benyk123

Przeróbka hamulców C-360

Polecane posty

benyk123    27

Witam! :)

Mam pytanie czy da się przerobić hamulce w Ursusie C-360?

Myślę nad tym aby wyrzucić wyrównywacz i przewody hamulcowe bezpośrednio połączyć do pompek hamulcowych

Ogólnie mam problem jedno kolo bierze inne nie,wymieniłem wyrównywacz i dwa razy cylinderki oryginał czeskie,

mam dość tych hamulców w mojej C-360.

Mechanik mi znany długo zajmuję się remontami i mówił żeby wypierniczyć ten wyrównywacz.

Czy da się wkręcić te przewody hamulcowe co idą do cylinderków w miejsce gdzie wkręca się czujnik stopu

 

Z góry dziękuję liczę na rady,

dodam że mam dwie krótkie pompki, a przewody dałoby chyba radę wygiąć :)

Edytowano przez benyk123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2078

Z tego co sie orientuje jedna pompka powinna być dłuższa a druga krótsza i wtedy hamuje ok. Tak chyba było w orginale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Chwila... To koło co nie hamuje, jak rozepniesz pedały i naciśniesz tylko ten co nie łapał to wtedy trzyma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benyk123    27

Nie jak złapie za przewody to czuć że idzie płyn

Pedały nie są zbyt twarde, długo  odpowietrzałem i nic 

Z tej strony co nie hamuje jak odkręce odpowietrznik i wcisne to płyn gwałtownie wypływa a z tej co hamuje to słabo.

Pedały nie są zbyt twarde a płyn nie ucieka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pompkę zostaw tylko krótką, połącz cylinderki z pompką przez trójnik i tyle. Hamulec raz mocniejszy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Akurat w tym ciagniku to marnie widze jazde bez możliwosci przychamowania jednego koła .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A tam . Hamując jednym kołem fajnie skręca 30-ka. 60-ka się raczej męczy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

średnica nie 10 a 12, skok gwintu to 1.25 lub 1.5

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benyk123    27

Panowie rozwiązałem problem z hamulcami w moim C-360.

Wyrzuciłem wyrównywacz i jedną pompkę krótką.

Dokupiłem długą pompkę i przewód łączący krótką i długą pompkę a przewody hamulcowe podpiołem pod długą pompkę.

Teraz hamulce brzytwa! :)

A to rozwiązanie z dwoma krótkimi pompkami hamulcowymi i oddzielnym wyrównywaczem to w du....ę potłuc! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Hamulce w C-360 jak są porządnie zrobione to na suchym asfalcie koła blokuje.

Tylko podstawa to porządnie je zrobić a nie byle jak,na środku podwórka w piachu.

 


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesrol    3

dwie pompki dlugie do kazdej przewud osobno beda jak brzytwa wyruwnywacz cisnenia niepotrzebny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Aleś wymyślił. Skoro wyrównywacz nie potrzebny to po kiegosz ci dwie pompki długie z wyrównaczami? Co to zmieni?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dwie pompki dlugie do kazdej przewud osobno beda jak brzytwa wyruwnywacz cisnenia niepotrzebny

Dluga pompka ma w sobie wyrownywacz:)


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesrol    3

masz racje krutka pompka nic nie pomogla plyn szedl tylko do wyruwnywacza i hamowalo tylko jedno kolo dlatego zrobilem dwie dlugie teraz bez zarzutu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mozesz wytlumaczyc co daja dwie dlugie pompki?


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesrol    3

bardziej sprezaja plyn hamulcowy ktury po wcisnieciu pedalu napiera na cylinderek z krutka pompka niewyszlo bo przeciekalo na zakretce chcialem zrobic osobny zbiorniczek na plyn do kazdej pompki osobno nie bylo potrzeby pompki zalalem plynem gestrzym  dot 4  po odpowietrzeniu i wyregulowaniu szpilek hamulce brzytwa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie ma takiej możliwości żeby bardziej jak to powiedziałeś sprężały płyn. Konstrukcja samej pompki i rozmiar jest taki sam. To przypadek że tobie wydaje się że hamują lepiej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Miał niesprawny układ więc jak teraz obydwa koła hamują to wydają się no i są lepsze od tego co miał.

Mało miarodajne porównanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesrol    3

wasza sprawa sami widzicie krutka pompka jest do bani przeciekaja a puzniej hamulce zapowietrzone zlozone w orginalnym stanie to lipa narazie jest  dobrze napisz jak ty zlozyles swoje i czy sa takie ostre na dwa kola teraz to sa jak w samochodzie czule powiem tak wywalalem wszystko tylko bebny zostaly te same mam nadzieje ze uszczelniacze nie wpuszcza oleju to bedzie super 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Akurat u mnie są w oryginale i działają super.

Tylko nie rozumiem co jest lepszego w długiej pompce skoro elementy robocze są takie same. Krótka i długa psują się tak samo często, nie prowadzę statystyk, ale nie miałem napraw tylko przy krótkiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nic nie jest lepsze, wszystko idento. Zbieg okoliczności i tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

jak dał nowe okładziny, cylinderki i pompki to co się dziwić że lepiej hamuje  :blink:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Perkins1992
      Mam problem z hamulcami w ursusie 360. Przed remontem działało tylko prawe koło, w lewym kole był wymieniany cylinderek, wymieniłem jeszcze obydwie pompki. Jak go poskładałem to wszystko działało jak przed remontem. :angry: Co tu zrobic????????
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj