jarczes99

Technikum elektroniczne czy mechanizacja rolnictwa?

Polecane posty

jarczes99    0

Witam. Jestem w 3 klasie gimnazjum i mam pewien problem z wyborem szkoły średniej. Mam do wyboru technikum elektroniczne(bardzo wysoki poziom) lub technikum rolnicze(średni poziom). Nie wiem które technikum wybrać. W przyszłości chcę przejąć gospodarstwo po rodzicach i zostać rolnikiem. Jestem średnim uczniem. Nie wiem czy pójdę na studia, jeżeli pójdę do elektronika to będę zmuszony iść na studia. Proszę o waszą opinię na ten temat: którą szkołę wybrać. Czy wiadomości z technikum elektronicznego przydadzą mi się w rolnictwie? Czy warto iść na studia rolnicze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik19214    26

Wiec tak tez chce przejasc gospodarstwo po wuju. Musze wybrac jaki kierunek bedzie mnie interesowal . Mysle o mechanizacij rolnictwa po tym kierunku masz jakby dwa zawody : rolnik i mechanik maszyn rolniczych . Nastana ciezkie czasy gdzie z gospodarki nie wyzyjesz to bedziesz mogl dorobic jako mechani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1108