Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rolnikt25    1

witam mam problem z t25 a mianowicie ciekło mi paliwo z  ręcznej pompki i z tych dwóch śrub pod spodem więc wymieniłem miedziane podkładki i tu zaczyna się problem zaczołę  pompować ręczną pompką ale nic nie szło pomyślałem ze się zapowietrzył ale o dziwo odpalił wyjechałem z garażu przejechałem kawałek i zgas i od tamtego momentu nie mogę go odpalić tzw nie pompuje ręczna pompka próbowałem go odpowietrzać odkręcając tą śrubke między filtrami ale nic nie szlo odkręciłem filtry ale w fltrach jest paliwo co jest nie tak proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Pompka zasilająca uszkodzona.

Musiałeś ją źle złożyłeś, w sensie zworki w pompce. Sprawdź także oringa na tłoczku pompki ręcznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ręczna pompka jest dobra dopóki jest oryginalna i nie zużyta.

Mogłeś zapobiec temu zapowietrzeniu wkręcając silnik na maksymalne obroty po odpaleniu (wiem, wiem, jako mechanik piszę takie porady). A wiedziałeś że grzebałeś w układzie paliwowym.

Mnie wkurzyła pompka, bo nie mogłem odpowietrzyć i zrobiłem tak:

post-10681-0-50691300-1418493138_thumb.jpg

Polecam. sucho, szczelnie, odkręcać nie trzeba. Ciśnienie takie daje, że ciężko pod koniec nacisnąć :)

I 14zł kosztuje ;)

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Takie pompki są najczęściej spotykane w Zetorach.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompką ręczną pompuje paliwo (i druga nowa ze sklepu to samo), przelewa się do baku, a nie mogę wytworzyć ciśnienienia i pompa wtryskowa nie daje paliwa na wtryski(poluzowane przewody), co jest nie tak???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Od zetora nie pasuje, bo gwint jest m16.

 

W rusku jest m14 i takowa trzeba kupić, na allegro pełno, 

Edytowano przez Mikua

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mocnyfend    22

Pompka fabryczna z 1980 roku działa nie cieknie ,jak z kilkanaście dni stoi to kilka razy napompuję bo z tyłu wtryskowej nie trzyma zaworek ,t-25 ma układ prosty praktycznie bezawaryjny ,jak ktoś lubi pomajsterkować założyłbym pompkę elektryczną ok 300 zł przeróbka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2001rolnik    0

witam mam problem z moim władimircem ponieważ od zimy zaczą mi się zapowietrzać i okazało się że śrubka od zasysania paliwa ta na baku była zatkana więc przetkałem i od tej pory niezapowietrza się lecz gdy jade po drodze na pusto i wcisne cały gaz to go strasznie dusi i niemorze się uciągnąć a gdy dam mu pół gazu idzie normalnie dodam jeszcze że podczas orki niebrakuje mu mocy i daje sobie rade problem jest dopiero na drodze.Prosze o jakieś porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brytan    2

Kolego zausz zasilanie paliwa od dolu baku i problem zniknie od góry pompka jest slabsza i niebodaje wystarczającej ilości paliwa
Kolego zausz zasilanie paliwa od dolu baku i problem zniknie od góry pompka jest slabsza i niebodaje wystarczającej ilości paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Polska język trudna język... Przecież każda przeglądarka ma słownik ortograficzny, wystarczy go włączyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brytan    2

Jesteś nauczycielem to pisz na forum nauczycielskim bo na te tematy nie masz pojecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

@2001rolnik zmień filtry paliwa, wyczyść odstojnik. Bak czysty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj