Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


35475 odpowiedzi na ten temat

#31601 Share valeTudo

valeTudo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Mechanika,Trójbój,Armwrestling,Sporty-walki,FIlmy,WSzechswiat,Paranolmalne sprawy :p

Napisany 30 grudzień 2015 - 17:58

Dziewczyna na gospodarkę

U mnie pod sklepem czesto siedza chlopaki, wolni na pewno chetni na gospodarke :D :D



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 02:17
  •  

#31602 Share Pajej

Pajej

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1230 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 30 grudzień 2015 - 18:02

Dziewczyna na gospodarkę

z tym szukaniem to ostatnio jak ogladałem Asterixa i Obelixa to padł fajny cytat "jak nie szukasz dziewczyny to nie znajdziesz a jak szukasz to uciekaja..." cos w tym jest


Rolnik z powołania :-)

#31603 Share darek3

darek3

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 162 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,motoryzacja

Napisany 30 grudzień 2015 - 18:24

Dziewczyna na gospodarkę

U mnie pod sklepem czesto siedza chlopaki, wolni na pewno chetni na gospodarke :D :D

 

 

 

Tak, na pewno do pracy chętni, normalnie robota im się w rękach pali :D :P

Koleżanka chyba aż tak zdesperowana nie jest żeby takich szukać :D
 



#31604 Share valeTudo

valeTudo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Mechanika,Trójbój,Armwrestling,Sporty-walki,FIlmy,WSzechswiat,Paranolmalne sprawy :p

Napisany 30 grudzień 2015 - 18:30

Dziewczyna na gospodarkę

Ale ja nie napisalem ze sa chetni pracowac hehe Oni chca tylko na gospodarke :D



#31605 Share darek3

darek3

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 162 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,motoryzacja

Napisany 30 grudzień 2015 - 18:37

Dziewczyna na gospodarkę

Czyli jednym słowem szukają sponsorki ;) nie ma co, dobrą "partię" koleżance polecasz hahahaha :P :lol:



#31606 Share izolda789

izolda789

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1159 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:woj. lubelskie

Napisany 30 grudzień 2015 - 18:55

Dziewczyna na gospodarkę

Jak by co to u mnie w okolicy też jest sklep



#31607 Share valeTudo

valeTudo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Mechanika,Trójbój,Armwrestling,Sporty-walki,FIlmy,WSzechswiat,Paranolmalne sprawy :p

Napisany 30 grudzień 2015 - 18:58

Dziewczyna na gospodarkę

To co podeslac Ci tam chlopakow ? :D



#31608 Share miglanc88

miglanc88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 295 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:akwarystyka,wędkarstwo ,sporty walki

Napisany 30 grudzień 2015 - 19:00

Dziewczyna na gospodarkę To ja ten .jutro jestem. .

#31609 Share bhdemeter

bhdemeter

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 140 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 30 grudzień 2015 - 20:34

Dziewczyna na gospodarkę

gdzie szukac to proste gdzie sie da moze u fryzjerki no dosc czesto trzeba cos zrobić z włosami by jak człowiek wygladac 

może w sklepie galerii lub coś z blizszego rolnictwu targi i pokazy rolnicze jest tam mnóstwo pieknych hostess sam taka znalazłem na opolagrze 

kolega w bednarach 

nawet nie wychodzac z domu mozna poznać ciekawe osoby na jakimś forum moja była zapoznana na forum z gry strategicznej on line

nawet same do domu sie pchaja  np. przedstawicielki handlowe 

i przedewszystkim trzeba znać własną wartość , ja juz dawno przestałem szukać na wsi dziewczyny i wogule szukać i co sie okazało że jak nie szukałem to w bardzo krutkim czasie poznałem kilka bardzo fajnych kobiet aż w końcu ustrzelił amorek i jak narazie jestem w szczęśliwym zwiazku i chyba juz by pasowało go sformalizować może w walentynki pierscionek zareczynowy:)

 

bardzo dobry pomysł:) tylko nie umieszczaj pierścionak w jakimś ciastku albo czym innym:)

 

a gdzie znależć faceta na gospodarke?

 

Ta bardzo dobre pytanie???? I odrazu tutaj kolega pod spodem dał opowiedz :):) Uciekają :) Nawet Asteriks i Obeliks o tym wie ! Dlatego temat jest dziewczyna na gospodarkę a nie chłopak na gospodarkę bo takich nie ma :) No chyba że pod sklepem :)

z tym szukaniem to ostatnio jak ogladałem Asterixa i Obelixa to padł fajny cytat "jak nie szukasz dziewczyny to nie znajdziesz a jak szukasz to uciekaja..." cos w tym jest



#31610 Share RafaKdziela

RafaKdziela

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko -pomorskie :-)
  • Zainteresowania:motoryzacja ,nowe technologie ,sztuki walk :-) ,czytanie książek ,pływanie ,komputery,wycieczki ,zdrowe odżywianie ,taniec ,gotowanie ,fotografia ,majsterkowanie .

Napisany 30 grudzień 2015 - 20:44

Dziewczyna na gospodarkę

 

 

 

 

Ta bardzo dobre pytanie???? I odrazu tutaj kolega pod spodem dał opowiedz :):) Uciekają :) Nawet Asteriks i Obeliks o tym wie ! Dlatego temat jest dziewczyna na gospodarkę a nie chłopak na gospodarkę bo takich nie ma :) No chyba że pod sklepem :)

 

Proszę mi to bez obrazy .Ja pod sklepem nie czekam ,a tym bardziej nie przepadam za alkoholem :D .Co się przyczepiłaś do tych chłopaków pod sklepem .Czy ktoś taki wpadł Tobie w oko ?.

Jak się zjawi odpowiednia panna ,to też sprawa nabierze rumieńców ;)


I love salsa


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 02:17
  •  

#31611 Share zetorlublin7341

zetorlublin7341

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2158 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, ciągniki, motoryzacja, gotowanie, ogrodnictwo

Napisany 30 grudzień 2015 - 22:21

Dziewczyna na gospodarkę

Życzę wszystkiego najlepszego w nowym 2016r tym co szczęśliwie zakochani wytrwałośći szacunku i miłości a tym co szukają szczęścia w poszukiwaniu drugiej połówki, szampańskiej zabawy i wszystkiego naj naj naj życzę ja Tomek:)



#31612 Share Tomasz78

Tomasz78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2352 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 grudzień 2015 - 22:26

Dziewczyna na gospodarkę

I wzajemnie kolego wszystkiego dobrego



#31613 Share RafaKdziela

RafaKdziela

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko -pomorskie :-)
  • Zainteresowania:motoryzacja ,nowe technologie ,sztuki walk :-) ,czytanie książek ,pływanie ,komputery,wycieczki ,zdrowe odżywianie ,taniec ,gotowanie ,fotografia ,majsterkowanie .

Napisany 30 grudzień 2015 - 22:35

Dziewczyna na gospodarkę

Ja również przyłączam się do życzeń niech spełnią się nasze marzenia i zdrówka ,co w nowym roku będziemy mieli ochotę na pracę ,bo zapowiada się lepiej .

Udanego sylwestra i szampańskiej zabawy życzy Rafał z serca Borów Tucholskich :-)

 


I love salsa


#31614 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2028 postów
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 31 grudzień 2015 - 01:28

Dziewczyna na gospodarkę

Sory sory ale z tym wyrwaniem każdego faceta przez kobietę to absolutnie się nie zgadzam. Nie da się. Jak facet nie chce to ni h*ja nie namówisz go na nic bo i tak nie będzie mógł . ! Co by nie robił . maszt nie stanie na wietrze jak facet nie złapie wiatru:)

 

łee ale nie mówimy o skrajnych przypadkach czy wręcz stanach chorobowych, a jeśli i tak twierdzisz, że jest inaczej to albo nie znasz dobrze facetów albo nie doceniasz "umiejętności" kobiet. Można by zrobić pewien eksperyment, w miarę atrakcyjna młoda kobieta pyta się 10 przypadkowych wolnych młodych zdrowych facetów czy chcieli by się z nią przespać... gwarantuje, że 8/10 z nieukrywaną radością się zgodzi, a jak odwrócimy sytuację? W najlepszym razie facet dostanie liścia w twarz, w najgorszym zostanie oskarżony o próbę gwałtu. A kto płaci za sex kobiety czy mężczyźni i dlaczego? Większość kobiet doskonale wie czego faceci chcą i umieją to wykorzystać.



#31615 Share redbull

redbull

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
  • Zainteresowania:szybkie samochody i piękne dziewczyny może być też odwrotnie

Napisany 31 grudzień 2015 - 08:00

Dziewczyna na gospodarkę

siema :) są tu jakieś dziewczyny z podlaskiego? ;)

 



#31616 Share daremw

daremw

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2521 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie, Wysokie Mazowieckie
  • Zainteresowania:wszystko co związane z rolnictweem

Napisany 31 grudzień 2015 - 08:08

Dziewczyna na gospodarkę Już próbowałem, zapomnij ;)

#31617 Share redbull

redbull

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
  • Zainteresowania:szybkie samochody i piękne dziewczyny może być też odwrotnie

Napisany 31 grudzień 2015 - 08:28

Dziewczyna na gospodarkę

może coś się zmieniło ;)

 



#31618 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2028 postów
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 31 grudzień 2015 - 09:06

Dziewczyna na gospodarkę

ta do wyboru do koloru..., uważaj żeby czasem ci się prywatna skrzynka nie zapchała od wiadomości.



#31619 Share miglanc88

miglanc88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 295 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:akwarystyka,wędkarstwo ,sporty walki

Napisany 31 grudzień 2015 - 11:12

Dziewczyna na gospodarkę Huk zaryzykuję i ja. Są jakieś wolne dziewczyny w Polsce? ??
Huk zaryzykuję i ja. Są jakieś wolne dziewczyny w Polsce? ??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 02:17
  •  

#31620 Share valeTudo

valeTudo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Mechanika,Trójbój,Armwrestling,Sporty-walki,FIlmy,WSzechswiat,Paranolmalne sprawy :p

Napisany 31 grudzień 2015 - 11:19

Dziewczyna na gospodarkę

Nie, same szybkie :D


Edytowany przez valeTudo, 31 grudzień 2015 - 11:19.


Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk