Famer21

fendt 714 vario akumulator

Polecane posty

Famer21    6

Witam, mam taki problem z odpalaniem w zimę. Jak jest zimno, mróz po 2 dniowym postoju przy próbie odpalenia ciągnika, aku padnięty, trzeba na 10 min dać do ładowania i od razu pali.. Akumulator z warty bezobsługowy. Nie rozumiem czego są takie problemy. Akumulator ma rok, nowy. Radio wyłączone żadnego poboru prądu nie ma.

Najciekawsze jest to, że c330 łapie na dotyk, akumulator dużoo gorsza firma i przy -12 spokojnie łapie, a w takim Fendcie klapa..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafael    0

Masz podobną sytuację jak ja w 515. Przypuszczam, że jest to wina "lewego" poboru prądu na postoju. Mój też kiedy jest nawet w okolicy 0 a postoi 2 tyg nie chce odpalić - trzeba podładować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Famer21    6

No to, ale co pobiera, gdzie ucieka ten prąd? Radio wyłączone nie świeci się nic, zresztą miernikiem sprawdzałem nie ma nawet opcji czuwania..

W c360 też nie odpala, a ten to już kompletnie nic nie ma z elektroniki, a też ma takie problemy.. Ale w fendcie mnie dziwi takie coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Skoro nie ma poboru prądu to akumulator na złom. Żeby się upewnić na 100% to należy zmierzyć jego pojemność i rezystancję wewnętrzną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

Podstawowa i najprostsza czynność w takim przypadku to odłączenie zacisku /klemy/ od akumulatora na czas postoju. Sposób sprawdzi się w c-330 i w Fendt 714. Nie komplikujmy sobie życia...

 

 


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rolnik2002a
      Witam wszystkich. Niedawno na podwórku zawitał fendt 720 z 2011roku. Wszystko super ale wczoraj przy próbie przestawienia na podwórku po przekręceniu zapłonu wyrzucił błąd 00.0.01 i amen żadnej reakcji ciągnik pali ale nie jedzie. Gdzie można szukać przyczyny i jak ją naprawić. Jeśli ktoś miał taki przypadek prosze o podpowiedź.
      To mój pierwszy post więc jeśli coś pomyliłem proszę o poprawe
      Kamil
    • Przez BELLAAGRO
      Dzień dobry wszystkim. 
      czy może ktoś podpowiedzieć jak ustawić w fendt 716 com2 na terminalu żeby po przyciśnięciu przycisku  GO aktywowało mi blokadę mostu a przy END wyłączyło?  Prawdopodobnie trzeba ustawić to w sekwencjach ale czytając instrukcje obsługi nie mogę tego rozpracować.
    • Przez piotrrek02
      Witam forumowiczów i proszę o pomoc.
      Pacjent Fendt 714 z 2002r.
      Podczas rozładunku przyczepy zapalił się błąd hydrauliki i zablokował pracę siłownika. Od tamtej pory po odpaleniu ciągnika wyświetla się błąd A.1.2C (według książki "Zawór elektryczny nr.2. Uruchamianie ręczne"). Nie da się odblokować szybkozłączy hydrauliki. Kolejna rzecz to zaznaczona sekcja rozdzielacza świeci się na czerwono.
      Co może być nie tak? Gdzie zacząć szukać przyczyny?
      Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje.
      Pozdrawiam 

    • Przez Kqcper
      Witam problem jest z fendt 720 2012 r. Ciągnik niechce zbytnio pompowac powietrza do  przyczep z wężem jednoobwodowym mianowicie jak spuszczę ręczny ciagnik schodzi z 7/8 kwadratów do 3 i zaczyna samemu hamować przyczepy mozna tak stac nawet cały dzień a ciagnik nie napomuje powietrza do przyczep można to ominąć przez zaciągania ręcznego przed zahamowanie przyczep i zaciągnięcie gdy zejdzie 4 kwadratów tą czynność trzeba powtórzyć około 5 do 8 razy  aby byłoby można ruszyć z miejsca  . A na dwuobwodomym działa wszystko ok 
    • Przez jaroslaw85
      Witam. W fendzie 716 vario 2002r słabo pracuje miękka oś. Czy ktoś wie który hydroakumulator jest od miękkiej osi. Z tego co wiem to tam może być przyczyna. Po wężach widzę że powinien być to któryś z tych nad akumulatorem. Tylko nie wiem czy to ten mniejszy czy większy. Kiedy popuszczam śrubę na imbus to z większego cieknie olej a z mniejszego jest cisza jakby nie było gazu.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj