grzesiuc2

Sprzedam kombajn zbożowy Sampo Rosenlew 600

Polecane posty

grzesiuc2    5

Witam

 

Sprzedam kombajn Sampo Rosenlew 600. 

Maszyna stoi do obejrzenia w miejscowości Krajanka (powiat wieruszowski, łódzkie).

Zdjecia do obejrzania - http://olx.pl/oferta/sampo-rosenlew-600-CID757-ID4Sl8H.html#373001d4ca

Kombajn w ciągłym użyciu, sprawny, dużo części oryginalnych. 

Jestem osobą prywatną, rolnikiem, maszyna pracowała u mnie na 18 ha. 

Zapraszam do obejrzenia oraz do kontaktu telefonicznego - 502378126.

Cena 28 000 brutto do negocjacji. 


Zapraszam do obejrzenia:

olx(kropka)pl/oferta/sampo-rosenlew-600-CID757-ID4Sl8H.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiuc2    5

Nie miałem styczności z bizon Sampo ale robili je na licencji firmy Sampo Rosenlew. Co do jakości to nie ma porównania z naszymi bizonami.


Zapraszam do obejrzenia:

olx(kropka)pl/oferta/sampo-rosenlew-600-CID757-ID4Sl8H.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

odpowiednikiem Bizona Sampo jest Sampo 2020/2025

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiuc2    5

nowaczek96 zapraszam do obejrzenia kombajnu na żywo, od ciebie nie całe 100 km, teraz od sieradza s8 to szybko przejedziesz. Odpowiem na wszystkie pytania, pracowałem na nim 5 sezonów więc wszystko na bieżąco wiem.


Zapraszam do obejrzenia:

olx(kropka)pl/oferta/sampo-rosenlew-600-CID757-ID4Sl8H.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez darsonspire