Skocz do zawartości

Zdjęcie

NEW HOLLAND FORD 5030


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Gustaw5030

Gustaw5030

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 07 styczeń 2015 - 22:09

NEW HOLLAND FORD 5030

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość. Nie wiem czy w odpowiednim miejscu otwieram nowy temat, a mianowicie mam problem z ciągnikiem marki NEW HOLLAND Ford 5030 70KM 4x4 95r. Od roku jestem nieszczęśliwym posiadaczem ciągnika a problem wygląda następująco: na zimnym silniku nierówna praca przez chwilę ok. 2-3 min i znaczne kopcenie na siwo a po rozgrzaniu praca silnika idealna i kopcenie częściowo ustało. Zawory ustawiłem a wtryskiwacze wraz z pompą zawiozłem do regulacji do Majdanu Górnego okolice Tomaszowa Lubelskiego. Ciśnienie wtryskiwaczy przed regulacją było ustawione na 190atm a oni przestawili na 240atm według nr końcówki wtryskiwacza a pompę uszczelnili (wymiana wszystkich uszczelek i oringów w środku). Ten zabieg nic nie pomógł a ciągnik nadal kopci jest trudny do odpalenia, słaby, bardzo łatwy do zaduszenia i bardzo dużo pali w orce około 25l na h z pługiem 3x35cm ledwo daje radę. Wstawiłem w zbiornik pompkę elektryczną, zasilającą bo nie ma w oryginale ale i to nic nie pomogło. Zrobiłem pomiar ciśnienia sprężania i było jednakowo na każdym po 21atm. Rozebrałem silnik wymieniłem pierścienie (stare miały szczelinę na zamku 1,30mm a nowe 0,40mm) ale niestety bez rezultatu nadal ciśnienie sprężania na 21atm. W dalszym ciągu jest problem z odpaleniem nawet przy 0 stopni (swieca płomieniowa dobra) jak już odpali to dalej chodzi nie równo. Ciśnienie wtryskiwaczy z powrotem obniżyłem na 190atm i troszkę poprawiło się z odpalaniem ale nie jest tak jak powinno być a mi już brak pomysłów co dalej robić więc proszę o pomoc.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
NEW HOLLAND FORD 5030 Dzisiaj, 04:01
  •  

#2 Share pawel372

pawel372

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 styczeń 2015 - 22:34

NEW HOLLAND FORD 5030

to moZe ci cos pomoze to

w  c 360 ropa przedostawala sie do silnika  pompa poszla do regeneracji  wtryskiwacze mialy byc wszystkie 4 wymienione najprawdopodobniej wymienili aby 1 i cieknie w dodatku hahaha

traktor nie chce palic  nawet w lato problem jest  jak juz odpali  strasznie kopci i jest slaby  bardzo nie rowno pracuje dopiero jak sie rozgrzeje jest w miare nie kopci ale jak jade np 2000 obr puszcze gaz i dodam to szarpie przed wymiana tego nie bylo  wg mnie pompa paliwa jest u mnie zj***na zle jest ustawiona

dodam ze przed wymiana pompy palil idealnie i nie bylo szarpniecia

moze w tym jest problem i u ciebie

p.S. gdy odpale traktor to w garazu pelno naprawde pelno dymu!!!


Edytowany przez pawel372, 07 styczeń 2015 - 22:37.


#3 Share Agrotech1111

Agrotech1111

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 195 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 styczeń 2015 - 10:07

NEW HOLLAND FORD 5030

21atm to zdecydowanie za mało jak  na diesla. nie znam dokladnie ciśnienienia sprężania ani stopnia sprężania tego sprzętu, ale napewno powinno być więcej. sprawdzaleś szczelność zaworow??? docierałeś je???


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych


#4 Share Gustaw5030

Gustaw5030

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 08 styczeń 2015 - 12:39

NEW HOLLAND FORD 5030 tak sprawdzalem szczelnosc zalewalem gniazda rozcieczalnikiem nitro i bylo ok.
dziwne ze po wymianie pierscieni cisnienie jest takie samo a szczelina na zamku zmniejszyla sie prawie o 1mm

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
NEW HOLLAND FORD 5030 Dzisiaj, 04:01
  •  

#5 Share Agrotech1111

Agrotech1111

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 195 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 styczeń 2015 - 12:51

NEW HOLLAND FORD 5030 A jak wygladaly tuleje? Ile mialy wypracowania? Wlej troche oleju na tlok i sprawdz cisnienie sprezania czy wzrosnie
A jak wygladaly tuleje? Ile mialy wypracowania? Wlej troche oleju na tlok i sprawdz cisnienie sprezania czy wzrosnie

Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych


#6 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 08 styczeń 2015 - 13:02

NEW HOLLAND FORD 5030

z jakich dokładnie okolic jesteś ? Ja bym jeszcze spróbował zwieźć do Hrubieszowa(moge dać namiary). Facet mi robił pompe i traktor pali elegancko i dużo mniej dymi niż wcześniej.(też mam Forda). Ja mam tylko problem z min obrotami, ale to sobie wyreguluje i max mam tylko 2000 br, ale będzie ciepło to popatrze, bo może linke trzeba wyregulować. Ten facet ma profesjonalny zakład i robi pompy, pompowtryski, CR. Wcześniej mi robił inny mechanik, to tak samo ciężko odpalał, nie miał siły. Do Hrubieszowa zawiozłem w czwartek, a w poniedziałek już robiłem w polu. Koszt mnie wyszedł 700 zł( 3 cyl silnik) tylko na zmiennikach(WSK Wrocław bodajże). Jak coś pisz, to dam ci namiary na niego. Ja mam ponad 80km do niego, ale opłaciło sie pojechać, bo traktor tylko cyka teraz :)



#7 Share Gustaw5030

Gustaw5030

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 08 styczeń 2015 - 13:12

NEW HOLLAND FORD 5030 prog jest minimalny wyczuwany pod paznokciem tak na oko okolo 0,40~0,5mm na calosci bardziej byly wytarte pierscienie
przed remontem robilem probe olejowa, zalalem olejem tloki to wyszlo 43atm
kolego rafal napisz cos wiecej o swoim sprzecie jakie spalanie czy teraz w chlodniejsze dni odpala bez problemu ile koni ja jestem z okolic bilgoraja

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
NEW HOLLAND FORD 5030 Dzisiaj, 04:01
  •  

#8 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 10 styczeń 2015 - 15:04

NEW HOLLAND FORD 5030

sorry, że dopiero dzisiaj, ale coś mi AF nie wyświetla wszystkich nowych tematów... Mój to Ford 4610 3 cyl, ok 63KM. Na spalanie nie moge narzekać. W orce(pług 4x30cm) ok 12 l/ha, a jak warunki dobre to ok 10l. Ja pracuje na obrotach 1600-1800 i spalanie wychodzi dobrze. Kiedyś spróbowałem w agregacie robić przy 2000obr, ale spalanie wychodziło dużo większe :P W zime odpala bez większych problemów. W zeszłym roku stał na dworze i przy -25 odpalił po podładowaniu prostownikiem :D



Podobne tematy new holland ford 5030