audi80b4

Zawór Hydrauliczny Zwrotny Sterowany Zamek

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ursuss    16

Ogólnie zamek ma za zadanie odciąć olej znajdujący się w siłowniku od przewodów i rozdzielacza, powinien być montowany jak najbliżej a nawet bezpośrednio na siłowniku. głownie stosowany w siłownikach które znajdują się pod obciążeniem i przez dłuższy czas nie są poruszane a przenoszą znaczne obciążenie. Często można je spotkać w podporach przy dźwigach, podporach hds oraz hydraulicznych łącznikach centralnych. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Tak, zamek odcina przepływ oleju w obie strony jeżeli na 'wejściu' nie ma żadnego ciśnienia. Nie dopuszcza do sytuacji że siłownik może sam się zsunąć lub wysunąć (np jak włączymy wolny spływ w ciągniku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dannygumis    21

Witam. Myślałem o zastosowaniu takiego zamka i siłownika zamiast śruby do regulacji szerokości pługa kverneland AB100. Tylko się zastanawiam czy metrowe przewody między zamkiem a siłownikiem wytrzymają nacisk podczas orania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

@dannygumis, pewnie że wytrzymają, zawsze możesz zakuć wężami 4 oplotowymi i musi wytrzymać, a jest jakiś problem żeby kostka była bezpośrednio na siłowniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CaseBizon    9

a  czy ten zamek musi byc zamontowany na siłowniku? Bo jeśli nie to bym kupił jeden zamek i zamontował go przy złączkach a nie uśmiecha mi się kupowac dwa takie zawory 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SeverusSnape
      Dzień dobry,
      Szanowni forumowicze, posiadam przyczepę Autosan D-45. Niestety, przedni siłownik strasznie leci. Przymierzam się do remontu tej przyczepy i myślę nad wymianą siłownika, jednak niestety nie umiem go nigdzie znaleźć. Czy posiada ktoś może katalog do tej przyczepy? Ewentualnie mógłby pomóc w zlokalizowaniu takiego siłownika? 
      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Dominikw52
      Witam,
      mam problem z uruchomieniem silnika w  ładowarce Manitou MLT 634 LSU Turbo rok 2003. Myślę ze pompa hydrauliczna przestawiona jest na pełna moc, co wytworzyło bardzo duże ciśnienie w instalacji hydraulicznej. Ładowarka ta nie posiada potencjometru przy pompie wtryskowej. Co może być przyczyną tak wysokiego ciśnienia w instalacji hydraulicznej ? Dodam że silnik jest w 100% sprawny. Proszę o rady. Z góry dziękuje.
    • Przez dominikl95
      czy ktoś posiada tego typu kosiarkę czy jest ona czegoś warta i czy nadaje się na łąki torfowe?
    • Przez Macieks
      Witam was mam do was jedno pytanie ktoś może wie co to za marka obsypnika ? niestety nie posiadam tabliczki znamino wej 


    • Przez raven18
      Przyczepa skorupowa z własną hydrauliką, siłownik po wymianie uszczelniaczy gdyż tłoczysko jest w dobrym stanie. Cieknie. Chyba nawet bardziej niż przed wymianą uszczelnień, tylko cały problem jest w tym że nie cieknie podczas podnoszenia czy opuszczania ale już po opuszczeniu, złożeniu, dodam że wcześniej było to samo dlatego poszedł do regeneracji... 😒 Dopiero jak daje dźwignię przy pompie od opuszczania na tzw wolny spływ przestaje, co to może być, tam się jakieś ciśnienie tworzy czy jak. Normalnie paka podniesiona nic nie cieknie, nie opada a jak złożę to zaczyna ciec ... 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj