Skocz do zawartości

Zdjęcie

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
15228 odpowiedzi na ten temat

#9941 Share pawlikk18

pawlikk18

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 87 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 październik 2016 - 19:04

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)? Nie wiem koledzy jakie wasze zdanie ale czas chyba zaprotestowac i zablokowac drogi bo nie moze byc sytuacji ze kilkuset pajaców decydowalo o losie Polski i Europy. Nic o nas bez nas!

Bydło Mięsne


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)? Dzisiaj, 14:34
  •  

#9942 Share marekfarmer

marekfarmer

    Marekfarmer

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko Pomorskie

Napisany 30 październik 2016 - 19:14

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

Jak zmusili Walonię? Napisz konkretnie a nie takie dyrdymały wciskasz. Szantażowali ich torturowali, straszyli? Jeśli straszyli to czym?

Dlaczego rząd pisu nie miał wyjścia? Też ich zmusili? Czym i jak?

Lecha Kaczyńskiego też zmuszali d podpisania Traktatu Lizbońskiego? Czym, jak, kto? Tak was propaganda pisowska ogłupia? Że wszystko co związane z UE to nie wina Kaczyńskich i pis. Bo ich zmusili.

No i ponawiam pytanie.

 

 

Miej odwagę napisać konkretnie. Czy jesteś zwykłym wypranym propagandowo tchórzem, który za nic na świecie nie napisze źle o pisie. Nawet jak ten robi coś wbrew twojej opinii. No chyba, że jesteś za CETA to przyznaj to.

 

 

Pewnie masz rację CETA jest na rękę KOD woi jak i pisowi. Bo gdyby nie była rząd, który krzyczy, że o suwerenność walczy stanął by przeciwko CETA u boku małej Walonii. Ci z Walonii mieli jaja a pis nie. Podobnie jak kilku tutaj co to nie wie czy jest za pisem czy przeciwko CETA i boi się jednoznacznie opowiedzieć za czym jest.

 

Jak Zmusili   skutecznie  Skoro   zmieniła  zdanie  po tym jak odwiedzili  ją  dygnitarze UE.  A co twoim zdaniem Walonia  najpierw powiedziała  nie  a potem  co  nagle  zmienia  zdanie  ???  Dlaczego????   Jasne  jest  że  została  do tego  zmuszona  a jak  pewnie dowiemy  się  nie długo.

Każdy kto  ma choć  odrobinę  oleju  w głowie   to wie

Tak na Lecha  Kaczyńskiego i na Prezydenta  bodajże  Czech  Były  ogromne  naciski  na podpisanie Traktatu  Lizbońskiego.

 

Czy ja Popieram CETA  czy  nie to niema największego  znaczenia

 

635809731912415186.jpg


Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje


#9943 Share marti1980

marti1980

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok Sieradza
  • Zainteresowania:Robota za półdarmo

Napisany 30 październik 2016 - 19:42

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

Nie wiem koledzy jakie wasze zdanie ale czas chyba zaprotestowac i zablokowac drogi bo nie moze byc sytuacji ze kilkuset pajaców decydowalo o losie Polski i Europy. Nic o nas bez nas!

No,już idę po opony.Chłopie może we Francji to realne ale w Polsce.Kto przejmuje się garstką pohukujących rolników nawet w telewizji tego nie pokarzą.

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)? Dzisiaj, 14:34
  •  

#9944 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 30 październik 2016 - 19:51

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

juz zapomnieliscie kto zmusil prezydenta lecha k do podpisania traktatu lizbonskiego-wygladalo to tak-negocjacje strasznie sie przedluzaly bo srednio co 5 minut dzwonil do kogos z placzem ze go "gwalca" a ten drugi ze nie taki hardkor odprawial i niech sie nie przejmuje tylko sie zgadza-do kogo dzwonil-smieszne pytanie B) .

marti -masz racje co chwile sa jakies male protesty rolnikow ale kto o nich wie, niedawno byli pod siedziba pis-u i co , blokuja jakies drogi i piEs z kulawa noga sie tym nie przejmuje...

 


buk, humor ,seks ,rokendrol.


#9945 Share Ulman

Ulman

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 678 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 30 październik 2016 - 20:08

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

Masz  nie równo  pod sufitem  czy ślepy  byłeś. 

Nie  widziałeś  co  UE  zrobiła  z Walonią  ????

Myślisz  że  UE  pozwoliła  by  na sprzeciw  Polski ?????

Za to czy  Polskie Rolnictwo  Panie czy  nie  Winna do Końca  będzie  Tylko i wyłącznie UE  która  prowadzi  Dyktat w europie

Jedynym Ratunkiem dla  Polski  jest  Referendum  i  wyjście  z  UE

 

 Dobrze że sam przyznałeś że obecna władza nic nie może i co za tym idzie do niczego się nie nadaje. Zastanawiam sie tylko jak oni zamierzaja "wstać z kolan" jak zapowiadali. 


Kazdy problem ma rozwiązanie. Jeśli nie ma rozwiązania nie ma i problemu


#9946 Share zetorki12

zetorki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3975 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 październik 2016 - 20:10

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

Przewracając się na plecy . :lol:


ZETOR TEAM

#9947 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 835 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 30 październik 2016 - 20:15

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

jak na razie to nie za bardzo z tym wyjściem , bo coś z 80 % polaków jet zadowolona z członkostwa w UE

więc oszołomom proponuje mniej demagogii a więcej faktów ;)  


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


#9948 Share marekfarmer

marekfarmer

    Marekfarmer

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko Pomorskie

Napisany 30 październik 2016 - 20:22

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

 Dobrze że sam przyznałeś że obecna władza nic nie może i co za tym idzie do niczego się nie nadaje. Zastanawiam sie tylko jak oni zamierzaja "wstać z kolan" jak zapowiadali. 

 

Ty widać   myśleć  nie potrafisz  tylko  hasła  rzucać  propagandowe.

500+ źle

Dopłaty z UE  dobre

 

Ty myślisz  że  po 5 latach  Negocjacji  Umoczeniu  Miliardów  przez  Korporacje   pozwolą  sobie  na jakiś  sprzeciw  Polski  czy  walonii. Gdzie ty żyjesz  na marsie  czy  na księżycu ???.

Rząd nic   nie zrobi  w sprawie CETA   żaden  zauważ  że nawet  Orban  co zawsze na NIE  w UE był  Teraz  cicho  nie wetuje  dlaczego ????

 

Ja mam nadzieje  że  w Końcu  zalegalizują  w Polsce  uprawy GMO  może tyle dobrego  będzie  z tej  umowy.

 

Pamiętam  jak tak niedawno  Rząd  Po-PSL  ugiął na  kolana  przed  Grupką  Niemców  co zachciała  sobie   wprowadzić  zakaz  uboju rytualnego w Polsce.

https://www.wprost.p...ano-w-Niemczech


Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje


#9949 Share ela3225

ela3225

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów

Napisany 30 październik 2016 - 20:23

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

https://www.facebook...3995716/?type=3



#9950 Share mirro

mirro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 571 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 październik 2016 - 20:26

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

Boisz się że ktoś wytruje Ci rząd bo ten sprzeciwi się umowie? A może boisz się że korporacje obalą rząd w Polsce?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)? Dzisiaj, 14:34
  •  

#9951 Share bartlomiej456

bartlomiej456

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów

Napisany 30 październik 2016 - 20:37

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)? A skąd te 80% wziąłeś skoro tak faktami sypiesz cwaniaku? Chyba szczerba z po ci powiedział

#9952 Share Ulman

Ulman

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 678 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 30 październik 2016 - 20:49

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

 

Ty widać   myśleć  nie potrafisz  tylko  hasła  rzucać  propagandowe.

500+ źle

Dopłaty z UE  dobre

 

Ty myślisz  że  po 5 latach  Negocjacji  Umoczeniu  Miliardów  przez  Korporacje   pozwolą  sobie  na jakiś  sprzeciw  Polski  czy  walonii. Gdzie ty żyjesz  na marsie  czy  na księżycu ???.

Rząd nic   nie zrobi  w sprawie CETA   żaden  zauważ  że nawet  Orban  co zawsze na NIE  w UE był  Teraz  cicho  nie wetuje  dlaczego ????

 

Ja mam nadzieje  że  w Końcu  zalegalizują  w Polsce  uprawy GMO  może tyle dobrego  będzie  z tej  umowy.

 

Pamiętam  jak tak niedawno  Rząd  Po-PSL  ugiął na  kolana  przed  Grupką  Niemców  co zachciała  sobie   wprowadzić  zakaz  uboju rytualnego w Polsce.

https://www.wprost.p...ano-w-Niemczech

 

Skoro ja nie potrafie mysleć to jakim cudem juz kilkukrotnie twój intelekt nie pozwolił ci  odpowiedzieć na kilka moich prostych pytań? 

Nasz kraj za nowych rządów miał wstać z kolan, zostać istotnym graczem na arenie UE. Miał być suwerenny,  niezależny, dumny, z głowa wysoko podniesioną, a nasza premier ostatnio mówiła ze nie pozwolimy na wprowadzenie jakichkolwiek uregulowań które będą dla nas niekorzystne.  :wacko:

Jeśli poprzednikom zarzucano uzależnienie od UE to czym różni sie obecna ekipa która tak jak piszesz nic nie może bo korporacje nam na to nie pozwolą?

 Coraz bardziej widać że ani w UE nie nawojują, bo jak piszesz nic nie moga, ani nawet tzw. złodziei i aferzystów wyłapać i pozamykac nie moga, ani nie zmniejszą dziury budzetowej mimo ze nie ma afer i złodziejstwa. Poprostu zrobili cie w wała :blink:


Kazdy problem ma rozwiązanie. Jeśli nie ma rozwiązania nie ma i problemu


#9953 Share Roman176

Roman176

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 66 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Marklowice
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 30 październik 2016 - 20:55

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

A skąd te 80% wziąłeś skoro tak faktami sypiesz cwaniaku? Chyba szczerba z po ci powiedział

święta racja z d*py wyjęte sondaż  


Lewaki to ludzie silnie zaburzeni emocjonalnie. Ciągle są czymś PRZERAŻENI, gdyż sami to ciągle w wypowiedziach potwierdzają. Stąd tez u nich 100% emocji i 0% logiki i stąd też nie potrafią być skuteczni, bo nie potrafią podejmować racjonalnych działań w kryzysowych sytuacjach.

A jak chcesz lewaka totalnie rozmiękczyć i rozchwiać emocjonalnie, to pokazujesz biedne dzieci:

 

Prawica - charakteryzuje ją szacunek dla tradycji, autorytetów, religii, istniejącej hierarchii społecznej oraz wstrzemięźliwość przy dokonywaniu zmian w systemie społeczno-gospodarczym i politycznym. Poglądy prawicowe są przeciwstawiane lewicowym.


#9954 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 30 październik 2016 - 21:07

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

lepszy idiota czy cwaniak -sami ocencie http://www.cbos.pl/S...6/K_031_16.PDF 

 

za zakazem uboju rytualnego glosowal caly pis z prezesem na czele-juz zapomnieliscie http://natemat.pl/68...-bez-ogluszania.

a tk stwierdzil ze zakaz uboju rytualnego jest niezgodny z konstytucja-tez zapomnieliscie


buk, humor ,seks ,rokendrol.


#9955 Share bartlomiej456

bartlomiej456

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów

Napisany 30 październik 2016 - 21:19

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)? Jeden z kolegów juz przypomniał dziś "zasługi " poprzedniej ekipy tagze nie będę się powtarzał

#9956 Share Ulman

Ulman

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 678 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 30 październik 2016 - 21:38

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

Popisał sobie by mu ulżyło ale za owe "zasługi" i tak nic nikomu nie zrobili wiec albo to bzdury albo znowu ktoś napisze że nie mogą bo "cośtam"  Mam nadzieję że w końcu wezmą sie za sprawy w których mogą coś zrobić i oby coś mądrego zrobili.


Kazdy problem ma rozwiązanie. Jeśli nie ma rozwiązania nie ma i problemu


#9957 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 30 październik 2016 - 21:40

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

 456 widac ze z faktami masz problemy- to co alamo wkleja po kilka razy to w wiekszosci bzdury -tak na 81 %  B) .


buk, humor ,seks ,rokendrol.


#9958 Share bartlomiej456

bartlomiej456

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów

Napisany 30 październik 2016 - 21:50

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

niemam zamiaru tu siedziec i bawic sie w prokuratora i udowadniac kazdy swój wpis . o prawdziwosci tych'' zaslug'' dowiesz sie niebawem .



#9959 Share Ulman

Ulman

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 678 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 30 październik 2016 - 22:00

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

Prawdziwość jest oczywista bo PIS nie kłamie i nie manipuluję przecież  ;) Zastanawiam sie tylko czy wyciągna konsekwecje czy też jak zwykle popyszczą, popyszczą i guzik zrobią bo ktoś im nie pozwala :P


Kazdy problem ma rozwiązanie. Jeśli nie ma rozwiązania nie ma i problemu


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)? Dzisiaj, 14:34
  •  

#9960 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 30 październik 2016 - 22:02

Andrzej Duda - najlepszy prezydent (dla rolników)?

choc jeden sie przyznal ze pisze nieprawde-masz u mnie  +, audyt byl juz na wiosne i jakos nie slyszalem o aktach oskarzenia


buk, humor ,seks ,rokendrol.


Podobne tematy duda wybory prezydent

Tylko na agroFakt.pl: Rolnictwo w Nowej Zelandii i Polsce - co nas łączy? zobacz »