SidorczukKrystian

Nie chce odpalić t25

Polecane posty

pawelT25    8

Tak wiem żę takie coś bo to miałem bo kiedyś było tak że zaczął szaleć na wolnych obr od 1tyś do ok 800 i ojciec kupił jedną to w ogóle nie chciał chodzić na niej pojechał do sklepu to facet nie chciał wymienić wcale tego w końcu kupił taką jak wysłałeś link wyrzymała jakieś pół roku i siadła i znów nie chodził normalnie tylko ciapał w orce jego max obr to były 1500 obr aż później wuj przyjechał mówi daj tą pompkę swoją miał na zapas ze starej pompy założyliśmy i do dziś chodzi normalnie tylko nie pali jak trzeba bo gdzieś mu się cofa paliwo i zanim dostanie tyle ile potrzeba to rozrusznik się gorący robi nawet gdy zaczę pompować to nie zapali od razu bo ona za ciężko chodzi i nie wcisnę tyle razy ile potrzeba ja wciśnę są 2 razy i stawia opory już

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak stawia ci ręczna pompka opory to jak wcześniej pisałem że masz nie drożny otworek na śrubie od nadmiaru paliwa to jest rurka połączona od filtrów do wtrysków i na filtrach paliwa ta śruba ma malutki otworek i on przypuszczalnie jest zatkany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Ja tą srubkę to kupiłem nową kiedyś bo jak się odkręcało co chwile na filtrach paliwa tą srubkę to się ukręciła i ta nowa ma dziurkę jak początek igły taka malutka to ona taka powinna być czy trochę  większa? ale paliwo idzie przelewem do baku jak tak pompuję od razu leci a kiedy nie pompuję tylko rozrusznikiem kręce leci ropa z powietrzem

Edytowano przez pawelT25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Ta śrubka musi mieć malutki otworek ale żeby odpowietrzyć dobrze układ to trzeba popuścić tą śrubkę i pompować aż poleci paliwo bez powietrza i musi zapalić na strzał teraz omijając odstojnik tak jak kazałem tylko popuść tą śrubkę żeby zaciągnąć paliwo ze zbiornika i żeby wywalić powietrze z układu a następnie popuść kaptur za pompą i też przepompuj pompą ręczną i musi zagadać na stał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj