Polecane posty

Krystian7745    18

Witam :) 


 


Mam problem z orbitrolem w zetorze 7745 przy jeździe i postoju na wolnych obrotach wolno się kręci( tzn da radę skręcić ale bardzo wolno jak dla mnie :/ ) moim zdaniem jak jest wspomaganie na orbitrol to powinno nawet 1 palcem sie kręcic a tu niestety nie da rady :/ przy wiekszych obortach mozna powiedziec że jest dobrze ale jeszcze nie idealnie. w czym jest problem ?  wina orbitrolu czy pompy ?  jeszcze zauważyłem że gdy kierownica skrecam w lewo to są 2 oborty  a jak w prawo 2,5 to da rade jakos zrobić żeby było po równo  ? jest w orbitrolu jakis zawór do podkręcenia cisnienia żeby była lepsza wydajnosc ? i czy przy zgaszonym silniku kierownica chyba nie powinna sie obracac a u mnie sie obraca 


 


Z góry dzieki za pomoc :) 


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Genius9872    400

przy zgaszony silniku można kręcić:) i ruszają się kola :) jeżeli zostawiłeś oryginalną pompę to będzie ciężko chodziło:) mam w c360 wspomaganie na orbitrolu bułgarskim (też w wlewo mam 2 obr w prawo ze 2,5;p tanie orbitrole to mają) i mam piompę od T25 na 800oobr z sianokiszonką mogę w miejscu kręcić a sąsiad ma pompe jak w ostrówku i na tych obrotach chodzi ciężko;/ jest różnica 18 a 12 L/min bo jak mówisz że wolno sie kręci tzn że pompa zbyt wolno napełnia cylinder siłownika:) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk21    0

Witam. Wspomagania na orbitrolu z współpracą ze siłownikiem dwustronnego działania przymocowanym do jednego kółka  tak mają, że w jedną strone zawsze będzie inna liczba obrotów niż w drugą. Wynika to z tego że ilość oleju potrzebna do przesunięcia tłoka z jednej strony jest inna niż z drugiej, a dokładniej tam gzie jest tłoczysko zawsze będzie mniej oleju. Orbitrol natomiast na jeden pełny obrót przepuszcza określoną ilość oleju. Ważną sprawą jest żeby dobrać odpowiedni orbitrol do wielkości siłownika- wtedy wyjdzie konkretna liczba obrotów na pełny skręt. To zaś czy kręcić się będzie lekko czy ciężko zależy od przepustowości pompy (ilość litrów na min.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Genius9872    400

racja luk21 bo komora cylindra jest pomniejszona o objętość tłoka !!! masz rację!! i tym samym siłownik z mniejszą siłą może np ściągnąć!! :) zgadza się orbitrol 100przepuszcza 100ml/obr i wystarczy podzielić pojemność komory tłoka  na 100 i mamy ilość obr:) ale z obserwacji zaznaczę że 18L to trochę za dużo;/ 12 za mało żeby pracować na małych obrotach przy orbitrolu 100 i siłowniku jak przy zestawach z agricoli:) 

Edytowano przez Genius9872

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj