Skocz do zawartości

Zdjęcie

Całe MX 150 nie ciągniesz rewers


43 odpowiedzi na ten temat

#41 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1909 postów
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 06 luty 2015 - 09:23

Całe MX 150 nie ciągniesz rewers

Podobne rozwiązanie jak w MX, choć tu trochę mądrzej be zębatki z koszami da sie zdjąć z wałka, a w MX je przyspawali... i jak coć walnie to trzeba kupować cały wałek z koszem... No tutaj te pierścienie uszczelniające są dzielone więc problemu z ich założeniem nie ma.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Całe MX 150 nie ciągniesz rewers Dzisiaj, 23:47
  •  

#42 Share Marek5140

Marek5140

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 luty 2015 - 12:30

Całe MX 150 nie ciągniesz rewers pierścienie pozakładane ciągnik zjechany, nie było to takie straszne na jakie wyglądało.

Grego próbowałeś po złożeniu wałków i pokrywy czy sprzęgła się załączają na powietrze??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Całe MX 150 nie ciągniesz rewers Dzisiaj, 23:47
  •  

#43 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1909 postów
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 08 luty 2015 - 13:03

Całe MX 150 nie ciągniesz rewers

Jakoś nie wpadłem na to ale pomysł wydaje się dobry. Mi wydaje się, że można to zrobić nawet w dwóch miejscach, najpierw na otworach w wałkach co będzie łatwe i pozwoli szybko stwierdzić szczelność koszy, a potem po założeniu tych obudów na wałki wtedy sprawdzisz pierścienie na wałku choć wydaje mi się, że na tych pierścieniach idealnej szczelności nie będzie bo  tam są minimalne szczeliny aby filtr olejowy zawsze był. Tak z ciekawości jak udało ci się ścisnąć te pierścienie do odpowiedniego rozmiaru po założeniu na wałek?


Edytowany przez grego, 08 luty 2015 - 13:04.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Całe MX 150 nie ciągniesz rewers Dzisiaj, 23:47
  •  

#44 Share Marek5140

Marek5140

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 luty 2015 - 17:25

Całe MX 150 nie ciągniesz rewers jeśli chodzi o szczelność na tych pierścieniach na wałkach, to tam gdzie zmieniłem pierścienie, było w miarę szczelnie na powietrzu, a tam gdzie zostawiłem stare dopiero jak wstrzyknąłem strzykawką olej to się w miarę uszczelniło.
A pierścienie bardzo prosto ścisnąłem, bo opaską taką zwykłą co na węże zakładasz, tyle, że dobrze jest coś cieniutkiego podłożyć pod tą opaskę, bo odkształci pierścień, ja użyłem blaszki szczelinomierza, ale jak bym miał to kolejny raz robić to pewni coś ciekawszego bym wymyślił.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy