Polecane posty

filip3512    35

różnice są w mocy seria 5g jest od 75 do 109 km i silniki SDF 

a 5c ma od 85 do 113 km i silnik deutz

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip3512    35

jest tylko taka różnica że 5c ma ledy i w standardzie ehr.

Chyba więcej nie ma różnic, może jest trochę większy gabarytowo 5c.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Z ładnym wyposażeniem miałbyś Steyera Kompakta z multikontrolerem, może jakiegoś Lindnera, małe ciągniki nie mają jakiegoś super wyposażenia.

O o jakim Steyerze mówisz, co nic w necie nie mogę znaleźć na temat wyposażenia, mulitkontrolera??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

http://www.agrofoto.pl/informacje/2823-ciagniki-steyr-kompakt-z-dzwignia-multicontroller

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43

Co polecicie nowego w mocy około 75km do pracy z ładowaczem czołowym. Zastanawiałem się nad NH T4.75 / Case Farmall 75C lub NH TD5.75 / Case Farmall 75A

Niestety te drugie już raczej nie do kupienia ze względu emisję spalin. Co innego możecie polecić max do 125 tyś netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniana    7

Witam. Co moglibyście doradzić jako główny traktor +/- 80 kM?

Na ten cel przeznaczone mam 40 - 45k.

Zależy mi na prostym mechanicznym traktorze, tanim w eksploatacji, o dobrym skręcie i niedużych gabarytach.

Moje propozycje  zetor 7745,6340 -ceny przerażają

mf 390

Renault  8534

Deutz  4.30 

Landini 8880

Belarus 820

Doradzicie coś? Może coś z innych stajni?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    242

MF 390 jak najbardziej, dalej Renault 90.34 też może być, International/Case 856 lub 4220, nie wiem jaki mają promień skrętu. O Deutz, John Deere, Same itp nie wiem nic. Czujne oczy i uszy przy oględzinach. Masz swojego faworyta ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniana    7

Najbardziej odpowiadają mi mf i renówka. Oglądałem dzisiaj ceresa i też mi przypadł do gustu,  z tym że tam był silnik jd a nie mwm ;/. Tylko ta kabina nie za duża.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz48    3

Dołącze się do tematu. 

Poszukuje nowego ciągnika o mocy około 80KM. Ciągnik ma służyć jako pomocniczy, głównie do lekkich prac z opryskiwaczem, rozsiewaczem, czasami transport i innymi maszynami jako pomocnik.

Moim głównym faworytem, póki co jest DF 5080G lub 5090G, 5080 jest to 3 cylindrowy model a 5090 występuje w wersji 3 i 4 cylindrowej. Jest to model pomiędzy dawnym Agroplusem a Agrofarmem. Agroplusa czyli obecny model 5D raczej odrzuciłem ze względu na mniejszą kabinę, mniejszy poziom komfort i wyposażenia oraz mniejszą gabarytowo konstrukcję.

Myśle o tym modelu ze względu na możliwość wyposażenia go w rewers elektrohydrauliczny, biegi pod obciążenim, przedni TUZ i WOM, 4 pary hydrauliki. Ogólnie chciałbym aby to był w miarę wygodny i dobrze wyposażony ciągnik. Cieżko o takie maszyny w tym przedziale mocy a szkoda, bo w moim przypadku dużo więcej godzin spędzam w ciągniku do lekkich prac niż większym.

Ja póki co skłaniam się do 3 cylindrowej wersji, ze względu na to iż ciągnik ten w 99% przypadków będzie pracował w lekkich pracach gdzie 3 cylindry powinny sprawdzić się lepiej i być oszczędniejsze. Wyposażenie w przedni TUZ natomiast umożliwi dociążenie ciągnika, gdy będzie to sporadycznie potrzebne w cięższych pracach, lub w przyszłości umożliwi mu współpracę z maszynami zaczepianymi z przodu.

Pytanie do Was, co byście wybrali 3 czy 4 cylindry?    

 

 

 

Edytowano przez Lukasz48

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek01    7

Ja miałem podobny dylemat, ale zdecydowałem się na wersję w 4 cyl. tj. 5090.4 Traktor głównie do ladowacza i lzejszych prac a ogolnie to wymagania mialem takie jak Ty. Z tym że gdybym brał pod uwagę 3cyl. To mocno zastanowił bym się nad MFem 5608 na mnie zrobił mega wrażenie cena jednak trochę większa ale komfort zdecydowanie na plus. Z tego co się orientuję to ok 5tys. dopłaty za wersję z 3 a 4 cyl. w DF. Moje zdanie takie ze te 3 cyl. troche wyzylowane ale podobno przy lekkich pracach powinien mniej spalić niż 4. Zresztą ile wlejesz tyle spali odwieczny problem heh, 4cyl. lepsza kultura pracy to na pewno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz48    3

Widziałem też MFa (5000kg) ale to ciężkie bydle w porównaniu do DFa (3600kg).  Ciągnik głownie będzie chodził na wąskich kołach, więc powinien być w miarę lekki.

Wcześniej byłem nastawiony na Agroplusa 315 i on ma 3 cylindry. Gdy pojawiły się DFy 5080G z 3 cylindrowymi silnikami pomyślałem, że można mieć troszkę większy i bardziej uniwersalny ciągnik, ale równie zwrotny i oszczędny a gdy zajdzie taka potrzeba będzie mógł zrobić trochę więcej niż Agroplus.

Ogólnie to gdyby cena była niższa lub mój budżet większy to bez wachania kupił bym Fendt'a 208 Vario  :) Mały ciągnik z 3 cylindrowym silnikiem, ale za to wyposażenie niewystępujące u żadnego innego producenta. Amortyzowana oś i kabina, bezstopniowa skrzynia i mnóstwo innych opcji. Idealny ciągnik do lżejszych prac. Niestety cena kosmiczna. Za jednego Fendt'a 208 można kupić dwa DFy 5080G.

 

Edytowano przez Lukasz48

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz48    3

Podstawowy w wersji mechaniczna 5080 G LD pewnie około 130 tyś netto. Z całym wyposażeniem, czyli: rewers elektrohydrauliczny,  skrzynia z półbiegami, 4 pery hydrauliki, pewnie 160. Ceny orientacyjne, nie wiem czy przez wysoki kurs Euro nie poszły w górę.

 

Fendt 208 VarioTMS z amortyzacją oś, kabiny, przednim TUZ i WOM to koszt około 72 tyś EURO. Przy dzisiejszym kursie Euro 4,3 wychodzi 309 tyś PLN.

Edytowano przez Lukasz48

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip3512    35

Mi Jaryszki powiedzieli 140-145 tyś netto za 5080 G LD GS 

- klimatyzacja 

- 4 prędkości wom

- 16/16 z Hi-Lo

- szyber-dach

- podnośnik 4500 kg 

- obciążniki na tylne koła 

- ładowacz ( Polski około 15 tyś netto a stoll około 25 tyś netto )

Edytowano przez filip3512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek01    7

Dokładnie Fendt 208 bije na głowę wyposażeniem - siedziałem w nim, jak za sterami statku kosmicznego heh no i cena kosmiczna w związku z tym... Przy lużnej rozmowie na bednarach kwota w okolicy 280tys netto...

 

Jak ja się orientowałem ok listopada, to 5090.4 G (88km) kosztował w okolicach 140-170 netto w zależności od wyposażenia (golas nie ma nawet rewersu eh)a dopłaty za szyberdach lepsza pompa hydr. ehr to kwoty 5tys za kazdy bajer.... Z tego co teraz wiem to były spore podwyżki, ja na swojego jeszcze czekam no i chwała bogu że euro wróciło do poziomu z przed szaleństw... Ceny z Jaryszek Ja jeszcze mocno się zastanawiał nad odpowiednikiem z Lambo wygląd o wiele lepszy moim zdaniem bebechy te same, oleje itp.. a różnica w okolicach 5tys. 

 

W listopadzie mieli też od ręki te wersje 3cyl. i 5080 D czyli agroplus dawny to w dobrym wyposażeniu kręciło się w okolicach 150tys netto 

 

Ładowacz stoll ecoline ok 25 netto, FZ ok 30 netto  bez osprzętów o polskie nie pytałem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz48    3

Zimą jak rozmawiałem z przedstawicielem jakiegoś dilera Lamborghini to za takie wyposażenie jak Twoje plus EHR i przedni TUZ z WOM powiedział mi "150 pare tyś". Lamborghini Strike 80 LD pewnie wyjdzie jakieś 3 tyś taniej niż DF a w tym białem kolorze wyglada świetnie ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zetor7441
      Co wybrać oba ciągniki w tej samej cenie w podobnym wyposażeniu? Potrzebne mi informacje od użytkowników jak te ciągniki się sprawują jakie są koszty eksploatacji no i ogólnie wrażenia w pracy?
      Pozdrawiam
    • Przez mencher_21
      Witam, chciałbym poznać opinie na temat ciągnika John Deere 5065m.
    • Przez wojtekb333
      Witam jestem na kupnie pługa 4 skibowego obrotowego. Tylko pytanie czy lepiej dopłacić i kupić z systemem vario, czy zwykłego?
      Chciałbym, aby ktoś przybliżył dany temay, najlepiej kto użytkował, bądź użytkuje.
      Pozdrawiam
    • Przez rolnik147852
      Witam!

      Interesuje mnie zakup używanej ładowarki manitou. Cena ok 50-60 tyś. Jej głównymi zadaniami byłyby m.in. bele sianokiszonki, transport kukurydzy, załadunek obornika, pomoc przy tartaku itp.

      Chciałbym wiedzieć coś o osprzęcie m.in łyżkokrokodyl,chwytak
    • Przez daanny
      Witam muszę wymienić opony przy beczkowozie koszt dość duży bo to tandem a chce wymienić wszystkie, założone są 500/65 R22,5 zastanawiam się czy dobrym rozwiązaniem było by założenie opon od naczepy tira lub od tatry o rozmiarze 445/65 22,5. lub 435/50 22,5 Jak myślicie czy to dobre rozwiązanie? opony nowe jak i używane  są porównywalne cenowo z oponami rolniczymi a myślę że te naczepowe dłużej mi posłużą,Czy wszystkie te rozmiary da radę  założyć na felgę 16cali? :unsure:
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj