dzimi5

problem z wałem korbowym zetor 8245

Polecane posty

dzimi5    0

Mam problem z wałem korbowym do zetora 8245 a mianowicie 3 raz zatarł mi się na pierwszej panewce korbowodu od chłodnicy.Proszę o pomoc.Co może być przyczyną?Co zrobić z wałem?Poza tym wał idealny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

wał dawałeś nowy czy robiłeś szlif? Skoro wał idealny to może wina bloku? robiłeś osiowanie bloku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzimi5    0

wał jest jeszcze w silniku ale jest orginalny i nic jeszcze nie robiłem z nim teraz i nie wiem czy warto go szlifować bo jeśli wyda 4 to szkoda roboty.

myślę nad kupieniem nowego indyjskiego, ale ostatnio dostałem ofertę kupna nowego czeskiego za około 2900 złotych, i trochę tani się wydawał.

Dajcie jakieś opinie, podpowiedzi co zrobić

 

Edytowano przez dzimi5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

tak czy tak i tak musisz dawac blok do osiowania... bez osowania nawet nie zakładaj drugiego wału...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzimi5    0

a gdzie można tanio i dobrze zrobić osiowość nie zbyt daleko od kujawsko pomorskiego?

A czy słyszał ktoś o nalewaniu i pożniej szlifowaniu wału ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Blok osiować jak złapał na korbie.Co ma piernik do wiatraka.Albo nie ma wymiaru na tej korbie czyli za ciasny wał albo korbowód walnięty.A kanał olejowy drożny jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

dokładnie . Jak  tylko na korbowodowej  przytarty to jaki sens ma osiowanie ?

 
 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzimi5    0

za ciasny raczej nie był bo na boki można było nim ruszyc po poprzednim złożeniu wału, a kanału jeszcze nie sprawdzałem, czy warto go zakładać jeśli wyda 4 szlif?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzimi5    0

a zestawy naprawcze jakie kupić bo grene oferowało tańsze indyjskie albo polskie droższe, a czeskich nie mieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bayu86    13

Na grene świat się nie kończy, popatrz w innych sklepach jest tego pełno. Zestawy kup najlepsze jakie możesz, chyba, że stać Cię na remonty co chwila! Tylko bogatego stać na te tanie podróby wg mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzimi5    0

a czy po zdjęciu głowicy muszę ja planować czy nie ma potrzeby, nie ma wycieków, nie grzeje sie i nie robi przedmuchów, i mam zalany  płynem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj