Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pronar 82SA rezystor I-go biegu nagrzewnicy


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share SaLMoN

SaLMoN

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 07 luty 2008 - 23:45

Pronar 82SA rezystor I-go biegu nagrzewnicy Witam !
Ma ktoś może pod ręką takie ustrojstwo lub jest w stanie sprawdzić parametry w/w rezystora - zmierzyć/odczytać rezystancje i chociaż na oko okreslić moc. Szwagrowi spalił się, ale z tego, co z niego pozostało nic nie można określić...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pronar 82SA rezystor I-go biegu nagrzewnicy Dzisiaj, 02:44
  •  

#2 Share karola44

karola44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 08 luty 2008 - 23:30

Pronar 82SA rezystor I-go biegu nagrzewnicy Gdybys nie znalazl takiego rezystora to sprobuj np z zarowka reflektorowa, bedzie swiecic ale ograniczyprad, moc zarowki trzeba dobrac doswiadczalnie. A jakby np zastosowac jakas elektronike?? ile zakresow ma ten wentylator, jaki prad pobiera silniczek??

#3 Share SaLMoN

SaLMoN

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 08 luty 2008 - 23:46

Pronar 82SA rezystor I-go biegu nagrzewnicy Nagrzewnica ma 2 biegi, z tego co się rozeznałem po kawałku znalezionego schematu 2 bieg jest bezpośredni a pierwszy przez opór. Parametrów silniczka na razie nie znam, szwagier mieszka 80km ode mnie i jak się żeśmy ostatnio widzieli, to przy okazji pokazał mi to, co mu z tego opornika zostało - akurat niedawno szukał części w serwisie i mu się po samochodzie przewalało. Swoją drogą serwis pocieszył go, że może to być dostępne tylko razem z silnikiem...

#4 Share karola44

karola44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 09 luty 2008 - 00:13

Pronar 82SA rezystor I-go biegu nagrzewnicy no najczestrza usterka elektryczna w Astrach bywaja wlasni ete rezystory. Ludzi ebula z ani eok 90 zl. Jak 2 biegi to naprawde nie taki duzy problem.
Trzeba tylko wiedziec il epradu taki motorek moze pozerac. A co do elektroniki, to w polonezach podobno byly regulatory obrotow do wiatraczkow. Pisze podobno bo sam tego ni ewidzialem, I mozna je dostac za ok 30 zl, i ma bezstopniowa regulacje. Ale na 100% to ni ejestempewien tych cen trzeba by popytac.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pronar 82SA rezystor I-go biegu nagrzewnicy Dzisiaj, 02:44
  •  

#5 Share karola44

karola44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 09 luty 2008 - 00:16

Pronar 82SA rezystor I-go biegu nagrzewnicy no najczestrza usterka elektryczna w Astrach bywaja wlasni ete rezystory. Ludzi ebula z ani eok 90 zl. Jak 2 biegi to naprawde nie taki duzy problem.
Trzeba tylko wiedziec il epradu taki motorek moze pozerac. A co do elektroniki, to w polonezach podobno byly regulatory obrotow do wiatraczkow. Pisze podobno bo sam tego ni ewidzialem, I mozna je dostac za ok 30 zl, i ma bezstopniowa regulacje. Ale na 100% to ni ejestempewien tych cen trzeba by popytac.

#6 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 09 luty 2008 - 08:47

Pronar 82SA rezystor I-go biegu nagrzewnicy ja w swoim pronarze zerkałem na ,,dmuchawkę" ale nawet nie zwróciłem uwagi na parametry silnika :D ten wiatrak pobór ma galanty -prawie dwa razy większy jak od malucha B)
a po co Wam dwie szybkości -przeważnie i tak sie tej wolniejszej nie używa :)
a i ten rezystor to chyba w silniku jest??

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pronar 82SA rezystor I-go biegu nagrzewnicy Dzisiaj, 02:44
  •  

#7 Share karola44

karola44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 09 luty 2008 - 09:55

Pronar 82SA rezystor I-go biegu nagrzewnicy Nie wiem gdzie si eznajduje ten rezystor, ale mysle ze on bardziej bedzie na silniku niz w nim. Wiem jak uciazliwe jest dodatkowe kilka dB w pojezdzie przy kilkugodzinnej podrozy, tak wiec taki rezystorek zmniejszajacy obroty silnika moze byc zbawienny. Halas takiego silniczka moze byc ogromny dla juz zmeczonego kierowcy.

SalMoN naprawde poradz szwagrowi niech sprobuje podlaczyc zamiast tego rezystorka na probe zarowke reflektorowa np R2( halogenowa daje za duzo ciepelka). To sprawdzony sposob jeszcze z przed kilku lat z autobusu ktorym jezdzil moj tata. W Autosanie jest na calej kabinie 4- 6 silniczkow w nagrzewnicach, oryginalni ehalasuja niemilosiernie. Elektrycy w PKS poszli na latwizne i do ukladu wpinali wlasni etaka zarowke R2. Wszystkie nagrzewnice pracowaly mniej wiecej 2x wolniej ale dzwiek z nich plynacy byl przynajmniej 4x mniejszy, A dmuchaly naprawde goracym powietrzem.

Marcin porownywanie czegokolwiek do Malucha to tak jakby porownywac Airbusa A380 do latawca. Oba maja skrzydla i potrafia latac, ale jedno to maszyna a drugie to tylko wyrob samolotopodobny. Oba zostaly stworzaone do unoszenia si ew powietrzu, ale wrazenia sa calkowicie odmienne widzac jedno i drugie :D

Podobne tematy