Skocz do zawartości

Zdjęcie

Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54)


11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share johenek

johenek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Świętokrzyskie

Napisany 22 grudzień 2014 - 21:24

Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54)

Witam

 

Mam parę pytań dotyczący tego silnika:

1.Z jakim momentem powinna być dociągana głowica( na forum wyczytałem że z siłą od 200 od 210Nm, ale nie jestem pewien czy nie za duża)

2. Z jakim momentem powinny być dokręcane stopy korbowodów

3. Jaki luz zaworowy należy ustawić


KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54) Dzisiaj, 03:14
  •  

#2 Share zenek_19

zenek_19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 385 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 grudzień 2014 - 22:23

Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54)

a ten mwm td 226,4 to model A czy B roznica A na suchych B mokrych tulejach wiem ze wydaje sie duzo ale u siebie w mwm td 226,4 A  glowice na 210Nm dokrecalem zawory 0.20 sace i wydech a glowne 80Nm plus 90stopni  a korby 40Nm plus 90 stopni takie ja dostalem informacje ale jak sie robi silniki to juz sie w rekach czuje kiedy jest dobrze pozd



#3 Share johenek

johenek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Świętokrzyskie

Napisany 22 grudzień 2014 - 22:54

Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54)

Tuleje są mokre więc model B.

znalazłem informacje, że luz zaworowy powinien być na ssących 0,2mm a na wydechowych0,3mm.

Mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie jakie ustawić ciśnienie wtrysku?

 

Dzięki za pomoc pozdro i wesołych świąt :)

 


Edytowany przez johenek, 22 grudzień 2014 - 23:13.

KPK Kumurun Team

#4 Share zenek_19

zenek_19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 385 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 grudzień 2014 - 00:57

Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54)

jesli B to luzy tak jak piszesz rozwin ten temat z tym cisnieniem wtrysku gdzie i co chcesz ustawic ?dzieki wzajemnie wesolych a przedewszystkim zdrowych swiat :P



#5 Share johenek

johenek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Świętokrzyskie

Napisany 23 grudzień 2014 - 13:43

Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54)

chodzi mi o ciśnienie przy jakim powinien otworzyć się wtrysk, bo u nas w okolicy to szczyt technologi to jakieś stare ursusy lub zetory(jest też parę lepszych maszyn ale mało) i żaden pompiarz nie wie jakie ustawić to ciśnienie, w 6 cylndrowcu ustawia się na 220bar więc i w tym myślę takie ustawić


KPK Kumurun Team

#6 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2729 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 23 grudzień 2014 - 13:58

Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54)

Ustaw jakieś 180 chyba że pompa idealna jak nówka to więcej ... I spytaj się pompiarza kiedy zegar zmieniał albo robił certyfikację... Ja w okolicznym zakładzie kazałem ustawić na 180, nie chodził tak bym chciał więc pojechałem do dalszego, sprawdzonego zakładu - okazało się że ustawione były na 150  :wacko:



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54) Dzisiaj, 03:14
  •  

#7 Share johenek

johenek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Świętokrzyskie

Napisany 23 grudzień 2014 - 14:59

Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54)

ja już mam sprawdzonego pomiaża  i zawsze po jego regulacji pompy czy też wtrysków wszystko jest idealnie ustawione, a w razie gdyby coś było nie tak to on przyjeżdża i sam wyjmuje elementy z silnika i naprawia je na własny koszt :)

 

Nie wiadomo w jakim stanie jest pompa wtryskowa bo ciągnik podobno stał 7 lat nie ruszany bo był zatarty silnik :(


KPK Kumurun Team

#8 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2729 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 23 grudzień 2014 - 16:05

Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54)

Dla tych pomp właśnie długie stanie to zabójstwo, oddaj i pompę do sprawdzenia, wymieni chociaż łopatki i tylny korpus



#9 Share johenek

johenek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Świętokrzyskie

Napisany 23 grudzień 2014 - 20:29

Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54)

zobaczę może akurat będzie dobra bo poprzedni właściciel zrobił remont całej góry lecz w wyniku tego nie wytrzymał dół silnika i poobracało panewki :(

Pompa była regenerowana przy 9450mth a przy 9603mth przyjechał do mnie na lawecie jako zatarty, więc pompa nie napracowała się. Pompa była cały czas zalana paliwem i jak próbowałem odpalić ją to podawała paliwo lecz nie dopalił ciągnik bo było dużo wody w cylindrach która dostała się przez wydech(założona była prosta rura o średnicy 140mm)


KPK Kumurun Team

#10 Share benio1967

benio1967

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 820 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 styczeń 2015 - 13:15

Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54)

Witam,a jaki powinien być luz w renault 133-14



#11 Share rami

rami

    rami

  • Members
  • PipPipPip
  • 769 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kisielice
  • Zainteresowania:muzyka, taniec,majsterkowanie,spcery,ksiązka

Napisany 22 styczeń 2015 - 11:51

Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54)

luz powinny być 0,25 na obu  tak mi ustawił mechanik jak robił mi kapitalny remont silnika MWM d-226-b6



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54) Dzisiaj, 03:14
  •  

#12 Share benio1967

benio1967

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 820 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 styczeń 2015 - 22:22

Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM TD226-4(Renault 103.54)

u mnie kręci super i nie może załapać,leci z rury dym więc stawiam na zły luz na zaworach.Jutro będę sprawdzał.



Podobne tematy mwm td226-4 renault 103.54 luz zaworowy moment głowica fendt