Gość Profil usunięty

Nowe 6R 6175r do 6215R po dwoch latach udoskonalone

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nierozumiem dlaczego po 2 latacch od produkcji 6170R wprowadzili nowe 6175R i są na scr i wiele innych bajerow?

Edytowano przez Roland1993

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Bo konkurencja nie śpi ;) Teraz ciągnik spełniają normę Tier IV Final, oprócz SCR mają też DPF i DOC, cEGR, VTG, CR i to chyba wszystko. Pytanie mam takie: czy Tier IV Final to już ostateczna norma czy jednak nadal "łunia" będzie zmuszała do bardziej rygorystycznych norm emisji spalin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    60

beda jeszcze wyższe normy,

 

no i JD ze swoim hasłem "tylko on" może sobie już darować, teraz w jd mamy i dpf i scr a u innych producentów którzy postawili na sam scr sam scr pozostaje w wyższej normie i mogą sie chwalic hasłem "tylko scr"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Własnie czyli te są naszpilkowane wszystkim co mozliwe. ciekawe jak odnosiło sie bedzie dio do mocy , czy beda zamulone jeszcze bardzuiej jak 6170R

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    60

zauważyłem na stronie JD że zbytnio sie nie chwali wprowadzeniem nowych norm spalin w swoich ciągnikach, a co zatym idzie dołożeniem do niech scr.W dalszym ciągu dumnie pręzentuje hasło (już chyba nie prawdziwe) "tylko on", czyżby bal sie przyznać do błedu jaki popełnił wprowadzając dpf w swoich ciągnikach wiedząc że nie da rady spełnić nastepnych norm spalin na tym rozwiązaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

A pamiętam jak wszyscy się podniecali  że" sru ad blue" trzeba lać że koszty dodatkowe a w JD nie. Czyli jednak nie tędy droga. I między innymi od tego momentu JD stracił swoją bardzo dobrą opinię.  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

mam 6170R i powiem szczeze fajnie lac tylko ON :) Ale troche jestem zły bo w tych 6175R jest nowy camand Center 4 zintegrowany z fotelem io wiele i nnych bajerów poprostu ulepszony starszy brat . zaledwie 2 lata minęły i juz go zmienili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    90

no niestety na stage IV nie wystraczy samo dpf i recylkulacja- w nowej normie tylko silniki fiata mają samo scr - nawet fendt ma połączenie scr i dpf - takie czasy - płacimy za ochronę środowiska ........ 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    60

fiata, iveco, fpt,( czyli to samo) a jak wyglada sytuacja z sisu i deutz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Sisu w mf tez ma sam scr drugiej lub trzeciej generacji.  Silniki 3 cylindrowe sisu w mf 36xx i 56xx mają tylko katalizator doc i egr. Modele 4 cylindrowe 56xx, 66xx, 76xx, 86xx maja doc i scr. Model 87xx ma doc, scr i egr. Żadnych filtrów dpf.

Konstruktorzy jd swego czasu poszli złą drogą. Teraz ciężko jest zawrócić a co za tym idzie przyznać się do błędów. Reklamowali się co prawda jakiś czas hasłem only on. Ale było to na krótką metę. A teraz mają w niektórych ciągnikach wszystko doc, dpf, egr i scr. 

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29

Jakie typy były tych dużych eRek? Szukam używanego typu 6190R, a najlepiej 6215R. Nie wiem z którego rocznika szukać. Wolałbym chyba bez Adblue. Mam 7730 podciągnięte do znamionowych 205KM, czy 6215R pociągnie tyle samo? Szukałem drugiego 7730 ale się rozmyśliłem bo Rki wyglądają na sprytniejsze, a chodzi mi też o lżejsze prace typu opryski itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

    • Przez toooomaszewski
      Mam problem z nawiewem w kabinie, działa tylko na ostatnim biegu. Wymieniłem rezystor na nowy, było ok, i po kilku dniach z powrotem chyba padł, bo znowu działa tylko na najwyższym biegu. Jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny 🤔 załączam zdjęcie panelu nawiewu. Kabina jest identyko jak w serii R, M, E.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj