KIbul

Renault 103.14 tx

Polecane posty

KIbul    0

Witam zamierzam kupić Renault 103.14 chodź jeszcze nie padło na ten dokładny model :D Oglądałem 2 takie Renówki i mam pytanie czy różnią się czymś te traktory np z 83 roku a końca 84 , trochę inne wajchy są w tym nowszymi ,Np wajcha od rewersu itp :D czy Sa jakieś inne różnice ?? Czy śmiało mogę kupować taki traktor ??Szukam czegoś do 40tys i ma być to główny traktor :D W tej starszej słychać tak jakby delikatne wycie ze skrzyni, traktor przez 4 lata pracował w Polsce przy odśnieżaniu,pewnie często i gestu był używany przedni napęd :D Czy lepiej kupić traktor sprowadzony z zagranicy ??Podaje 2 linki do tych traktorów i proszę o pomoc w wyborze :D Wstępnie już je oglądałem :D

 

http://olx.pl/oferta/renault-103-14-CID757-ID8dsB1.html#7b7ea5ab81            Ta od odśnieżania,cena bez pługa około 30tys

 

 

http://olx.pl/oferta/renault-103-14-CID757-ID73uJW.html#b252e65937           Ta od Handlarza, cena około 36 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

pierwsza ładne gumy i komplet zaczepów, na pewno na plus i do tego przystępna cena

druga słabe opony tył, brak zaczepu i malowanie mnie odrzuca, w takiej cenie można szukać już coś nowszego

 

popatrz także na 106, zawsze to 6cyl. na spokojnie a nie 4 wyżyłowane


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Ostatnio byłem z ciekawości u tego gościa w Łabuniach i ma dość ciekawe ciągniki, ceny może nie za niskie ale idzie się targować. Jak masz nie daleko to możesz podjechać do niego i jak coś wybierzesz to mów żeby dał ci gwarancję chociaż na rok bo mają swoich mechaników i jak im mocno zależy żeby sprzedać to mogą ci udzielić gwarancji. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

napisz ile masz ha, jaka produkcja bo tak to mogę nawet powiedzieć 130KM

Pan Adamski ma dość ciekawe maszyny, trochę cenowo przesada, ale ta 106 już swoje przeszła, sama wytarta mata na podłodze o czymś świadczy, do tego kule zamiast haka, niby nie wiele a ułatwia życie

jesteś z lub. to podjedź na Karczmiska do Rob-rol'u, ceny przystępne a i złomu raczej nie sprzedaje

 

ciężko coś u nas będzie kupić, poczekaj bliżej wiosny powinien zacząć sie ruch


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

ta a używkę znalazłby za 5  :lol:

nie strasz bo remont skrzyni tyle nie kosztuje, chyba że rozwalił cała obudowę

z ciekawszyhc na olx to tylko te http://olx.pl/oferta/renault-103-54-CID757-ID8ggiF.html#7ba6e63f88 http://olx.pl/oferta/renault-106-14-case-fendt-international-landini-same-zetor-massey-CID757-ID6G7ox.html#debe9dd963


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr190    1

Witam kolega igorr ma rację ja też stałem przed problemem  wyboru renówki 3 lata temu na  jako główny i wybrałem 106-54 jestem zadowolony z tego wyboru dobrze że nie kupiłem 4T polecam 6 100 kM niż 4T 95 kM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Power20    0

Ja mam renault 103.14 taki jak ten co odśnieżał :D 4 cylindry, turbo, mało pali, tez główny ciągnik i praktycznie bez poważniejszej usterki od 6 lat. Jak dla mnie to za***isty ciągnik :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorr    0

kolega izydor6280 na racje 4 gary to wyżyłowana jednostka.

Jesli nie zamierzasz zakładac tura to szukaj 6 garowego.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Właśnie jaka jest dynamika takiej 103.54? ciągnik masywny, a silnik momentem nie grzeszy.Sam się zastanawiam czy nie oglądnąć się za 106tką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

A może MF seria 3xxx/ ? Też dobre maszyny, oszczedne. A jesli sie dba to słuzy i służy... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Dzisiaj ogladalem ta renowke co jest wyzej w linku ta z turem za 47 tys ;p bez tura niby 37 tys ale wspomaganie rozwalone kabina zalochana i taki ogólnie nie wart tych pieniędzy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Ten z pługiem co się cenił 35 tys :D Renault 104.14 :D Po dokładnych oględzinach narazie Wszystko jest w bardzo dobrym stanie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Nie wiem czy dobrze to zrobiłem z tym zdjęciem :D To jeszcze było Przed wyjazdem :D 140km na kolach:D ale plug pojechał do domu na przyczepce :D Oceniajcie :D

post-13478-0-77802300-1420117142_thumb.jpg

Edytowano przez KIbul

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Mi sie podoba :) Widać że nie zaciułany. Pług tylko troche żle zrobiony bo na sztywno idzie w góre ale ogólnie ładna maszynka :)  Życze bezawaryjności ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj