crickmaverick

jaki profil na skrzynię do wywrotki d44?

Polecane posty

crickmaverick    104

kolego ahsarot burty dolno uchylne zamontowalem mnie dlatego ze sa ciezkie itd tylko poprostu zeby ulatwic sobie zycie i zeby sie nie obijaly o kola bo d35 ma na wierzchu. ale to jes moje prywatne zdanie ☺ druga kwestia jest taka ja czesto woze zboze sam i co mam latac na okolo przyczepy by otwoerac zamki i tracic czas? mamy ulatwiac sobie zycie czy robic tak zeby bylo trudniejsze? zamek centralny podjezdzam otwieram kipuje i moge domknac se burte nawet na polu bo nie bedzie o nic walic i nie musze jej dzwigac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crickmaverick    104

normalnie... przyczepa ma otwieranie normalne albo dolne... wtedy wiadomo otwieram laduje nawozy i zamykam. zazwyczaj jak sie pakuje nawozy i inne to nie ma cisnienia ale jak wozimy ziarka nieraz z 5 km oddalonego pola to czasu potrzeba. ktos powie "dlaczego nie zrobiles okna do sypania do dmuchawy" no nie zrobilem bo kipuje w magazynie i nie ma takiej potrzeby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stg    21

Myślałem że będzie jakiś filmik z remontu. Tym kompotem pod koniec filmiku to dowaliłeś konkretnie. Na filmiku widać że przyczepa dobrze się sprawuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    33

Pewnie da filmik z remontu przyczepy jak się ogarnie z robotą . 


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stg    21

fajne filmiki, czekam na filmik z remontu, zrób trochę dłuższy, nie żałuj ujęć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crickmaverick    104

srednio to pszenzyto jare bylo plon ok 4t z ha bo sisza byla i przypalilo :( przyczepa swietnie zdala egzamin spokojnie na nia wchodzi 2 i 3/4 zbiornika od bizona. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671

dobre filmiki, w szczególności ten pierwszy na przyspieszeniu, nikt nie czeka aż przywlecze się z pola te 10min. tylko wszystko na szybko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Spokojnie wchodzi Ci ok 5,5T pszenicy? Tyle to muszę dobrze dosypać d47 z nakładkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crickmaverick    104

pszszenicy nie wiem czy by weszło tyle ale pszenzyta weszło, zobacz sobie na tym przyspieszonym filmie, tam sa 2 czubate zbiorniki wysypane i jak jechałem to sie rozsypało po przyczepie potem rozgarnelismy na przyczepie i kipował 3 zbiornik i zostało w zbiorniku ponizej druta wiec no dobra tak optymalnie to 2,5 zbiornika bizona weszło na nią :) zez sciemy, teraz zrobie druga taka samą i 5 zbiorników bez mydła na nie wejdzie. ale druga przyczepe bede robił dopiero za 2 lata ( w 2017) bo na przysły rok to modernizacja sie szykuje i trza kupic siewnik i agregat sciernskowy :) aha i jescze opryskiwacz :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9031

Na D47 bez nakładek wchodzi 4t pszenicy, max 4,2, ale to już nie ma jazdy, jak z jajkiem, żeby się nie usypywało.

A ile może mieścić rozrzutnik 2-osiowy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    33

Super przyczepa na filmie wygląda też wspaniale . Nie mogę się doczekać filmu z remontu tej przyczepy .


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

rozrzutnik dwuosiowy ma pakę ok 3,9x1,75x0,5 m co daje ok 3,4m3 czyli mniej więcej 2,7T pszenicy. Należałoby odjąć jeszcze skosy z burt ale zawsze można dosypać czubek. Dlatego wydaje mi się że max 3 T wejdzie no może 2,7T. U mnie d47b z nakładkami 27cm wchodzi 5,5T, d633 (sztywna 6T) z nakładkami ok 30cm to ok 7T oraz przerobiona d35 na wymiary jak właściciela tematu czyli podłoga 4x2m tylko burty 0,5m plus 25 cm nakładka to do 5T. Oczywiście dotyczy pszenicy. Zbiornik w bizonie ma 2,5m3 więc na taką przyczepę 3,9x2x0,6 wewnątrz nie wejdzie więcej niż 2 pełne zbiorniki no może 2i1/4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    33

I jak moja przyczepa D44 B ? Podoba się wam , ma 2 stronny kiper .

 

Edytowano przez Valtra123

Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrahxenon    137
Dnia 1.08.2015 o 05:37, asharot napisał:

 

Powiem tak,mam już jedną D47 i już więcej żadnej D47 nie kupię.

Jest u nas ze 30-lat nigdy nie przeładowana a rama główna pęka wszędzie gdzie się da.Nie wspominając już o wyrwanej kilka razy tylnej belce,leżącej na ramie obrotnicy,wyrywających się uszach wywrotu,lejącym siłowniku,albo o tym że na samym początku trzeba wzmocnić główną ramę.

Uważam że D46 najlepiej nadaje się na przerobienie na wywrotkę.Przede wszystkim dlatego że główna rama  i wykonana jest z prostego i gorąco walcowanego ceownika.

Ta co kupiłem to była cysterna CP4 na podwoziu D46 z wojska,także spodu wogóle nie ruszałem bo prawdopodobnie służyła jako stacjonarna.

Koszt samego podwozia D46 wyniósł mnie 2,5tyś,góra z malowanie,hydrauliką,rejestrowaniem itp.to jakieś 5tyś.

Obecnie jest za rejestrowana jako rolnicza z ładownością 4,5T.Jak dla mnie super.

Jak wyglądała sprawa przerejestrowania z cysterny na przyczepę rolniczą ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314
7 minut temu, astrahxenon napisał:

Jak wyglądała sprawa przerejestrowania z cysterny na przyczepę rolniczą ??

znaczy się  D46 z zabudową beczka paliwowa na przyczepę rolniczą?
Przerabiasz, zakład od odpowiednim PKD (pierwszy lepszy blacharz/lakiernik) wystawia kwit za 50-100zł, badanie na Okręgówce i po nowy dowód z wpisem p-pa rolnicza.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrahxenon    137

Aha czyli firma musi wystawić mi papier że to ona dokonała przeróbki niewiesz jak ma taki papier wyglądać bo mam znajomego który by zrobił to żeby tylko wiedział co ma napisać a dmc zostaje bez zmian ?? Model też się nie zmienia ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Wszystko się zgadza tylko zapomniałeś jednego "0" dopisać do tych 50zł. Zakład musi zapłacić 23%Vat i zarobić też coś musi, kwota 50zł od razu jest podejrzana w WK za taką przeróbkę.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

ja płaciłem 100 netto ;)
tydzień temu znajomy "przerabiał" mercedesa z pojazdu pomocy drogowej na osobowy (de facto osobowy) i płacił 50,00.

Tak naprawdę jest to tylko oświadczenie ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrahxenon    137

Koledzy Mam plan w zimę przerobić d 46 na wywrot, Plan jest taki mam do kupienia za 600 zł samą ramę od d46 moją myślę wykorzystać jako górna podłogę mam w bdb stanie siłownik mam za 500 zł od d47 oryginalne cewniki myślę zaspawać blachą z tył planuję kule z przodu uszy zabudowa do zboża 50+30 kiprowana będzie w większości do dmuchawy jak myślicie zda to egzamin ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Jeden siłownik na środku to nie taka rama, nawet zamknięta to nie najlepsze rozwianie na lata, chcesz to zrobić dobrze to musisz wzmocnić podłużnice w ramie dolnej ( np. dodatkowy element  od przodu,  tak aby nie przeszkadzał w skręcie i do samego tyłu ). Może być kątownik lub ceownik, z przodu spawasz do ramy  tak pod kątem 30 stopni, wyginasz aby był równolegle do podłużnicy i łączysz z tylnym wózkiem ( oba mocowania resora ).

W tych przyczepach najlepiej 2 siłowniki i dwustronny wywrot, bez kombinacji, wzmacniania itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sqowron
      Witam jak nazywa się ta część ze zdjęć pochodzi ona z siłownika piwłaki D35-M



    • Przez pawel777716
      Jak odkręcić ten dół od siłownika przyczepa sanok d47b? Ktoś pomoże? Są tu jakieś zabezpieczenia których nie widzę?

    • Przez Sqowron
      Witam, jak nazywa się ta część ze zdjęć pochodzi ona z siłownika piwłaki D35-M



    • Przez rolnik159
      gdzie ma wybite numery ramy przyczepa d 35M, i jak wygląda do niej tabliczka znamionowa??
    • Przez Młody_mich
      Witam, zastanawiam się nad zakupem naczepy (typowej pod tira) do ciągnika (podłączanie przez wózek dolly). I mam pytanie jak wygląda rejestracja, czy da się zmienić z ciężarowej na rolniczą (poprzez zmianę opon itp) ? Komuś się w ogóle udało i w jaki sposób
      Z góry dziękuje za odpowiedzi
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj