emsi1903

Ciągniki Renault- Płyny eksploatacyjne

Polecane posty

izydor6280    1154

do skrzyni wchodzi cos kolo 70l, zalej jakims Mobilem lub Fuchsem 10w40, oczywiscie przekladniowo-hydraulicznym


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam

posiadam 75-14 i mam pytanie

Czy skrzynia jest smarowana tym samym olejem co hydraulika i tylny most ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a jak prawidłowo sprawdzić poziom olju w przednich przekładniach planetarnych ?? Ja mam zalane do pełna i boje sie że moze byc za dużo czy nie wypchnie uszczelniacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Powinno być 1,75 l na każde koło oczywiście przednie.

Stan powinien być w połowie. Na środku jest śrubka odkręcasz to co wyleci to nadmiar, to co zostanie to stan.

Edytowano przez AlaCapone

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

witam mam pytanie spuscilem olej z silnika z reni i wlalem nowy ale niezauwarzylem ze sa dwa spusty i zostalo z 1 litr oleju czy to zaszkodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Czeka cię wcześniejsza wymiana oleju niż zwykle. :D Jeżeli nie odpalałeś ciągnka od momentu zalania silnika olejem to ja odkręciłbym ten drugi korek i spuścił ten stary olej ile się da. Jeżeli ucieknie trochę nowego to trudno a tak już od pierwszego dnia masz w oleju dość dużą ilość niepotrzebnych zanieczyszczeń :(


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

no odpalalem ale na miarce niewygladal zeby sie zwazyl i niejest brudny a i jeszcze cos ledko wyje tak jak by w przednim kole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Com napisał napisałem :D

Zważyć się może, jak się wymiesza ze starym, ale niekoniecznie. Co zrobisz to twoja sprawa.

Co do wycia to w innym dziale i opisz coś więcej.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Od sądzenia jest sąd.

Podstawowe pytania:

1. jaki olej zaleca producent twojego ciągnika (klasa, lepkość, specyfikacja: wskaźnik lepkości, lepkość kinematyczna...)

2. spójrz na specyfikację produktu (oleju) poszukaj na stronie producenta

3. porównaj te dwie rzeczy czy się zgadzają

4. masz odpowiedź czy nadaje się do twojego ciągnika, czy też nie

 

Jak bardzo obciążony jest ciągnik? Jeżeli jest mechaniczny i parkoczesz nim 50h w ciągu roku to i rzepakowy wystarczy :D

Niektórzy leją "Agrol" i sobie chwalą. Ja po swoich doświadczeniach z C330 już go w życiu nie wleję.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil0012    2

Witam Koledzy. Wiecie gdzie jest korek stanu oeju hydraulkicznego w renault 75-14? szukałem tutaj przy siłowniku dodatkowym podnosnika, na wysokosci womu po lewej stronie (gdzies czytałem że tam ma być ten korek na 10 kluczyk), ale nic tam nie ma.. gdzie jeszcze może być ten korek? olej we wspomaganiu jest ze skrzyni? co może byc ze przy wiekszych obrotach nie ma wspomagania? jest tam jakiś filtr od wspomagania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

kolego dobrze czytales, ale o modelu 751.4, jesli masz 75.14 to miarka, jak sie nie myle, jest po lewej stronie gdzies przy schodkach

olej calej hydrauliki jest ten sam, filtr masz po prawej na przzewodzie, drogi przy silniku

co do wspomagania, na poczattek napisz co masz wlane, pozniej sprawdz cisnienie i orbitol


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil0012    2

nie mam pojęcia co tam jest wlane bo niedawno go przyprowadziłem. Poszukam tam tej miarki, zakładałem do niego tura i troche oleju mi uciekło, może jest za mało, doleje mu agrifarm stou lub utto MP. Który bedzie bardziej odpowiedni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
neptunZ413    0

Witam, właśnie zamówiłem olej FUCHS Agrifarm STOU MC 10W40 60L + 20L . Olej ma być do skrzyni, przednich zwolnic i przedniego mostu

.I tak się zastanawiam czy będzie dobry do przedniego mechanizmu różnicowego, czy powinien tam być jakiś LSD /Limited Speed Differential/ ktoś wie czy tam są jakies tarczki albo mechanizm o ograniczonym poślizgu, czy może lepiej wlać typowo przekładniowy np Olej Agrifarm Gear 80W90 czy Olej Agrifarm Gear LS 90.

Ciągnik to 155.54 skrzynia 16+16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
neptunZ413    0

W/g strony Fuchsa powinien być AGRIFARM UTTO LN, sam już nie wiem, czy utto LN czy stou MC????

I jeszcze jedno; odkręciłem dwa korki zwolnic, duży korek pod tylnym mostem, korek pod przystawką przedniego napędu. Czy to już wszystkie korki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jakimi olejami zalać celtis 456 rx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

do silnika 15w40 a do skrzyni przekladniowo-hydrauliczny 10w40

wyzej masz link do strony Fuchsa, sprawdz tam


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

do skrzyni przekladniowo-hydrauliczny 10w40 to może być olej mineralny czy półsyntetyczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Kolega napisał ci jaki ma być.

 

Nie ma czegoś takiego jak <półsyntetyk>! Jest to pewien slogan nie mający nic wspólnego z rzeczywistością.

 

Jak myślicie ile jest syntetyku w półsyntetyku? Z samej nazwy powinno być 50% a jest??? U jednych jest to 20%, u innych 10%, zaś u niektórych ...

Napisz maila do kilku producentów olejów i podziel się na forum odpowiedziami, jeżeli jakąś otrzymasz. Zadaj następujące pytanie: Jaki jest skład oleju półsyntetycznego produkowanego przez waszą firmę? Ile jest w nim oleju syntetycznego? Poproś o dokumenty potwierdzające ten fakt.

Kupno oleju tzw. <półsyntetycznego> jest najgorszym z możliwych zakupów. Lepiej kupić dobrej jakości olej mineralny, niż półsyntetyczne "homo niewiadomo".

 

Nie dajcie się nabierać na nazwę <półsyntetyk>. W dzisiejszych czasach nawet marka producenta niewiele znaczy.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    154

Panowie jaki idzie filtr do hydrauliki do 133-14 ten górny w obudowie nie rura bo rozkręciłem i u mnie nie ma żadnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj