Gość

Regulacja ogrzewania w zetorze 6245

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam. Posiadam zetora 6245 w kabinie skandynawskiej i wyczytałem w instrukcji że w górnej desce rozdzielczej, z prawej strony pod radiem powinno się znajdować pokrętło od regulacji temperatury w kabinie w zakresie od 17*C do 25*C. U mnie znajduje się naklejka informująca o regulacji ale pokrętła nie mam tylko wystaje śruba. Tu zamieszczam zdjęcia jak to wygląda:

http://zapodaj.net/255d8ff7859e3.jpg.html

http://zapodaj.net/1c78310bf68b4.jpg.html

Jeżeli ktoś posiada zetora w tej kabinie i ma takie pokrętło od regulacji to proszę o podanie zdjęć jak to wygląda. Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Ja miałem  11 lat temu Zetora 6245 w takiej kabinie z Norwegi przyjechał ale czegoś takiego to nie miałem .... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Wygląda na to że coś tam brakuje. Jak możesz wstaw foto większej części albo całej tej konsoli u góry w kabinie.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wygląda na to że coś tam brakuje. Jak możesz wstaw foto większej części albo całej tej konsoli u góry w kabinie.

Znalazłem w schowku takie kółko czarne z oznaczeniem od 0 do 6 (widocznie poprzedni właściciel to wyjął)  ale nadal czegoś brakuje. Tu daje zdjęcie całej półki:

http://zapodaj.net/c2469a892ef4c.jpg.html

http://zapodaj.net/ccdbfa06e0c16.jpg.html

 

 

ja mam taki model od nowości i jest tam pokrętło płaskie kółko o średnicy ok 8cm

A mógłbyś wstawić zdjęcie jak to u Ciebie wygląda i jak u Cb się włącza ogrzewanie ? 

 

tylko  do  czego  ci potrzebna ta regulacja?  grzeje  nagrzewnica? 

W zetorze 5245 z szerszą kabiną nie mam problemu z ogrzewaniem. Włączam nawiewy i taki suwak przesuwam z zimnego na ciepłe i zaczyna grzać. Regulacja mi potrzebna jest po to że jak ten przełącznik od nawiewu dam dwa razy w prawo:

http://zapodaj.net/ccdbfa06e0c16.jpg.html

to zacznie dmuchać zimne i tą regulacją po prawej stronie:

http://zapodaj.net/0b1fc607dcf1d.jpg.html

http://zapodaj.net/666be6eb3c535.jpg.html

ustawię sobie ciepłe nawiewy (przynajmniej tak mi się wydaje ze w ten sposób się włącza ogrzewanie)

 

 

Z tego kółka wystaje kawałek gwintu:

http://zapodaj.net/d491766f567d4.jpg.html

I nie mam pojęcia jak to się ustawia (nie chce nic na chama próbować kręcić żeby czegoś nie urwać)

Czekam na dalszą pomoc.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    31

nie mogę otworzyć twoich ostatnich zdjęć u mnie jest normalny zawór przepływowy kręcąc w prawo zmniejszasz przepływ płynu a w lewo zwiększasz prz-epływ działa to jak normalny kran do wody odkręć te dwie śrubki na śrubokręt po bokach od spodu cała konsola się odchyli i będzie wisieć na zawi-asach które są z przodu więc nic nie spadnie i zobacz co jest w środku

widzę że u ciebie są zakręcone śruby na klucz 13 mm bo u mnie na śrubokręt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Zdjęcia się nie otwierają.

 

Poszukałem w katałogu części i jaest tam zwykły zawór wodny 1/2 cala taki z pokrętłem 

 

Tu masz w katalogu:  http://www.fmix.pl/zdjecie/4512515/ubk-7011/rozmiar/4    http://www.fmix.pl/zdjecie/4512514/ubk-7011-1/rozmiar/4

 

Po nr katalogowy wyszukuje takie coś  http://www.agrapoint.com/zetor-wasserventil-72117822.html     

Kup w sklepie jakis zwykły zawór 1/2 cala przelotowy  grzybkowy lub od grzejników i bedziesz mieć to samo i tanim kosztem.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Aha to już wszystko jasne. Dobra dzięki za pomoc :)

 

Ps. Poprawiłem zdjęcia. Powinny teraz działać.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

Ten zawór sluzy do regulacji doplywu plynu do nagrzewnicy. Wiec jak masz ustawione na 0 doplyw jest odcięty i dmucha zimnym. A na regulatotze dmuchawy położenia 1 i 2 w prawo służą do regulacji nadmuchu, a położenie 3 to wolne obroty dmuchawy i włączenie ogtzewania tylnej szyby. Jesli masz tam zawór to po prostu załóż to pokrętło.


-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj