adam8056

Pomoc przy zakupie.

Polecane posty

jonkszi    66

Po pierwsze robisz sobie listę traktorów które byłyby odpowiednie potem zaznaczasz na mapie i układasz trasę i jeżdzisz wg trasy który jest najlepszy to można go kupić.

Dla mnie ztymi można byłoby coś pomysleć:

http://olx.pl/oferta/sprzedam-mtz-82-CID757-ID8AK4B.html#7798dc09ee wymaga pracy kosmetycznej kupienia obciążników na tył , zrobienia elektryki. Opony z tyłu jeszcze trochę by pomordował, Konieczna wymiana przednich opon  i no i pewnie coś do roboty mechanicznie. Dla mnie 7tyś może 8 to można byłoby dać.

http://olx.pl/oferta/mtz-82-nie-belarus-pronar-CID757-ID8a6X1.html#d20334c3c0 W tym opony słabawe a mechanicznie no to trzebaby było sprawdzić.

http://olx.pl/oferta/mtz-stan-bardzo-dobry-nowa-kabina-CID757-ID74nJx.html#a62c3cae14 opona przyzwoita ale maska do wymiany śmisznie wygląda. Coś z oponami chyba kombinowane bo te z tyłu jakieś podejrzane.

http://olx.pl/oferta/mtz-82-naped-4x4-stan-bdb-nowy-rozrusznik-sam-zobacz-CID757-ID8zhk1.html#ad97b15311 Wymaga pracy kosmetycznej wymiana opon.

http://olx.pl/oferta/mtz-82-zamiana-CID757-ID8yZz5.html#ad97b15311  uszczelnianie silnika czarny smar to leje się ze wszystkiego.

 

Powiem tak  ciągnik nie ma wygladać ładnie jak go kupisz  tylko ma ładnie jak go użytkujesz. Bo ruska trzeba bardziej pilnować niż inne ciągniki widzisz skąd się leje poświęcasz 1-2 dni i się nie leje. Każdego trupa da się wskrzesić ale musisz kupić coś co ma potencjał. Mój Kaszpirowski wyglądał okropnie opony z przodu 825x20, smaru pełno ze skrzynii 2 taczki wywiózł. Brak  uchwytu pod obciążniki z przodu. Z rozrusznikiem miałem problemy na początku potem padł silnik za 2,5 zrobiłem kapitalkę. Złożenie od nowa przystawki do napędu.(było rozleciane ale kompletne). W tym roku dopiero wymieniałem sprzegło tarcza i docisk. I tu jest najważniejsze było pięciu mechaników bo ciągneło sprzęgło i nic nie zradzili a przeczytałem że na nowym docisku trzeba odkręćić 3 śruby, co dziwne na starym były te śruby i nic nie ciągneło jak go kupiłem. Remontując od A do Z ciągnik poznasz go i będziesz znał jego problemy, bolączki oraz plusy w którym ciagniku pare jest.

 

ps Zetor może wygląda jako tako ale brak tego napędu. Ogólnie można jechać zobaczyć  i czy ma papiery.

Edytowano przez jonkszi
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel040686    0

Kupując ciągnik sprawdż jak z dostepęm do części i cenami, jeśli chodzi o MTZ-ta wszystko jest w miarę dostępne i raczej nie drogie według mnie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Na pewno nie wierze że na podlasiu nie ma składnicy z częściami do mtz  a przypomniało mi sie jest Grand i  Verde. Do mtz części to są groszowe sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik82    0

Dzis bylem ogladac mtz 82 z 86roku za 16.500.Silnik ok ale ukl kierowniczy do przerobienia mala kabina opony do wymiany.Musialem zrezygnowac.Ciagniki z zagranicy to nie diabel tylko niechce podpisywac fikcyjnej umowy z niemieckim wlascicielem bo to niepewne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

Oglądał już może ktoś tego http://olx.pl/oferta/sprzedam-mtz-80-bez-tura-nie-c330-t25-c360-ursus-zetor8011-CID757-ID3C8YX.html#79a85c7103;promoted mtz-a.Nowa kabina,maska,podobno po remoncie,tyko brak napędu ale to nie jest problemem.Opony chyba jeszcze sezon przechodzą.

 Nie lubię tylko jak ktoś maluje silnik na czarno.

Edytowano przez adam8056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Możesz przemalować ale dla mnie jeszcze napędu brakuje trzeba by dołożyć. Bez napędu przy takim ciągniku to nie robota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

Za rok- dwa napęd bym dołożył,nie lubię czarnego bo nie widać gdzie cieknie.To jak oglądał już ktoś tego mtz z Kalisza?

Edytowano przez adam8056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

 mam do sprzedania, zapraszam do oglądania bo warto.

 


w mojej opini MTZ to specyficzny ciągnik. W przeciwieństwie do ursusów cechuje do dość duża moc w stosunku do masy. Niektórzy widzą w tym wady, ale to ma też swoje zalety. W porównaniu do 912 jest mniejszy i lżejszy ( wcale nie słabszy). Czym to skutkuje? W transporcie jest bardzo rzwawy (brak efektu rozpędzania) a na polu no wiadomo bedzie ciągnął jedą skibę mniej niż 912 ale wolę to niż ciągnać 4 skiby i wlec się jak zółw tępym ociężałym krokiem. Wolę ciągnać jedną skibe i mieć zapas mocy po górę, a po wyjeździe na wierzołek dać bieg wyżej i poprostu zapier#alać. no a w ciasnej zabudowie gdzie ursusem cięzko się złożyć MTZ jest poprostu nieoceniony. Suma sumarum i tak hektar zrobi trzyskibowym pługiem w tym samym czasie co 912 czteroskibowym. A o młodego rocznikowo i zadbanego ursusa ciężej jak o mtz

http://olx.pl/oferta/belarus-mtz-80-82-bizon-ursus-zetor-pronar-1996-rok-oryginal-CID757-ID8qSCW.html#7668cbadd9

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Nie warto, za 20-22 kupić cywilizowanego MTZa a nie pokemona, takie moje zdanie.

  • Like 1

Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Zgadzam się za 20 nawet kupisz coś normalnego. Te 50 z zachodu to takie pokraki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CamilloVII    18

Jestem zdania że lepiej je zostawić na ewentualne naprawy mechaniczne a puszke lakieru możesz kupić zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

On nie musi być w idealnym stanie, ale w przypadku tego MTZ 52 a normalnego MTZ 82 z duża kabiną to warto dopłacić do wyglądu. I podstawowa sprawa nigdy nie sugeruj się ceną, że ktoś tyle i tyle chce to nic nie znaczy.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@adam naprawdę chcesz dokładać 5 tysięcy tylko dlatego, żeby maszyna dobrze wyglądała. Nie opłaca się. Sprzęt przede wszystkim ma służyć do pracy a nie wyglądać. To nie żadna wystawa a prawdziwa praca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

Jak będę miał wolne w sobotę to pojadę obejrzeć tego mtz-a ten gość ma jeszcze zetora 7011 za 18 tyś zobaczymy w jakim stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj