Skocz do zawartości

Zdjęcie

miniladowarka do ciasnych pomieszczen


8 odpowiedzi na ten temat

#1 Share zyz1o

zyz1o

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 339 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2015 - 19:19

miniladowarka do ciasnych pomieszczen

Hej jak miniladowarke byscie mi polecili do malych pomieszczen tak aby bylo dobrze obornik wybierac, zastanawiam sie na jakas przegubowa albo takim malym bobkatem mozecie mi cos doradzic ewentualnie zapodac jakis link kasa jak chce wydac na taki sprzecik to 20 tysiecy zl 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
miniladowarka do ciasnych pomieszczen Dzisiaj, 18:23
  •  

#2 Share rolnik19214

rolnik19214

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2015 - 20:44

miniladowarka do ciasnych pomieszczen moze bobcat

#3 Share pawlo36

pawlo36

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 268 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koźmin wlkp

Napisany 06 luty 2015 - 21:25

miniladowarka do ciasnych pomieszczen

Wszystko zależy jak ciasno tam masz, czy ładowarka posłuży jeszcze do innych prac czy tylko obornik bo mały bobcat za dużo nie dźwignie jakbyś chciał go jeszcze do czegoś. Sam przed chwilą byłem przed takim dylematem i jednak padło na ładowarkę przegubową Weidemana 



#4 Share muoodyy

muoodyy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 228 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 luty 2015 - 07:18

miniladowarka do ciasnych pomieszczen

ja mam weidemann 1140 cx 30 tylko że nową i to just cud miód. najważniejsza maszyna w gospodarstwie i nie żałuje wydania tyle kasy na nową bo ona pracuje dzień w dzień od rana do wieczora praktycznie



#5 Share zyz1o

zyz1o

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 339 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 luty 2015 - 22:29

miniladowarka do ciasnych pomieszczen

no wlasnie tak sie zastanawiam, bobcatem juz pewnie nie wrzuce nic do wozu paszowego a ta przegubowa moze by dalo rade jak nie daj boze ladowarka teleskopowa sie popsuje ogolnie ta mini ladowarka ma sluzyc do wybierania obornika od cielakow no i podgarniania paszy



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
miniladowarka do ciasnych pomieszczen Dzisiaj, 18:23
  •  

#6 Share dabaz

dabaz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 166 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, Rawicz

Napisany 09 luty 2015 - 10:43

miniladowarka do ciasnych pomieszczen

20 tys. to trochę mało kasy. Wybierz taki sprzęt żebyś do serwisu miał blisko.



#7 Share Heniu1512

Heniu1512

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 05 marzec 2015 - 10:58

miniladowarka do ciasnych pomieszczen

Ja mam maszynę Knikmops 90- mała, wąska, niska i ma najlepszy udźwig do tego widły do obornika i podajnik paszy mam. wszystko funkcjonuji jak trzeba



#8 Share Tomasz78

Tomasz78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2189 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 marzec 2015 - 21:01

miniladowarka do ciasnych pomieszczen

A moze http://olx.pl/oferta...html#899ace78a2



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
miniladowarka do ciasnych pomieszczen Dzisiaj, 18:23
  •  

#9 Share dabaz

dabaz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 166 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, Rawicz

Napisany 05 marzec 2015 - 21:11

miniladowarka do ciasnych pomieszczen

Knikmops 90 tylko do gnoju wypychania się nadaje. Ani to udźwigu nie ma, ani wysoko nie podniesie. Przymierzałem się do jego zakupu bo mam blisko dilera ale to nie jest maszyna rolnicza. To typowa budowlanka. Cena też z kosmosu.



Podobne tematy