minor15

[Zetor] Połączenie świateł mijania z górnymi lampami

Polecane posty

Gość   
Gość

Możesz dać na jednym przewodzie ale musisz dać grubszy. Musisz obliczyć jak obciążoną masz w tej chwili stacyjkę i do tego dodać około 8A (dwie żarówki R2 12v 45/40W takie oryginalnie są) i będziesz wiedział jaki przekrój przewodu dać.. Tu masz link do tematu jak się oblicza obciążenie i jaki przewód się stosuje:

Ja będę u siebie przerabiał. Dam nowy przewód od rozrusznika do dwóch oddzielnych bezpieczników, a od bezpieczników do oryginalnego włącznika dach/maska do wejść  A i B (nie trzeba go wywalać, nadaje się do tej przeróbki). I wywalę oryginalną kostkę od włącznika dach/maska, a przewody od przednich lamp z maski dam bezpośrednio do bezpieczników 56b na schemacie. I w włączniku dach/maska wejscie 1 i 3 zostanie wolne, a 4 i 6 zostaje bez zmian.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luki1988    5

I co wtedy będziesz zapalał tym dachowym włącznikiem? Sam dach? Ja mam w kokpicie wolny włącznik wyciągany i do niego chce podłączyć sterowanie dachu. A ten duży przekręcany zostanie wolny. Tak mi jest prościej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Stacyjką będę włączał światła w masce, a włącznikiem dach/maska sam dach. Ten oryginalny jest dobry bo będę mógł sobie rozdzielić lampy na dwa bezpieczniki. A w tym wyciąganym nie da rady tego zrobić, i tylko dlatego zrobię tak jak napisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luki1988    5

To może i ja tak zrobię. Kiedy to będziesz przerabiał?  Czyli z nowego zasilania rozdzielisz na dwa bezpieczniki, od nich do wejść A i B, a dwa przewody od świateł maski  które są podpięte pod pozycje 1 i 3 obciąć końcówki i podpiąć do bezpieczników istniejących już w ciągniku?

 

Każda lampa w dachu będzie miała swój bezpiecznik? Dobrze rozumiem?

Edytowano przez Luki1988

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tak, dobrze rozumiesz. A przerabial będę jak się cieplej zrobi.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj