie nie masz dziewczyny. Zapewne masz zle doswiadczenia z poznawania kobiet. Mozliwe, ze szukasz swojego idealu. Poszukujac dziewczyny najpierw zwracasz uwage na jej wyglad. Pamietaj, ze uroda przemija. Przytocze tu wypowiedz jednego z moich kolegow:" Co z tego, ze ladna, jak komputer pokladowy zje...any". Szukaj dziewczyn ubierajacych sie ladnie ale skromnie, z delikatnym makijazem. Wiekszosc takich kobiet szuka partnera na cale zycie, meza i kandydata na ojca a nie sponsora, czy ozdoby u boku.

#34387 Share a1fe26c2

a1fe26c2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 październik 2016 - 21:17

Dziewczyna na gospodarkę

Ja wiedziałem, że te pseudonimy nie na wiele się zdadzą i wszystko o użytkowniku zdradzą. ;)


Mistrzem jesteś w tym, co robisz codziennie! Kiedy wszyscy myślą tak samo, to pierwszy krok do katastrofy.


#34388 Share Sean

Sean

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 październik 2016 - 21:44

Dziewczyna na gospodarkę

Grego, to co napisales, bardzo mi sie podoba. Zgadzam sie z Toba w 100% i nie musze nic juz dodawac.

Co do drugiej czesci Twojej wypowiedzi, to mamy rownouprawnienie. Obecnie takze kobieta moze zrobic pierwszy krok. Niestety wiele dziewczyn ma przed tym spore opory. Ja pare razy jako pierwsza zagadalam do mezczyzn, zarowno w necie jak i w realu. Zrobilam to tylko dla tego, ze chlopak wydal mi sie atrakcyjny. Niestety wyglad czesto nie idzie w parze z charakterem, czy oglada.
Z paroma chlopakami z af nawet przyjemnie sie pisze. Sa Oni jak dla mnie warci zainteresowani.

Nie mam wygorowanych wymagan co do mezczyzn. Zarowno jesli chodzi o wyglad, czy stan majatkowy. Nie jestem typowa lalunia z miasta, dla ktorej najwazniejsze jest aby facet byl przystojny, bardzo bogaty i nie byl ze wsi. Ja pare lat temu przez prawie pol roku spotykalam sie z mechanikiem samochodowym. Poznalam Go w warsztacie, gdzie naprawial moj samochod. Byl nie wiele wyzszy niz ja, szczuply tez nie byl, ale mial duze poczucie humoru. Skonczyl tylko zawodowke, ale ladnie sie wyslawial i kultury osobistej Mu nie brakowalo. Jedynie paznokcie Go zdradzaly, coz taka praca. Niestety dostal lepsza prace za granica.

W tym  wszystkim nie chodzi o wygląd, majątek, czy coś innego, to musi być to coś, A TO JEST MIŁOŚĆ.    :)

 



#34389 Share ziomal_one

ziomal_one

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ciechanów

Napisany 08 październik 2016 - 21:50

Dziewczyna na gospodarkę

Pozory mylą. :D

 

Sean, z tego miejsca chciałbym Ci podziękować za zmianę awataru, który w poprzedniej odsłonie kojarzył mi się jedynie z pedofilią. Może dlatego, że postać przedstawiona na "tej" części damskiej garderoby wyglądała jak Pedobear. Pozdrawiam i życzę kolejnych sukcesów osobistych.



#34390 Share Sean

Sean

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 październik 2016 - 22:16

Dziewczyna na gospodarkę

Agnieszka w taki sposob mezczyzn do siebie nie przyciagniesz,dyktujac im co maja mowic pokazujesz tym sposobem,ze jestes wyrafinowana kobieta o nienagannych manierach.Mezczyzni nie lubia takich kobiet oni oczekuja od partnerki by byla zwyczajna a nie prowadzila ich za reke jak matka swoje dziecko.

 

Popieram Twoje zdanie, faceci boją się takich kobiet    :)   przynajmniej spora większość.    :D     
 


Edytowany przez Sean, 09 październik 2016 - 09:32.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 18:24
  •  

#34391 Share AgaStar

AgaStar

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 0 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:pomorskie
  • Zainteresowania:przyroda, taniec, gotowanie

Napisany 09 październik 2016 - 10:14

Dziewczyna na gospodarkę Jesli zalozmy rolnik, czyli silny i odwazny mezczyzna bez leku podchodzi do wielkiego byka, to dlaczego boji sie delikatnej kobiety?
Panowie wiecej pewnosci siebie.

#34392 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2043 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 09 październik 2016 - 10:54

Dziewczyna na gospodarkę

Ujmujące porównanie. Może dostać obcasem przyjemniejszve nie jest? ;) . Tu chodzi o cos innego, zresztą pewnie sama wiesz. Taki rolnik jednoczesnie jest tez czesto bardzo dumnym człowiekiem i raczej wolal by dostać z prawdziwego kopyta niż być zbytym przez delikatny pantofelek czy się zbłaźnić ;).



#34393 Share robo1980

robo1980

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1148 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:gm.czarnocin powiat Kazimierza Wielka

Napisany 09 październik 2016 - 10:55

Dziewczyna na gospodarkę

Mam swoje lata i napisałem prawdę o dziewczynach.



#34394 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2043 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 09 październik 2016 - 11:11

Dziewczyna na gospodarkę

A na co liczyles? Nie mów mi, ze sam nie zwracasz na to żadnej uwagi? Dziewczyna tez człowiek ;).



#34395 Share a1fe26c2

a1fe26c2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2016 - 17:11

Dziewczyna na gospodarkę

Za skórę potrafi nieźle zaleźć. :D


Mistrzem jesteś w tym, co robisz codziennie! Kiedy wszyscy myślą tak samo, to pierwszy krok do katastrofy.


#34396 Share Sean

Sean

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2016 - 19:31

Dziewczyna na gospodarkę

Jesli zalozmy rolnik, czyli silny i odwazny mezczyzna bez leku podchodzi do wielkiego byka, to dlaczego boji sie delikatnej kobiety?
Panowie wiecej pewnosci siebie.

Bo z wielkim bykiem, może się męczyć, no góra dwa lata    :)   a z tą niby delikatną kobietką, całe życie.     :P



#34397 Share Ansja

Ansja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:podkarpacie

Napisany 09 październik 2016 - 20:26

Dziewczyna na gospodarkę

Rolnicy przede wszystkim szukaja kobiet ,ktore sa zaradne i nie boja sie ciezkiej pracy.W gospodarstwie jest mnostwo zawsze zajec .Trzeba dogladac zwierzat,karmic je,pieli,zbierac owoce i warzywa,przerabiac je,by zrobic zapasy zimowe.Oczekuja tez kobiety rodzinnej,gdyz gospodarstwa sa zazwyczaj wielopokoleniowe,wiec maja marzenia o potomstwie ktore przejmie pozniej gospodarstwo.

Rolnicy niejednokrotnie sa ludzmi lepszymi,aniezeli Ci wyksztalceni z miasta.Wazne aby sie tak dopasowac by nie czuc ponizenia od partnera,ktory ma poczucie wyzszosci i traktuje wszystkich wokol przedmiotowo i rzeczowo.    

Nie chce tu nikogo obrazac,lecz czasem spotyka sie chlopaka i wszystko idze do czasu zgodnie.Nagle jednak on zaczyna uwazac sie za kogos lepszego a dziewczynie nie okazuje swojego zainteresowania nia tylko lekcewazy i zbywa twierdzac,ze bardzo duzo ma pracy na roli.A wystarczy choc jeden sms ,niby tak nie wiele a czasem to znaczy wszystko. Przez takie postepowanie zwiazki sie rozpadaja i pozostaje smutek i rozpacz z wyzutami sumienia.



#34398 Share Sean

Sean

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2016 - 20:32

Dziewczyna na gospodarkę

Nie może być czegoś takiego jak wytłumaczeniem się nadmiarem zajęć, to jest wręcz niedopuszczalne, pewnie taki chce się wycofać ze znajomości, tylko że robi to bardzo nieudolnie.   


Edytowany przez Sean, 09 październik 2016 - 20:58.


#34399 Share artur125

artur125

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 357 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry/Pilica

Napisany 09 październik 2016 - 22:58

Dziewczyna na gospodarkę

dlaczego niedopuszczalne? Przecież to najczęstsza wymówka rolników ;) . Jak komuś zależy, to nawet w sezonie prac polowych znajdzie czas. Nawet głupie zauroczenie. wytwarza endorfiny, a wtedy to nie ma przeszkód :D.Z tym,że chłopaki częściej zachowują "zimną krew", i decydują o dalszych losach



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 18:24
  •  

#34400 Share a1fe26c2

a1fe26c2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 październik 2016 - 06:31

Dziewczyna na gospodarkę

Byki z natury są małomówne i być może to sprawia, że rolnicy wolą ich towarzystwo zamiast gadatliwych kobiet. Poza tym rolnik nie musi się wiązać emocjonalnie z bydłem, słać sms'ów, kwiatów i kupować prezentów. Nie musi tez pamiętać o ważnych datach. Gdy się na zwierzaku czasem wyładuje (pokrzyczy, a może nawet uderzy), to ten nie będzie się uskarżał. :)


Edytowany przez a1fe26c2, 10 październik 2016 - 06:38.

Mistrzem jesteś w tym, co robisz codziennie! Kiedy wszyscy myślą tak samo, to pierwszy krok do katastrofy.


Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi