emsi1903

Ciągniki Renault- Płyny eksploatacyjne

Polecane posty

AndyB    12

To nie są zwolnice tylko hamulce i przy wymianie oleju trzeba je odkręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam

Mam na zimnym za duze cisnienie oleju wszysko sprawdzone (zawór pompa magistrale ) i Nadal za duze po rozgrzaniu jest ok

Mam zalany Texaco 15W40 czy moge zmienić na FUCHS Agrifarm mot MC 10W40 ??

Czy ktos stusuje taki olej w tak starym silnku MWM d226-4 ??

Na zimnym powinien być rzadszy niż 15w ale co po rozgrzaniu czy nie bedzie spadać cisnienie ??

Wogóle jakią lepkość zaleca Renault do tego modelu i tego typu silnika ??

pozdr

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

Ma ktos namiary gdzie można dostać zbiorniczek do plynu od spryskiwaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

A nie możesz wziąć jakiegoś zbiorniczka z samochodu nawet używanego. Po co przepłacać skoro można mieć zbiorniczek małym kosztem.


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

Chodzi mi o to żeby zobaczyć jak on wygląda. Nie wiem jak u ciebie jest ale u mnie jest przycisk w kabinie od wlaczania spryskiwaczy..i mam właśnie kabel wolny z wtyczka tam gdzie powinien być zbiornczek obok schodków z lewj strony i nie wiem jak to powinno być podlaczone..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Jesli chcesz mogę wrzucić kilka fotek wieczorem jak to wygląda u mnie. Ale u mnie spryskiwacze są podłączone razem z wycieraczkami w jednym guziku. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

W ktorym on miejscu jest u Ciebie bo u mnie chyba miejsce jest z lewej strony przy schodkach..bo nie mogę rozpoznać po zdjęciu u Ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Jeśli stanąć od tyłu ciągnika to po prawej stronie przy schodach tam gdzie znajduje się akumulator. W jednej przegrodzie jest akumulator a w drugiej zbiorniczek na płyn.


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

zbiorniczki są całkiem inne, w .14 zwykle był w skrzynce z prawej, płaski i długi, w .54 już po lewej i bardziej "kwadratowy"

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

Ja mam 54... Z 98r. Chyba oryginalu nie dostane takiego zbiornika tylko będę musial cos kombinować, najgorzej tylko z podlaczeniem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

masz wyprowadzony kabel to wystarczy tylko wpiąć w pompkę, a z niej wężyk do spryskiwacza


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Witam , nie dawno zakupiłem renualt 90.34 I chciałbym się dowiedzieć jakie płyny i oleje i co ile je zmieniać ?
I jeszcze kapie trochę olej z tego walka ramion dolnych i to z obu stron , tam są jakieś uszczelniacze ? Na tym z prawej odkręcilem nakretke żeby coś zobaczyć ale nic tam nie widać

post-166638-0-71703200-1468083944_thumb.jpg

post-166638-0-37143100-1468084045_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Tak są uszczelniacze. Odkręcasz nakrętkę, zdejmujesz ramię i musisz wybić wałek nie cały wystarczy cześć wbić do środka. Ja dobrze pamiętam są 2 lub 3 uszczelniacze na jedną stronę. 30 minut roboty mały koszt i już nie cieknie. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Tylko z drugiej strony nakretka jest zaspawana, ale może jakoś to zwalacze . Ale tam mi ten olej nie wyciekne jak go tam wbije ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Bez problemu je wyciągniesz, potrzebny jakiś śrubokręt żeby wydłubać stare i założyć nowe to już chwila roboty. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Ok mysle ze to zrobię bez problemu skoro tak . Jeszcze może ktoś mi powie co ile moto godzin zmieniać w niej olej w silniku i jaki płyn w chłodnicy zalać ? Teraz jest jakiś zielony zalany z tego co zaglądałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Zależy jakim olejem zalejesz silnik ale tam mniej więcej jak w każdym ciagniku się zmienia czyli 200 - 250mth. Płyn do chłodnicy jaki nie kupisz taki będzie a jeśli jest zielony u Ciebie to pewnie jakiś koncentrat.


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Jeszcze raz zapytam o ten wałek , czy ja go mogę wybić w jedna stronę ?tzn cały wałek , Bo z jednej strony ta nakretka jest zaspawana i tak mysle czy teraz się z tym bawić , bp gdyby nie to to spuscic olej to nie problem .

Edytowano przez Maikel1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Jak wybijesz cały wałek to zaraz zdejmuj plecak bo nie włożysz go z powrotem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Nie pisz bajek AndyB. Śmiało możesz go wybić w jedną stronę nic nie stoi na przeszkodzi. Później spokojnie go włożysz on nic nie trzyma, nic nie spadnie. Sam wybijałem jak kupiłem Renię bo był gwint zerwany na nim i nie mogłem dokręcić nakrętki. Tylko jak będziesz go wbijał z powrotem uważaj żeby Ci się uszczelniacze nie obróciły bo będzie dalej ciekło. Trzeba to wbijać z wyczuciem i patrzeć jak idzie, czy nie uszkadza uszczelniaczy. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj