Polecane posty

TomaszNowak    6

Koledzy mam pytanie jak w ciągniku JD 6310 wyjąć rozrusznik ??.

 

 

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.3 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Najpierw odłącz akumulator a potem kręć wszystko po kolei. A tak poważnie jeśli z tym sobie nie radzisz. Wezwij mechanika. Czasami taniej wyjdzie, niż nauka metoda prób i błędów. Z akumulatorem to oczywiście nie żart najpier go odłącz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

dwie śrubu elegancko na wierzchu dostęp idalny nie wiem czego tam nie możesz znaleźć. czy wie ktoś taki rozruak dobrać dobry rozrusznik z przekładnia do jd 6210 se ? nominalny bosch 3kW. Interesuje mnie np. magneton bo sprawdzona dobra firma. Mam problem zrozruchem i prawdopodobnie pozostał tylko rozrusznik do sprawdzenia. Montował ktoś taki rozrusznik z reduktorem ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    10

ja mam podobny problem w 6210 mam rozrusznik który był wymieniany przez poprzedniego właściciela i jest założony rozrusznik bosch (na wygląd jak nowy ) o numerach 0 001 367 078  o mocy 3 kw na obudowie jest przyklejona kartka z tym numerem a nie bite na obudowie i nie wiem czy to nie jest chińszczyzna,sprawdzałem akumulator ,przewody i nie ma poprawy -wolno kręci  na zimnym silniku a i na ciepłym niekiedy nie może przekręcić ,tulejki ,szczotki w tym rozruszniku są w idealnym stanie ,szukałem w internecie to znalazłem że powinien być o mocy 3,1 KW ale i znalazłem o mocy 3,4 KW  bez reduktora i dziś zamówiłem  ten większy rozrusznik  jak przyjdzie przesyłka to go zamontuje i dam znać co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

możesz zmierzyć rozstaw śrub jak masz wyjety rozrusznik i ile ma zębów zębatka ? ta seria ogólnie ciężko pali, ja mam grzałkę załóżną do płynu w bloku silnika dużo daje.  Masz jakiś link do tego co zamówiłeś ?

Edytowano przez atomik

wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    10

w tej chwili nie mam wyjętego rozrusznika a wymiary znalazłem w internecie mocowanie na dwie śruby  mierzone od środka otworu do środka 105 mm,zębatka 10 zębów średnica montażowa otworu 82,5 mm,a rozrusznik zamówiłem taki tańszy bo nie jestem pewien jaki będzie efekt.                                                                                                                                                                            http://allegro.pl/nowy-rozrusznik-12v-john-deere-renault-agri-ares-i4937165348.html      

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

tyle  to i ja bez wyjmowania wiem, taki ja chce założyć, mam w ursusie i jest super tylko trzeba krótko kręcić bo duże przeciążenie na nim jest, kilka sekund max http://www.granit-parts.pl/product/Produkty-Roku-2014/Instalacja-elektryczna/Rozruszniki-lista-zastosowa%C5%84/John-Deere/Typy-820-920-1020-1120-2020-2120-3120-1035-1635-2035-2135-3135-3040-3140-3340-3640-kombajn-330-430-530-630-730-925-930-940-942-945-950-952-955-960-965-968H-970-975-1065-1075-1075H-1085/378142700

Edytowano przez atomik

wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    10

zamontowałem rozrusznik o mocy 3,4 kw który podałem wyżej  ale niestety w praktyce nawet nie ma 3kw bo stary o mocy 3 kw lepiej kręci jak nowy i odradzam kupno tego rozrusznika z allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

a nad tym z reduktorem nie myslales ? zmierzysz rozstaw otworow i ile ma zebow ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Dajcie sobie spokój z kupowaniem nowego rozrusznika. Jeśli stary kręci to zawsze będzie lepszy od tych nowych. Można jedynie oddać go do dobrego elektryka, aby sprawdził tulejki i szczotki i powymieniał. Można też poszukać przyczyny wolnego kręcenia gdzie indziej. Akumulator, przewody, spadek napięcia na połączeniach, włączona hydraulika, itp. itd.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    10

w końcu zostawiłem stary rozrusznik ale skróciłem przewód idący na masę o połowę bo miał pierwotnie ponad 3 metry przykręciłem go do silnika i jednocześnie pod tą śrubę na silniku przykręciłem następny przewód który podłączyłem bezpośrednio do rozrusznika pod pokrywkę nie w inne miejsce bo masa z rozrusznika wychodzi na pokrywkę z tyłu rozrusznika i rozrusznik lepiej kręci ,zamierzam jeszcze wymienić przewody na grubsze niż fabrycznie bo też jest lepszy efekt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszNowak    6

Przyczyna znaleziona. Walnięty rozrusznik. Oddałem do regeneracji koszt 740zł padnięta świeca płomieniowa robiła zwarcie, padnięty przekaźnik rozruchowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

@Tomek swieca plomieniowa tzn. ta spirala w kolektorze dolotowym ? , mozesz pokazac ktory przekaznik odpowiada za rozruch ? gdzie robiles rozrusznik ? wolno Ci krecil i nie odpalal ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszNowak    6

Rozrusznik robiłem w łodzi na starorudżkiej przekaźnik rozruchu jest w bok od rozrusznika jakieś 20cm w prawą stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj