Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


35274 odpowiedzi na ten temat

#21761 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9408 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 16 marzec 2014 - 22:07

Dziewczyna na gospodarkę Baśka jeden mąż dla ciebie to za mało?? Oglądasz się za następnym???? :D

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 07:57
  •  

#21762 Share Szymi40

Szymi40

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1293 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 16 marzec 2014 - 22:09

Dziewczyna na gospodarkę Raczej za tymi co na męża patrzą ;)

#21763 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 16 marzec 2014 - 22:09

Dziewczyna na gospodarkę a jak go wsadza do pudla to co wtedy zrobie :D Trzeba sie zabezpieczac za wczasu :lol:
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#21764 Share Szymi40

Szymi40

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1293 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 16 marzec 2014 - 22:11

Dziewczyna na gospodarkę Zostaje .....banan..... :)

#21765 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9408 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 16 marzec 2014 - 22:12

Dziewczyna na gospodarkę A no tak. Zapominałem o tym. Obrotna jesteś :D Szukaj od razu dwóch :D

szymi ale tak po rodzinie?? :blink: to już lepiej ogórek :D

Edytowany przez andrzej2110, 16 marzec 2014 - 22:13.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#21766 Share Tworkowiak

Tworkowiak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 391 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pow. Wysoko Mazowiecki-gmina Ciechanowiec
  • Zainteresowania:Różne - napisz to się dowiesz ;)

Napisany 16 marzec 2014 - 22:13

Dziewczyna na gospodarkę Ja myślę, że banan się rozgląda, żeby zobaczyć, kto jak jest ubrany lub kto z kim przyszedł :P

...McCORMICK... and ...URSUS... B)


#21767 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 16 marzec 2014 - 22:16

Dziewczyna na gospodarkę @Tworkowiak jakbys mnie znal. Wlasnie tak sie rozgladam kto jak ubrany,
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#21768 Share Szymi40

Szymi40

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1293 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 16 marzec 2014 - 22:18

Dziewczyna na gospodarkę Jak każda - kto nowy wejdzie to rentgen od stóp do głów..

#21769 Share Tworkowiak

Tworkowiak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 391 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pow. Wysoko Mazowiecki-gmina Ciechanowiec
  • Zainteresowania:Różne - napisz to się dowiesz ;)

Napisany 16 marzec 2014 - 22:19

Dziewczyna na gospodarkę Nie znam, (a szkoda).
Po prostu mam siostrę i matkę :lol:

...McCORMICK... and ...URSUS... B)


#21770 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 16 marzec 2014 - 22:23

Dziewczyna na gospodarkę To jeszcze zalezy gdzie sie stoi i jak mozna sie rozgladac.

A najlepiej rozgladac sie w lato, bo w lato w kosciele siedza babki emeryci i rencisci (za 30lat tez tam bede siedziec) a przed kosciolem jest cala elita czyli smietanka towarzyska :D co mozna poogladac i z nimi pol mszy przegadac :lol:
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 07:57
  •  

#21771 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 16 marzec 2014 - 22:33

Dziewczyna na gospodarkę

No to WY na *przekazcie sobie znak pokoju* sie ogladacie, A ja to ogladam sie cala masze :D Czasami to nie wiem co bylo na kazaniu, bo moj wzrok mnie wybija z rytmu


To chyba z wiekiem przychodzi bo teraz to i ja w ciągu mszy się porozgladam a kiedyś jak mialam z 18 lat za nic bym się nie obejrzała wstydziłabym się bo gdyby na mnie jeszcze spojrzał to przecież zjadła by mnie trema :D a teraz to własnie o to chodzi :D

#21772 Share Mironeks

Mironeks

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:D-TR/PL-EOP
  • Zainteresowania:Naprawa maszyn obróbka skrawaniem spawanie

Napisany 16 marzec 2014 - 22:41

Dziewczyna na gospodarkę Okazało się po co chodzicie do kościoła :blink: i jak słuchacie księdza na mszy :D
W niedziele można jechać do centrum handlowego i tam można sie rozglądać do bólu :P w kościele to nie ładnie gapić sie .

#21773 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 16 marzec 2014 - 22:45

Dziewczyna na gospodarkę @Linka jak ja mialam tez 18lat to to samo bylo do kosciola i sie modlic a nie tam rozgladac sie. :rolleyes:

Teraz to jak ide do kosciola to jestem na placu koscielnym :D , i zamiast sie modlic to jak trafie na kolezanke to pol mszy sie przegada no i facetow mozna tez podziwiac w garniturze :D albo koszuli

Anajlepsza smietanka jest w lato w czasie mszy na placu koscielnym :D

@Mironeks ksiadz jak ciekawie prawi to mozna posluchac i tez sie posmiac. Na takie msze tez chodze gdzie jest msza dla dzieci. Iksiadz zadaje dzieciom pytania to czasami caly koscol smieje jak dziecko cos powie :rolleyes:

Edytowany przez banan575, 16 marzec 2014 - 22:48.

Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#21774 Share zetorlublin7341

zetorlublin7341

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2158 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, ciągniki, motoryzacja, gotowanie, ogrodnictwo

Napisany 17 marzec 2014 - 01:27

Dziewczyna na gospodarkę U nas to mówi głównie o pieniądzach to nie za bardzo jest co słuchać. Banan u nas elita stoi koło dzwonnicy a tak to w lato to cały mur załadowany że mysz się nie może wcisnąć.

#21775 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 17 marzec 2014 - 06:28

Dziewczyna na gospodarkę u nas tez elita stoi pod dzwonnica (czyli kawalerowie 30-40lat) a smietanka towarzyska :D (czyli pary) stoja miedzy choinkami
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#21776 Share pedro2

pedro2

    Kupię słomę w belach w promieniu 100km od Łomży. Usługi transpor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1383 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie ok Łomży

Napisany 17 marzec 2014 - 10:30

Dziewczyna na gospodarkę

Czyli nie tylko ja tak mam że na: przekażmy sobie znak pokoju oglądam się kto ciekawy stoi po skosie i za mną :D


Ja też tak mam :lol: Ostatnio siedziała przede mną taka fajna czarnulka, więc czekałem aż się odwróci :P Poszło oczko i uśmieszek aż się uchachała, a jak wychodziła z kościoła to co najmniej 5 cm wyższa :P
KUPIĘ SŁOMĘ W PROMIENIU 100KM OD ŁOMŻY.

#21777 Share Tworkowiak

Tworkowiak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 391 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pow. Wysoko Mazowiecki-gmina Ciechanowiec
  • Zainteresowania:Różne - napisz to się dowiesz ;)

Napisany 17 marzec 2014 - 11:40

Dziewczyna na gospodarkę

u nas tez elita stoi pod dzwonnica (czyli kawalerowie 30-40lat) a smietanka towarzyska :D (czyli pary) stoja miedzy choinkami


"Pozycje" zajmowane przez poszczególne grupy "wiernych są u mnie dokładnie takie same. Tylko, że z tymi kawalerami stoją niekiedy również ci co nie chcą staćrazem z żoną czy matką, a kilku "szczególnie religijnych" stoi na parkingu i pilnuje samochodów :P Jak ksiądz w czasie mszy nagłośnienia na placu nie włączy to nic nie szkodzi i tak większość stoi i plotkuje :lol:





Jest u was tak, że w kościele lub na placu ludzie ustawiają się jakby wioskami? U mnie ludzie z poszczególnych wiosek przyjeżdżają zawsze na tą samą mszę. Z mojej wioski i okolicznych stoją lub siedzą po prawej stronie (patrząc w kierunku ołtarza), a z wiosek z drugiego końca parafii po lewej stronie. Żaden Tworkowiak nigdy nie stoi po lewej itd. :lol:

...McCORMICK... and ...URSUS... B)


#21778 Share zetorlublin7341

zetorlublin7341

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2158 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, ciągniki, motoryzacja, gotowanie, ogrodnictwo

Napisany 17 marzec 2014 - 14:11

Dziewczyna na gospodarkę Jak jest zima to większość stoi w kościele, raz z 4 niedziele temu staliśmy w kościele przede mną taka blondynka właśnie na obcasach ja zaraz za nią na przekażmy sobie znak pokoju tak się zakręciła że złamała obcas i poleciała na mnie ja się patrzę a dziewczyna daje nura do tyłu :blink: złapałem ją i pytam się czy się jej nie zawróciło w głowie, a ona na półgłos że jej się piep..ony obcas złamał, ja juz nie wytrzymałem i w śmiech, ona zrobiła się czerwona i też się śmiałą, nie była od nas, miałem ją poprosić o numer ale mi zwiała szybko na jednej nodze, ale może na Wielkanoc ją wypatrzę z chóru :P .

#21779 Share Mironeks

Mironeks

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:D-TR/PL-EOP
  • Zainteresowania:Naprawa maszyn obróbka skrawaniem spawanie

Napisany 17 marzec 2014 - 17:19

Dziewczyna na gospodarkę Niektóre miłe panie idą do kościoła aby zobaczyć czy komuś słoma z butów nie wystaje , kto z kim sie prowadza , czy ktoś jest wczorajszy .
I wiele fajnych tematów powstaje na podstawie wnikliwych obserwacji a jeszcze swoje pięć groszy mogą dołożyć :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 07:57
  •  

#21780 Share izolda789

izolda789

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1159 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:woj. lubelskie

Napisany 17 marzec 2014 - 17:39

Dziewczyna na gospodarkę Ja wczoraj byłam zaczepiana w kościele ;) pan był grubo po 50-tce z dwutygodniowym zarostem i emitujący woń alkoholu wymieszana z odorem przepoconych skarpet. proponował mi miejsce w ławce obok siebie ale nie skorzystałam bo chciałam być na wylocie z powodu napadów mdłości ;) cała mszę się zastanawiałam co skłoniło jegomościa do przyjścia na msze bo nie wierzę że nagły głód wiary.

Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi