uciu1

Ciśnienie wtrysku [pompa Motorpal ] w Belarus 952.4

Polecane posty

seweryn20    825

Zużywanie się tarczy, docisku i koła zamachowego  w miejscu współpracy z tarczą, rozlecenie się tarczy powoduje zmniejszenie przerwy pomiędzy łożyskiem a łapami. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

witam

Mam taka nie typowa sytuacje z moim belarusem gdyz siadlo mi turbo ( aa mial turbo czeskie ) a ja kupilem turbo ukrainskie siadlo mi po 2 miesiacach a ze bylo na gwarancji to dali mi drugie po regeneracji. Minelo znowu ok 2 miesiecy i znowu teraz padlo. Co to moze byc takie turba do du.... czy co, moze teraz niech dadza mi ruskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lolek14    1

uciu1 - weź oryginalną turbinę i wyślij do regeneracji do firmy inter turbo i będziesz zadowolony z jakości ich usług. Problem pewnie nie tkwi w samej turbinie skoro już trzy wykończyłeś. Sprawdź smarowanie turbiny ( drożność kanałów olejowych itp), przed montażem zalej ją olejem, sprawdź wtryskiwacze i wyreguluj zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

czyli wtryskiwacze i zawory maja wplyw na turbine

 


kanaly sa drozne smarowanie tez ma chodzi o to ze chodzi 2 miesiace i leje sie olej z turbiny na intelkuler lub leci na kolektor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lolek14    1

tak, wtryskiwacze i zawory mają duży wpływ na żywotność turbiny. Sprobuj ją schładzać przed gaszeniem silnika, przed montażem nowej zalej ją olejem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

PRZED MONTAZEM ZALALEM OLEJEM ALE I TAK PUSCILA NIBY JAK BYLA CZESKA TO MUSI BYC CZESKA BO BELARUS 952.4 JUZ MA INNE WTRYSKI I POMPE ORAZ WYDMUCHIWANE POWIETRZE JEST WIEKSZE

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

panowie w swoim belarusie mialem turbo czeskie nr c14 101-01 taki nr a czym sie rozni tkr6 od tkr7 jaka kupic czeska droga a kupilem tkr6 ukrainska ale po 2miesiacach puscila na uszczelniaczach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak się załącza? A jak sterowany?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

witam w belarusie 952.4 jest elektrozawor pompy wtryskowej wczesniej bylo go slychac jak pyka a teraz nie moglby sie spalic. Bo jak rozebralem bok kabelek byl wyciagniety z gniazda stacujki i podlaczyle go ale czy moglem nie w tym miejscu podlaczyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

witam

 

Panowie mam takie pytanie w zeszlym roku w glowicy wymienialem korki bo puszczaly wode do oleju. W tym roku dokladnie dzisiaj znowu dostala sie woda do oleju ale 10l na 15min pracy co moze byc przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

witam czy wie ktos moze jak w mf 2640 zalaczyc przedni naped i czy wom sie musi caly czas krecic mf jest z 1980 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

witam. co sadzicie o ciagniku Deutz Fahr  Dx6.30? Chłodzenie silnika jest na powietrze czy to dobre jest?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

witam

posiadam deuth fahr dx 6.30 z 1988r i mam taka sytuacje ze jechalem z plugiem i teraz go nie moge opuscic co moze byc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj