agroleon

URSUS SKRZYNIA I nie tylko

Polecane posty

agroleon    3

Witam . Tak się zastanawiam jak wyeliminować zgrzyty w skrzyni biegów w starych Ursusach jak sobie z tym poradzić macie jakieś pomysły patenty ?

Może zmiana skrzyni na inna lub jej udoskonalenie tylko jak ? Druga spraw to mianowicie czy są jacyś użytkownicy nowych Ursusów ? Chodzi mi o modele takie jak : 11024 15014 9014 oraz starsze 1674 lub 1934 oraz wersje bison jak się sprawują te nowe z poszczególnych modeli ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Musisz zmienić skrzynię na synchronizowaną lub wysprzęglać na dwa razy jak w starych starach:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

w starych ursusach to jedynie tak jak pisze kolega no i dbac o poziom oleju w skrzyni , jak jest max to wtedy ciszej chodzi i lepiej sie zmienia biegi... , do tego wyrególowac hamulec skrzyni...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

odnośnie ciągników ursusa 1634 i wyższych modeli - jakie są tam skrzynie?

No i czy są do nich części ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agroleon    3

Są tam skrzynie 3 lub 4 biegowe niektóre zdarzają się synchronizowane . Części są dostępne lub można kupić całą skrzynię. Ja swoją 3 biegową wymieniłem na 4 biegi i jest spoko a starą dobrą sprzedałem za 1200 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

przeglądając allegro czasem widziałem właśnie z innymi skrzyniami niż poczciwe stare 3 lub 4 biegowe.

No chyba że w opisach coś mieszali. Chodzi mi o ostatnie wypusty tych ciągników.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CamilloVII    18

Ursus podczas końca warszawskiej produkcii próbował coś zmieniać. Podobno chciał nawet wsadzić do "szesnastki" bezstopniówkę więc może i z tymi klasycznymi coś mieszali... W sumie to szkoda że ursus Zarajczyka mając całą dokumentacje ciężkiej serii nie kombinuje też nic z jej przywróceniem tzn nowe skrzynie itp jednak kontynuujące serie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

http://otomoto.pl/zts-zetor-18345-turbo-A400972.html

tutaj jest niby jakaś 8 biegowa i nie wiem czy przypadkiem w 1934 nie widziałem z 24 biegami do przodu.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CamilloVII    18

Może poprostu chodzi o to że jest tylko 4 biegowa skrzynia bez wzmacniacza momentu a wystawiający zliczył wszystkie dostępne i zamiast 16 zostało 8. Co do tej 24 biegowej to w którymś temacie technicznym nie pamiętam już jakim. Była dyskusja o tym że ktoś miał coś takiego jak dwu albo trzystopniowy wzmacniacz momentu w swoim ursusie. I w tym wypadku może 24 biegi wyszły z 3 biegowej skrzyni i dwustopniowego wzmacniacza. Wkońcu ursus żadnych rozwiązań nie wprowadzał ale prototypów które poszły na żyletki albo do ludzi miał od groma. Może czymś takim były te dwie skrzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackop007    0

ursus 1014 tak zwana osiemdziesiątka. Podczas zmiany biegów trzeba wrzucic na luz
nie mozna przelonczyc z jedynki dwójki cz trojki podczas kiedy jest wrzucona 2 szosowa lub jedynka czy wsteczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj