agrofan98

Wilgotnościomierz do BIN 200

Polecane posty

agrofan98    3

Witam, tak jak w temacie chciałbym wykonać taki wilgotnościomierz do mojego BIN'a, właściwie mam dwa takie, ale chcę wykonać jeden i  sprawdzić czy zda egzamin.
Od razu mówię że nie znam się na elektronice, znaczy kombinowałem z CB radiami do ciągników itp ;) ale ogólnie to nie mam wiedzy. 
Proszę Was koledzy o podpowiedzi i niezbędne rady ;) bo bez Was mi się nie uda ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

Gdzies było tu pisane ale nie wiem w jakim dziale ktoś robił z własnej roboty wilgotnomierz do bina i to na 4 piętra na każdej wysokości sprawdzal jaka wilgotność i temperatura musisz gdzieś tu poszukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Amigos27
      Witam myślę o budowie obory na rusztach dla 50 byków . I zastanawiam sie jak duzy powinien być zbiornik na gnojowice zeby zbyt czesto nie wywozic.  I jak dużą macie obore zeby spokojnie pomieścić 50 sztuk? 
    • Przez Bercik92
      co powiecie o wannowych zbiornikach do mleka o pojemności 1200L z jednym mieszadlem? czy są warte zakupu czy może lepiej wziąść z dwoma mieszadłami czy lepszy będzie okrągły? https://www.olx.pl/oferta/zbiornik-na-mleko-CID757-IDrjSit.html  
    • Przez petroszz
      Witam