Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030


20 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Gustaw5030

Gustaw5030

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 11 styczeń 2015 - 00:33

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość. Nie wiem czy w odpowiednim miejscu otwieram nowy temat, a mianowicie mam problem z ciągnikiem marki NEW HOLLAND Ford 5030 70KM 4x4 95r. Od roku jestem nieszczęśliwym posiadaczem ciągnika a problem wygląda następująco: na zimnym silniku nierówna praca przez chwilę ok. 2-3 min i znaczne kopcenie na siwo a po rozgrzaniu praca silnika idealna i kopcenie częściowo ustało. Zawory ustawiłem a wtryskiwacze wraz z pompą zawiozłem do regulacji do Majdanu Górnego okolice Tomaszowa Lubelskiego. Ciśnienie wtryskiwaczy przed regulacją było ustawione na 190atm a oni przestawili na 240atm według nr końcówki wtryskiwacza a pompę uszczelnili (wymiana wszystkich uszczelek i oringów w środku). Ten zabieg nic nie pomógł a ciągnik nadal kopci jest trudny do odpalenia, słaby, bardzo łatwy do zaduszenia i bardzo dużo pali w orce około 25l na h z pługiem 3x35cm ledwo daje radę. Wstawiłem w zbiornik pompkę elektryczną, zasilającą bo nie ma w oryginale ale i to nic nie pomogło. Zrobiłem pomiar ciśnienia sprężania i było jednakowo na każdym po 21atm. Rozebrałem silnik wymieniłem pierścienie (stare miały szczelinę na zamku 1,30mm a nowe 0,40mm) ale niestety bez rezultatu nadal ciśnienie sprężania na 21atm. W dalszym ciągu jest problem z odpaleniem nawet przy 0 stopni (swieca płomieniowa dobra) jak już odpali to dalej chodzi nie równo. Ciśnienie wtryskiwaczy z powrotem obniżyłem na 190atm i troszkę poprawiło się z odpalaniem ale nie jest tak jak powinno być a mi już brak pomysłów co dalej robić więc proszę o pomoc.

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030 Dzisiaj, 11:19
  •  

#2 Share pumpitup3

pumpitup3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 11 styczeń 2015 - 11:07

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

Najprostsze pytanie, a filtr powietrza i bezpiecznik oraz filtry paliwa były zmienianie od kupna?:)

 



#3 Share oaxis3333

oaxis3333

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanizacja ,RoślinnośĆ , ZwierzętA , elektronika , komputery , fotgrafie, ODPOCZYNEK z rodziną :)

Napisany 11 styczeń 2015 - 11:16

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

może wał jest wylatany ?  ma ten ciągnik turbinkę ? może z układem powietrza coś jest nie tak 


Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

Kupie ostatni korpus (słupice) do pługa unia tur 4+1 na zabezpieczeniu sprężynowym
pozdrawiam !


#4 Share pumpitup3

pumpitup3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 11 styczeń 2015 - 11:20

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

Wał nie będzie miał nic do rzeczy, zacząć od wymiany filtra paliwa na taki normalnej firmy np. Fleetguard albo Donaldson tak samo uczynić z filtrami powietrza, dopiero wtedy sprawdzić sprawność końcówek wtryskiwaczy,Nie pchać łapek tam gdzie ustawa nie przewiduje :)



#5 Share Gustaw5030

Gustaw5030

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 11 styczeń 2015 - 11:57

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

wszystkie filtry były wymieniane przed remontem



#6 Share Rolnik1973

Rolnik1973

    Polska w naszych rękach

  • Members
  • PipPipPip
  • 2887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBELSKIE [ LBI ]
  • Zainteresowania:Pamiętaj! Kupując zagraniczne produkty wspierasz konkurencję która wykańcza nasz kraj.

Napisany 11 styczeń 2015 - 12:03

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030 to jedyne co można zrobić to zezłomować, lub rozsprzedać na części bo jak to mówią fort gufno wort.
A nie ma gdzieś jakiegoś sitka w pompce, pompie, na wyjściu ze zbiornika. może zalepione.

#7 Share FINN

FINN

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dźwierzuty, k/ Szczytna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 11 styczeń 2015 - 12:09

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

a głowice robiłeś?? bo chyba nie , z tego co czytałem...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 


#8 Share Gustaw5030

Gustaw5030

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 11 styczeń 2015 - 12:13

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

głowica sprawdzana na szczelność i jest ok


głowica sprawdzana na szczelność i jest ok



#9 Share pumpitup3

pumpitup3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 11 styczeń 2015 - 14:58

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

Końcówki wtryskiwacza sprawdź powinny orginalnie być o takim numerze e8nn9e527ba , być może już ktoś wcześniej wsadził coś co w dziurę z grubsza pasowało, to musi być wina układu paliwowego.Jest jeszcze taka opcja że ręczna pompka puszcza powietrze i dlatego na zimno nie idzie zapalić bo mieszanka paliwowo-powietrzna jest nie odpowiednia.Ale i tak trzeba sprawdzić końcówki wtrysku bo myślę że one już nie leją ale nawet sikają :)



#10 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 11 styczeń 2015 - 17:24

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

to jedyne co można zrobić to zezłomować, lub rozsprzedać na części bo jak to mówią fort gufno wort.
A nie ma gdzieś jakiegoś sitka w pompce, pompie, na wyjściu ze zbiornika. może zalepione.

tak, najlepiej na złom... I co w zamian pewnie niech kpi C360, bo to dopiero traktor... Nie masz nic mądrego do napisania, to nie pisz. Ktoś pisał o pompce ręcznej, nie wiem jak ten, ale mój Ford nie ma takiej pompki(i kilka innych oglądałem i też nie mają). Te wtryski to może być dobry trop. U mnie nowa końcówka po 10 mth całkiem przestała pylić... Ew. jak pisałem w poprzednim temacie, po prostu źle ci zrobili pompe. Przerabiałem to w 2013r. 


Edytowany przez rafal4610, 11 styczeń 2015 - 17:26.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030 Dzisiaj, 11:19
  •  

#11 Share pumpitup3

pumpitup3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 11 styczeń 2015 - 18:30

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

Ten model ma na 100% pompkę, pracuje w branży mechanicznej i mam katalogi i już sprawdziłem :) Jak kupować wtryski to nie jakiejś dziwnej firmy tylko albo Lucas albo Bosch ewentualnie Seveny to i pochodzą więcej jak 10mth :) Ja bym wogóle nie ruszał tej pompy wtryskowej, to nie common rail, ta pompa i sztachetę puści i chodzić będzie.



#12 Share pawel100474

pawel100474

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 styczeń 2015 - 18:32

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030 w dieslu ciśnienie powinno wynosić ok 30 atm więc 21 to trochę maiło i to może być powodem małej mocy

#13 Share pumpitup3

pumpitup3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 11 styczeń 2015 - 18:36

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

Ten model powinien mieć ok. 23atm, zauważ że po zmianie pierścieni ciśnienie nie podniosło się ani trochę, on ma dobre ciśnienie, problem jest w układzie paliwowym i w szczególności na zimno, a tak by na ciepło byłyby cuda (rozszerzalność cieplna metali - pierścieni).



#14 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7797 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 11 styczeń 2015 - 21:27

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

A sprawdzałeś czy zawory nie są ostre, mają ładne krawędzie.Moze prowadnice zaworów  też wytarte.



#15 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 12 styczeń 2015 - 15:44

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

@pumpitup3 skoro masz dostęp do katalogów, to mógłbyś sprawdzić końcówki do mojego Forda ? Model to 4610, bo ciekaw jestem ile musze zainwestować. Co do tej pompy, że sztachete puści to sie raczej mylisz. U mnie trzeba było uszczelnić, bo ciekła, a "mechanik" jak sie wziął za nią to 3 miesiące traktor stał. Zawiozłem do dobrego mechanika i teraz cacy :P Poprzedni mechanik nie potrzebnie zmienił pierścień na pompie(dobrał nie właściwy) i sie zaczęły cyrki. Później ten w Hrubieszowie pokazał, co tamten spierdzielił. Co do tych końcówek, to sam mechanik zamawiał, bo stwierdził, że pewnie wtryski siadły i traktor nie pracuje właściwie


Edytowany przez rafal4610, 12 styczeń 2015 - 15:51.


#16 Share pumpitup3

pumpitup3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 12 styczeń 2015 - 18:26

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

Hej, może z tą sztachetą przesadziłem, ale najnowszej generacji to te pompy nie są :) A końcówki powinieneś mieć o takim symbolu:   D8NN9E527BB :)

 



#17 Share pumpitup3

pumpitup3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 12 styczeń 2015 - 18:56

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

taka końcówka Boscha orginalna to 165zł a tańsze podjebki to o kant d*py, nawet nie zakładać badziewia bo wystarczą na 3 tygodnie :)



#18 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 13 styczeń 2015 - 13:26

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

ok, dzięki. Troche sporo kosztuje taka końcówka, ale fakt, że lepiej kupić droższą i mieć spokój.



#19 Share pumpitup3

pumpitup3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 13 styczeń 2015 - 17:24

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

Dokładnie, pamiętaj że biedny płaci dwa razy :)



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030 Dzisiaj, 11:19
  •  

#20 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 13 styczeń 2015 - 17:39

Bardzo proszę o pomoc NEW HOLLAND FORD 5030

nie biedny, ale skąpy/oszczędny :P Ale mniejsza z tym :D



Podobne tematy new holland ford5030