Leszkoooo

jak podłaczyc reduktor gazu lovato we wózku widłowym

Polecane posty

Leszkoooo    0
kamil496    39

Witam, tak mam podłączone ,,ssanie''  kolor żółty,  elektrozawór gazu ( kolor niebiesko-zielony coś w tym stylu ), elektrozawór benzyny ( kolor jasny żółty ). Jak widać na zdjęciu, pod parownikiem wpięty w układ jest bezpiecznik bodajże 5A

post-17710-0-66894300-1419157539_thumb.jpg

U Ciebie mogą się nieznacznie różnić kolory, lecz na centralce powinno być opisane który jest od czego

 

Edytowano przez kamil496

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Nie ma znaczenia który przewód gdzie podłączysz przy cewce jeden do masy drugi do zasilenia poprzez przełącznik, nie masz do tego żadnego sterownika, sterowanie w pełni ręczne ? (układ zabezpieczyć bezpiecznikiem)


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0
kamil496    39

Tak jak napisał @sadek,  jeśli nie masz oznaczenia + i - to obojętnie jak podłączysz to i tak będzie działało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0
kamil496    39

Nie wiesz który kabel jest do tego elektrozaworu??   Obojętnie jak podłączasz + z  -  jak byś nie wziął to i tak zadziała..

Na centralce  powinieneś mieć oznaczenia kabli który od czego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Co Wy wypisujecie? Przecież tam jest tylko jeden (niebieski) przewód do zasilania elektrozaworów. Czarny to masa.Tylko ma nie być podłączone tak jak na zdjęciu w drugim poście, czyli masa ma być do ramy pojazdu, a nie do parownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Tylko że w instalacji są 2 elektrozawory ( gazu i benzyny ) i jedna elektromagnes w parowniku od ssania.  Więc jednym niebieskim kablem wszystko nie jest zasilane...

Jeśli podłączy centralkę, to za pomocą żaróweczki i metodą prób i błędów sam dojdzie który przewód od czego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko że w instalacji są 2 elektrozawory ( gazu i benzyny ) i jedna elektromagnes w parowniku od ssania.  Więc jednym niebieskim kablem wszystko nie jest zasilane...

Jeśli podłączy centralkę, to za pomocą żaróweczki i metodą prób i błędów sam dojdzie który przewód od czego

Napiszę jeszcze raz: wszystkie elektrozawory gazu mają być podłączone do niebieskiego przewodu. Po co mieszasz do tego elektrozawór benzyny? I po co piszesz o jakimś zaworze od ssania, skoro nie ma czegoś takiego?

 

 

A tak w ogóle ta instalacja jest której generacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Po pierwsze, jest to instalacja Pierwszej generacji.

Po drugie, to co wstawiłem w 2 poście to jest właśnie ,, ssanie''  gdy się naciśnie na centralce czerwony przełącznik, to następuje ,, wepchanie'' gazu do gaźnika ( ułatwia rozruch )

Po trzecie, centralką przełączasz między gaz-benzyna, dlatego montuje się elektrozawór benzyny. Gdyby go nie było to do gaźnika dochodził by gaz i benzyna jednocześnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0
kamil496 dzieki za pomoc a mam pytanie do Ciebie jeszcze  takie https://www.google.pl/search?q=Instrukcja+monta%C5%BCu+reduktora+lovato&biw=960&bih=649&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ei=kJmWVMDeJMm-ygOul4HACw&ved=0CAYQ_AUoAQ&dpr=1.33#facrc=_&imgdii=_&imgrc=RKOpaglqkJ51PM%253A%3BIDzNQkf-YenKaM%3Bhttp%253A%252F%252Flandi.pl%252Fassets%252Fimg%252Fczesci-zamienne%252Felektrozawor.png%3Bhttp%253A%252F%252Flandi.pl%252Flovato-rgv-90-lpg.html%3B190%3B190

 tu jest + i -  -podpiołem do  masy a + róznie mi doradzaja  moze powiesz  + z kad wziasc czy z cewki  czy   z czegos innego  czy te dwa zawory maja + być połaczone zmostkowane  ten na reduktorze  i ten  na filterku  dodam ze jak podłaczyłem  kable to gas jest non stop podawany do reduktora  na właczonym zapłonie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Z tego co napisałeś wywnioskowałem że elektrozawór gazu otwiera Ci się tak jak powinien, lecz w momencie jego otwarcia podawane jest jednocześnie napięcie na elektromagnes ,,ssania'' . Normalnie podczas pracy nie MOŻE być tam napięcie, tylko chwilowo poprzez naciśnięcie czerwonego przycisku jako ,, wspomagacza '' odpalania.   Pewnie zmostkowałeś elektrozawór z ,, ssaniem '' w parowniku ;)  i dlatego tak sie dzieje.

 

W skrócie;  + do elektrozaworu gazu musi mieć początek w centralce , podobnie jest w przypadku elektrozaworu benzyny jak i elektromagnesu ssania.  Każda z tej części musi mieć swój osobny kabel z centralki ;)

 

Tak w ogóle jakie masz kolory kabli??

Edytowano przez kamil496

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan34533    26

+ najlepiej z cewki, elektrozawór benzyny montuję się w silnikach gaznikowych i musi  być przełącznik benzynza, zero i gaz (1, 0, 2) jeszcze takie jezdzą?

 w silniku z wtryskiem wystarczy stycznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Dokładnie, zasilanie centralki  albo z cewki albo ze stacyjki.  We wózkach tych starszych to tylko był gaźnik.

Oznaczenia kabli;   szary ( zasilanie  stacyjka/cewka ),  niebieski ( elektrozawór gazu ), żółty ( ssanie ), biały ( elektrozawór benzyny), zielony ( wolne )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez luki987654321
      witam, stoje przed zakupem wycinaka piłowego do kiszonek na tylny tuz, jaką markę wybrać strautmann, triolet, bvl czy inny? na co zwracać uwagę przy zakupie i jak z ceną i dostępnością części zamiennych
    • Przez SeverusSnape
      Dzień dobry,
      Szanowni forumowicze, posiadam przyczepę Autosan D-45. Niestety, przedni siłownik strasznie leci. Przymierzam się do remontu tej przyczepy i myślę nad wymianą siłownika, jednak niestety nie umiem go nigdzie znaleźć. Czy posiada ktoś może katalog do tej przyczepy? Ewentualnie mógłby pomóc w zlokalizowaniu takiego siłownika? 
      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Dominikw52
      Witam,
      mam problem z uruchomieniem silnika w  ładowarce Manitou MLT 634 LSU Turbo rok 2003. Myślę ze pompa hydrauliczna przestawiona jest na pełna moc, co wytworzyło bardzo duże ciśnienie w instalacji hydraulicznej. Ładowarka ta nie posiada potencjometru przy pompie wtryskowej. Co może być przyczyną tak wysokiego ciśnienia w instalacji hydraulicznej ? Dodam że silnik jest w 100% sprawny. Proszę o rady. Z góry dziękuje.
    • Przez dominikl95
      czy ktoś posiada tego typu kosiarkę czy jest ona czegoś warta i czy nadaje się na łąki torfowe?
    • Przez Macieks
      Witam was mam do was jedno pytanie ktoś może wie co to za marka obsypnika ? niestety nie posiadam tabliczki znamino wej 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj