Maniek1Excalibur

Przełącznik kierunkowskazów Zetor

Polecane posty

Witam.

 

Mam pytanko odnośnie tego przełącznika:

71e6c2bf7ba02836med.jpg

 

Jaka jest średnica otworu montażowego? Czy jest on otwierany tak jak np. obejmki czy nasadzany na wałeczek? Jaka jest długość dźwigni od środka otworu montażowego?

Rozumiem, że spełnia on funkcje narysowane na dźwigni?

 

Pytam, bo chcę go zastosować do innego traktora, a nie wiem jak to wygląda w Zetorach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz go w zapasach dla siebie czy na sprzedaż?

 

.

.

.

.

.

 

Poważnie nikt nie ma wymiarów tego przełącznika???

Edytowano przez Maniek1Excalibur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek116a    30

1)Średnica otworu montażowego 30mm. :) 

2)Jest nasadzany na wałek i drugą częścią skręcany(dociskany do wałka). :) 

3)Nie zmierzyłem długości dźwigienki. :( 

4)Nie wiem czy się uda nałożyć to na zwykły wałek, ponieważ w otworze przełącznika jest taka wypustka. :( 

5)Ja zapłaciłem za to 36zł, a ile ten kosztuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki pawelek. Skoro mówisz, że jest tam jakaś wypustka to mógłbyś zrobić kilka zdjęć możliwie jak najdokładniejszych i je podesłać?


Sprawa nr 2. Czy Zetory z tymi przełącznikami mają mechanizm automatycznego wyłączania kierunkowskazów po wyprostowaniu kierownicy?

W internecie kosztuje on ok. 50zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Kierunkowskaz musisz wyłączyć osobiście.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Dewro, to po co jest ta "wypustka", o której pisze @pawelek116a? Do ustalenia pozycji przełącznika? Wiesz może jaka jest jego długość?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Wymiarów nie znam, ale jest po to żeby przełącznik się nie obracał na wałku.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @Dewro. Skoro tak, mógłbyś zmierzyć odległość od końca dźwigienki do środka otworu mocującego? Co do funkcji. Jakie posiada ten przełącznik? Kierunkowskazy, światła drogowe, klakson i światła krótkie? O czymś zapomniałem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Odległość która cię interesuje to 17cm. Przełącznikiem włącza się kierunkowskazy, światła drogowe i sygnał dźwiękowy. Światła mijania włączane są stacyjką.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek116a    30

U mnie, wyłącza się światła długie, kierunkowskazy i klakson. Ja mam ten starszy i radził bym wziąść ten starszy, chyba lepiej byłoby go zamontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

@Dewro wymieniałeś ten przełącznik. Jaka była u Ciebie usterka? U mnie stale jest rozłączony obwód świateł mijania. Światła długie załączają się normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Nie wymieniałem przełącznika. Wziąłem go od znajomego bo był uszkodzony.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro189    58

a czy ktoś z was próbował założyć do nowego przełącznika to uszczelnienie gumowe takie jak ma stary przełącznik? bo w nowym tego nie ma, a nie wiem jak się zabrać za rozebranie tego i wstawienie do nowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Nie wiem jak ten ale oryginalny przełącznik ma jeszcze "sygnał świetlny"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3161

Zamówiłem przełącznik kierunkowskazów i przyszedł mi taki jak na zdjęciu, montował ktoś będzie pasował?

przelacznik-kierunkowskazow-zetor-oryginal-parczew-449575951.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

daj link. czemu taki? chyba trochę inny niż oryginał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3161

Podobno orginalny czeski.

 

Na zdjęciu w ogłoszeniu był inny niż mi przyszedł.

 

IMG_20210218_200156395.jpg

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

raczej lezal kolo oryginalu- zamiast metalowego walca plastikowy,  choc moze chodzic lepiej niz inne oryginalne


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj