Skocz do zawartości

Zdjęcie

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv


13 odpowiedzi na ten temat

#1 Share zf11441

zf11441

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Orszymowo

Napisany 01 luty 2015 - 14:32

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv

Panowie chciałem się zapytać o tą oś.Jaka jest wygoda z tą osią, różnice miedzy modelem z nią a bez niej ,komfort pracy i oczywiście awaryjność czy jest duża czy w ogóle  jest ?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv Dzisiaj, 17:28
  •  

#2 Share zf11441

zf11441

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Orszymowo

Napisany 18 luty 2015 - 19:05

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv

widze panowie że nic nie pomożecie :(



#3 Share grzybu1

grzybu1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 06 maj 2015 - 20:49

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv Przy jakich pracach powinno się wyłączać miękką oś?

#4 Share Piters182

Piters182

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 721 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Lublina

Napisany 08 maj 2015 - 12:51

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv

Napewno przy pracy z ładowaczem czołowym.



#5 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 09 maj 2015 - 22:03

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv

Dlaczego? 



#6 Share Piters182

Piters182

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 721 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Lublina

Napisany 11 maj 2015 - 19:29

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv

Oś się psuje, duży nacisk na oś, siłowniki, amortyzatory, i ciągnik można przewrócić bo nie ma stabilizacji. 



#7 Share kamil1616

kamil1616

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 260 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 maj 2015 - 22:14

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv

No i jak ustawiasz np. bele otworzysz chwytak i idzie tur do góry i wtedy możesz o coś zawadzić czy też uszkodzić folie



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv Dzisiaj, 17:28
  •  

#8 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 13 maj 2015 - 21:31

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv

A to puszczasz bele w powietrzu? Ja puszczam belę jak się ona oprze na gruncie (lub drugiej beli) i zjawisko które opisujesz nie występuje.

 

To jeżeli przy pracy z TUR'em przenia oś powinna być wyłączona to przy wieszaniu ciężarku na TUZ'ie również, teraz przyznać się bez bicia, kto wyłącza miękką ośkę przy używaniu przedniego TUZ?  :rolleyes:



#9 Share kamil1616

kamil1616

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 260 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 maj 2015 - 21:35

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv

u znajomego w JD tak jest jak postawi bele to chwytak idzie do góry. JA niestety nie mam amortyzowanej ośki a szkoda :/


Edytowany przez kamil1616, 13 maj 2015 - 21:35.


#10 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 13 maj 2015 - 21:51

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv

To po prostu nie opiera beli do końca i ośka cały czas jest ugięta, gdyby odciążył ośke to ten problem nie występuje. Równie dobrze może iść do góry przez amortyzację ładowacza (jeżeli bele są ciężkie, bo przy słomie nie widać różnicy)



#11 Share kamil1616

kamil1616

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 260 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 maj 2015 - 21:57

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv

Może tak być jak mówisz bo tura też ma amortyzowanego. Swoją drogą najlepiej zablokować oś podczas pracy z turem i po problemie :D



#12 Share kuba-wesolek

kuba-wesolek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 01 listopad 2015 - 21:09

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv od dwoch miesięcy uzytkuje ariona 420 zakupionego w agrolandzie. Zrezygnowałem z osi proactiv głownie ze względow ekonomicznych i musze stwierdzic, ze to najgorsza decyzja jaką moglem podjąc. wczesniej pracowałem modelami z amortyzacją, ktore firma udostępniala mi na pokazy i teraz męcze sie niesamowicie. w polu jakos idzie ale juz wyjazdy na uwrocia to porazka jak i dojazd do pola to dramat. Zwłaszcza, ze drogi w naszym kraju pozostawiają duzo do zyczenia. Wszystkim gorąco polecam dolozyc te kilka tysiecy i coeszyc sie komfortową pracą bo naprawde warto. Z tego co sie dowiedzialem wczesniej na temat osi to nie mozna jej uzywac tylko podczas orki ze wzgledu na przechył ciagnika. co do reszty nie ma przeciwskazań

#13 Share jankris

jankris

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 637 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 28 październik 2016 - 09:31

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv

Bzdury piszesz. Właśnie podczas orki jest najbardziej potrzebna. Powoduje że przednie koła nie tracą przyczepności, co zwiększa uciąg i zmniejsza poślizg i zużycie paliwa.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv Dzisiaj, 17:28
  •  

#14 Share Kustosz

Kustosz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 październik 2016 - 21:07

Claas Arion-Opinie na temat osi resorowanej ProActiv

Kurde nie piszcie o jakimś braku stabilizacji jak nie macie doświadczenie, bo to jest śmieszne, że można przewrócić ciągnik. Ogólnie Cararo to jest za***ista sprawa, bo jeśli masz ciężką maszynę z tyłu na TUZ, włączasz amortyzację tylnego TUZ'a, przedniej osi i opuszczasz minimalnie przedniego TUZ'a, żeby uruchomić amortyzację. Jak dla mnie baja i nie wyobrażam sobie maszyny bez amortyzacji przedniej osi i przedniego TUZ'a. Choć aczkolwiek jeśli ktoś jest syfiażem i nie dba o maszyny, nie będzie smarował tej osi (a są tam 22 smarowniczki, ale można mieć to podzielone na dwie kostki po jednym smarowniku) to niech sobie odpuści, bo naprawa jest kosztowna, jednak regularne smarowania pozwolą pracować kilka, kilkanaście tyś godzin bez dotykania, choć przy lekkim wyrobieniu krzyżaki będą pukały, ale to nie będzie miało żadnego ujemnego wpływu na pracę i żywotność (ponieważ wytarciu ulegną lekko tylko podkładki dystansujące owe krzyżaki). 



Podobne tematy claas arion amortyzacja proactiv opinie