Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ceny bydła rzeźnego w 2015


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
2871 odpowiedzi na ten temat

#1141 Share bibi

bibi

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:pomiedzy DDZ i DZA
  • Zainteresowania:Kosmetyki i szczeniaczki :D

Napisany 07 marzec 2015 - 19:37

Ceny bydła rzeźnego w 2015

trzeba będzie trzymać w gospodarstwie od 15 maja do 30 czerwca, dopłata będzie do 30 szt do 24 miesięcy i do 30 szt powyżej 24 miesięcy więc ten co ma miej niż 30 szt to będzie trzymał ale jest sporo ludzi którzy maja więcej więc spokojnie, aż tak mocno cena nie spadnie. Poza tym za przetrzymanie 45 dni dostaniesz   ok 280 zł to może ten byk nie zje,aż na tyle a trzeba pamiętać, że będzie przyrastał.

 

Dzięki za info o tym do kiedy trzeba trzymać, bo nie mogłam tego nigdzie znaleźć :)  No i warto jeszcze dopisać, że musi być min. 3 sztuki, żeby była dopłata :) 

 

Nie dużo, bo nie dużo - ale zawsze jakiś pieniądz, jak Wam za mało to możecie mi swoją część za bydło i krowy oddać :D 


Przepraszam za brak polskich znakow!

Nie ogarniam... :/

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny bydła rzeźnego w 2015 Dzisiaj, 06:52
  •  

#1142 Share kw22

kw22

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 66 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2015 - 20:56

Ceny bydła rzeźnego w 2015

do matasa 22 jestem z okolic krotoszyna handluje z nimi ok 15 lat kasa pewna kupują głównie krowy

 

 



#1143 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 07 marzec 2015 - 21:04

Ceny bydła rzeźnego w 2015

Co do dużych byków to nie będzie reguły ale pewnie cielaki będą przetrzymywać bo 300 zł  przy cenie cielaka to znaczny procent jego ceny z tym że wtedy chyba trzeba trzymać go do wieku 6 miesięcy na co nie każdy ma warunki 

 

 

cielaki to nie zupełnie bo od 6-8 miesięcy także kto sprzedaje takie w granicach 130 kilo a są tacy  to i tak się nie łapie

 

 

nie prawda cielaki od 1 dnia mogą być tylko wówczas trzeba trzymać do 6 miesięcy

 

 

Słyszalem  ze cielak nie musi miec 6 miesiecy..moze miec nawet 2 tygodnie i tylko raz sie doplate za niego wezmie..dopiero powyzej 24miesiecy(za samice)nalezy sie doplata co roku. Smieszne pieniadze...phii

 

Dopłata  będzie  do  cielaków  które  sa  w  stadzie  w  dniu 15  maja, może  być  i jednodniowy ,sztuka  musi  być  utrzymywana  w  stadzie  miniumum  do  30  czerwca

Drugi    warunek  jest  taki  że  nie  mozna  ich  sprzedać  przed   ukończeniem wieku   6  miesięcy 


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Ceny bydła rzeźnego w 2015 Dzisiaj, 06:52
  •  

#1144 Share Deutz-Fahre-90

Deutz-Fahre-90

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pw.Kościerski

Napisany 07 marzec 2015 - 21:31

Ceny bydła rzeźnego w 2015

czyli jak posiadam 30 bydła do 24 miesięcy i 20 krów to otrzymam dopłaty do 50 szt. dobrze myśle bo jeśli nie to mnie poprawcie.

z góry dzięki i sorki że tu ale jeszcze najszybciej odp pewnie otrzymam.

pozatym ile moge dostac za 2 mm-y po 700-750kg mają czy 8 da rade nie są to czysto rasowe!.



#1145 Share marijusz

marijusz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 280 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:POLSKA
  • Zainteresowania:BÓG HONOR OJCOWIZNA i Ojczyzna (czywiście)

Napisany 07 marzec 2015 - 21:31

Ceny bydła rzeźnego w 2015

bzdury, nikt nie będzie trzymal opasa do lata żeby 280 zl dopłaty wziasc, u mnie handalaz powidziela ze rolnicy dzwonią i nie nadazy brac, tyle bydla jest, każdy kto ma byki zaczyna uciekać, prognozuja spadki cen, zresztą się nie dziwie, swieta ida, a taki okres zawsze wplywal niekozystnie na cene. po za tym cena jest dobra, i co po niektórzy powinni wiedzieć, ze co dobre szybko się konczy.

 

bzdury to ty wypisujesz  Bydlo bedzie drozalo do lipca ,bydła jest duzo ale zapotrzebowanie jeszcze wieksze Mogą byc kilkudziesiecio groszowe spadki ale tylko po to za tydzien podniesc cene Oczywiscie na w lipcu cena pojdzie w dól bo  wysypie sie wiecej bydla na rynek
 



#1146 Share nightmare

nightmare

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 927 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2015 - 21:48

Ceny bydła rzeźnego w 2015

myślisz ze będzie wielu co się połasi na te 280 zl ? np. będę tak naiwny i się polasze, a później cena spadnie o 50 gr i jestem w plecy przez ta chytrość. jeśli byk mi dorasta i zbliza się pora sprzedaży to nie będę czekal z nim do lipca, zebys się nie przeliczyl, dokładnie tak samo pisali o mleku, ze cena się utrzyma, i co się stało? nie masz zadnej gwarancji ze cena bydla utrzyma się na tym poziomie.

 


czyli jak posiadam 30 bydła do 24 miesięcy i 20 krów to otrzymam dopłaty do 50 szt. dobrze myśle bo jeśli nie to mnie poprawcie.
z góry dzięki i sorki że tu ale jeszcze najszybciej odp pewnie otrzymam.
pozatym ile moge dostac za 2 mm-y po 700-750kg mają czy 8 da rade nie są to czysto rasowe!.

Do 50 szt będziesz mogl wziasc doplate, a co do tej ceny to 8 zl ciężko Ci będzie wyrwac, bardziej możesz się spodzewac ofert ceny ok 7.50 , 8zl to dziś max cena

Edytowany przez milanreal1, 07 marzec 2015 - 21:45.
cytowanie poprzedniego posta


#1147 Share artur125

artur125

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 318 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry/Pilica

Napisany 07 marzec 2015 - 22:56

Ceny bydła rzeźnego w 2015

a jak tam pan Ogonek i Józan płaci??? a jak myślisz  ile kg u  pana Pelona Ci  brakło????

U Pelona mi nic nie brakło,bo jak z nim handlowałem to byki były ważone na pewnej wadze.Ogonek to teraz nie chce zabardzo byków kupowac bo nastawił się na krowy.Józan płaci 6,50-7.80.A sam jestem ciekaw jak tam teraz Pelon,bo jakaś afera tam była.



#1148 Share ENDRIUROL

ENDRIUROL

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 59 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2015 - 23:10

Ceny bydła rzeźnego w 2015

u mnie w okolicy rolnicy ktorzy nawet od 10lat nie mieli stycznosci ze zwierzetami zaczynaja kupowac bydlo, a nawet tacy co kupuja 30 cielakow zeby dostac dolate. smich na sali ale u mnie w okolicy 100-150zl na szt cielaki tj byczki poszly do gory. zgadzam sie ze od lipca cena pojdzie mocno w dol bo ci co kupili cielaki na doplaty beda je sprzedawac lekko odchowane( w takich grupach zdarzaja sie duuuuuze biegunki plucka itp ale to ich malo obchodzi) a wiadomo poczatek tanieje to i koniec tj zwierze dorosle tez spadnie na cenie.   jak to sie mowi  BEDZIE SIE DZIALO!!!!

)



#1149 Share nightmare

nightmare

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 927 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2015 - 23:18

Ceny bydła rzeźnego w 2015 tylko jaki jest zysk na tych cielakach lekko odchowanych? żaden. początkowy odchow jest najdroższy, mleko, pasza pelnoporcjowa, często nawet wizyty weterynarza, a to kosztowna sprawa. a jak jakiś zdechną , a to tez trzeba brac pod uwagę to już będzie po biznesie. i tak jak wspomiales, robia to tacy co nie mieli styczności, tacy tylko znaja teoreie, a praktyka potrafi nie pokryc tej teorii.

#1150 Share node3mer

node3mer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 244 postów

Napisany 08 marzec 2015 - 00:07

Ceny bydła rzeźnego w 2015

znacie kogoś kto może przyjechać po jednego byka 600kg? dwóch mi już obiecało i żaden się nie pojawił. mieszkam miedzy Siedlcami a Stoczkiem Łukowskim



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny bydła rzeźnego w 2015 Dzisiaj, 06:52
  •  

#1151 Share nightmare

nightmare

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 927 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2015 - 00:20

Ceny bydła rzeźnego w 2015 jak chcesz to mogę Ci dac namiar na kupca z sokolowa podl. nie zaszkodzi zadzwonić i zapytac

#1152 Share ZUCH1234

ZUCH1234

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 700 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Świętokrzyskie

Napisany 08 marzec 2015 - 06:45

Ceny bydła rzeźnego w 2015

Mam do sprzedania 3 krowy hf sredia waga w okolicy 800 kg i 4 byki 3 hf i jeden mieszaniec hf x lm dajcie namiary na kogoś konkretnego ze swietokrzyskiego



#1153 Share nikolas29

nikolas29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1059 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie pow.EBE
  • Zainteresowania:gra na instrumentach muzycznych///rolnictwo

Napisany 08 marzec 2015 - 07:47

Ceny bydła rzeźnego w 2015

to kowalczyk ci nie odpowiada?? masz tam blisko



#1154 Share dominikuuu123

dominikuuu123

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2015 - 09:47

Ceny bydła rzeźnego w 2015

Po ile byczki w świętokrzyskim ?



#1155 Share waldifox

waldifox

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2015 - 09:49

Ceny bydła rzeźnego w 2015

czyli jak posiadam 30 bydła do 24 miesięcy i 20 krów to otrzymam dopłaty do 50 szt. dobrze myśle bo jeśli nie to mnie poprawcie.
z góry dzięki i sorki że tu ale jeszcze najszybciej odp pewnie otrzymam.
pozatym ile moge dostac za 2 mm-y po 700-750kg mają czy 8 da rade nie są to czysto rasowe!.


Tylko do 30 sztuk. Za resztę nie dostaniesz no chyba że przepiszesz na kogoś innego.

#1156 Share TomaszKysiski

TomaszKysiski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 230 postów

Napisany 08 marzec 2015 - 09:57

Ceny bydła rzeźnego w 2015

U Pelona mi nic nie brakło,bo jak z nim handlowałem to byki były ważone na pewnej wadze.Ogonek to teraz nie chce zabardzo byków kupowac bo nastawił się na krowy.Józan płaci 6,50-7.80.A sam jestem ciekaw jak tam teraz Pelon,bo jakaś afera tam była.

 

no afera była.jak wiedział ze sprawdzają go to było z wagą ok a jak ktoś zażądał kontroli wagi bydła na innej wadze to brakowało po 50kg na sztuce. aż trafił na cwańszego od siebie i nawet pan pooglądał trochę kratki i sporo zapłacił. wszystkich powinni tak załatwić żeby skończyła się kradzież. ale historię z nam też tylko od ludzi. 



#1157 Share rob334

rob334

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.kuj-pom

Napisany 08 marzec 2015 - 10:04

Ceny bydła rzeźnego w 2015

Dostanie do tych 50szt dopłate, jak nie wiecie to nie róbcie zamieszania



#1158 Share waldifox

waldifox

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2015 - 10:21

Ceny bydła rzeźnego w 2015 Byłem w piątek w agencji u odpowiedniej osoby i taka informacje dostałem i ja będę dzielił stado 2x po 30 szt.

#1159 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 08 marzec 2015 - 10:40

Ceny bydła rzeźnego w 2015

To  dziel  i nie  pisz  bzdur 


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny bydła rzeźnego w 2015 Dzisiaj, 06:52
  •  

#1160 Share TomaszKysiski

TomaszKysiski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 230 postów

Napisany 08 marzec 2015 - 10:47

Ceny bydła rzeźnego w 2015

zgadza się  nie wiecą a piszą.przeczytaj na stonie arimr abo skorzystaj z kalkulatora na tej stronie i będziesz wiedział do ilu dostanies- 30 młodziesz i 30 krowy czyli do 60 jest możliwosc



Podobne tematy byki krowy jałówki skup sprzedaż

Tylko na agroFakt.pl: Makroekonomiczne prognozy produkcji wieprzowiny: bez nowych graczy na rynku zobacz »