Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z wspomaganiem własnej konstrukcji


27 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Mikua

Mikua

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 styczeń 2015 - 21:02

Problem z wspomaganiem własnej konstrukcji

mocno kierownica sie przestawia przy jezdzie na wprost.

Ile bar potrzebuje orbitrol 100 by optymalnie pracował?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z wspomaganiem własnej konstrukcji Dzisiaj, 03:43
  •  

#22 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 02 styczeń 2015 - 21:50

Problem z wspomaganiem własnej konstrukcji

Tyle potrzebuje jaki aktualnie opór stawiają skręcane kola. Jeśli do przekręcenia trzeba 50 bar to do tylu wzrośnie ciśnienie. Graniczne osiągnie gdy siłownik dobije do końca skoku.


KPK Kumurun Team

#23 Share Mikua

Mikua

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 styczeń 2015 - 16:07

Problem z wspomaganiem własnej konstrukcji

Mogłby ktoś pobrać ile nsz 10 ma bar? czy taka pompa z bmw 130 nie bedzie za mała do orbitrola 100?



#24 Share pales1987

pales1987

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2015 - 08:27

Problem z wspomaganiem własnej konstrukcji

Nie baw się w montowanie pomp od samochodu. Ja zamontowałem NSZ10. Ona ma ok 160bar przy 1500 obrotów co w zupełności wystarcza. Kręci się małum palcem kierownica. Koszt takiej pompy to 85zł.


Do pampy NSZ10 trzeba jeszcze dorobić łożyskowanie ponieważ nie wytrzymuje ona obciążeń osiowych. W moim przypadku koszt dorobienia takiego mocowania jak u AGRICOLI to ok 170zł.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z wspomaganiem własnej konstrukcji Dzisiaj, 03:43
  •  

#25 Share Thomas2135

Thomas2135

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3179 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warm-maz

Napisany 03 luty 2015 - 17:15

Problem z wspomaganiem własnej konstrukcji Mam zamiar niedługo wstawiać do miniładowarki przegubowej siłownik do skrętu z orbitrolem. Siłownik miałem długi i skrociłem go do skoku 27cm, bo takiego potrzebowałem. Tłok ma 60 mm średnicy a tłoczysko 35 mm. Teraz pytanie jaki orbitrol wybrać, żeby nie reagowała błyskawicznie na ruchy kierownicą lub żeby nie kręcić po 4-5 obrotów w jedną i drugą stronę. Wiem,że siłownik nieco za duży, ale nie chcę pchać się w koszta kupując kolejny. Czy pompa NSZ będ ie wystarczająca, gdyby padło na orbitrol 160? Będę wdzięczny jak ktoś obeznany w temacie mi odpowie, bo ja we wspomaganiach słabo się orientuję.

#26 Share kratek69

kratek69

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opatów

Napisany 03 luty 2015 - 20:36

Problem z wspomaganiem własnej konstrukcji

Na orbitrolu 160 będziesz miał około 1,6 obrotu podczas wsuwania tłoka i 2.4 obrotu gdy tłok będzie się wysuwał.

http://www.hsluban.pl/kreator tu możesz obliczyć pojemność siłownika, potem dzielisz poj. komór na 2 i masz ile oleju potrzeba na wykonanie skrętu.



#27 Share pales1987

pales1987

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 luty 2015 - 20:50

Problem z wspomaganiem własnej konstrukcji

Ja mam silownik podobny do Twojego tyle ze skok krótszy. Aorbitrol do tego jest 100 i jak dla mnie taki kreci za szybko. Ale to kwestia przyzwyczajenia. A 160 nie utrzymasz na drodze. Za duza pojemność do silownika.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z wspomaganiem własnej konstrukcji Dzisiaj, 03:43
  •  

#28 Share Thomas2135

Thomas2135

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3179 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warm-maz

Napisany 04 luty 2015 - 17:23

Problem z wspomaganiem własnej konstrukcji Dziękują koledzy za pomoc. Takie odpowiedzi mi wystarczą.
Odświeżę temat. Złożyłem wszystko wczoraj do kupy uruchomiłem silnik. Trochę pochodził zacząłem kręcić kierownicą, żeby jakoś odpowietrzyć. Jak powinno się odpowietrzyć taki układ. W końcu jakoś się odpowietrzyło, ale nie jestem zadowolony z efektu. Kręcę kierownicą a siłownik reaguje po chwili. Po dodaniu gazu jest lepiej, ale nie do końca. Dzisiaj teochę jeździłem i odkręcałem przewody jeszcze wczoraj, żeby upuścić powietrze. Nieraz jest tak, że zrobie pół obrotu kierownicą a siłownik nie reaguje. Kierownica co rusz zmienia pozycję. Z wyliczeń wynikało, że miało być 5 do5,5 obrotu a tymczasem jest 6 do 8. Piszę o obrotach od max skrętu do max skrętu. Czy zmiana przewodów od siłownika bedzie skutkować, że po skręcie w lewo siłownik skręci w przeciwną stronę czy działa to inaczej. Zmiana na pompę Nsz14 przyspieszy reakcję, bo jak chcę szybko skręcić to jest opór i trzeba zaczekać aż siłownik zadziała? A może zmiana na orbitrol 160 poprawi sytuację? Orbitrol jest nowy.

Edytowany przez Thomas2135, 07 marzec 2015 - 21:19.


Podobne tematy