Skocz do zawartości

Zdjęcie

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki


68 odpowiedzi na ten temat

#21 Share krzysztofz14

krzysztofz14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 grudzień 2014 - 09:49

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

Musisz ustwić na oko bo kreski niema .Ustawiasz z gazem max dla pierwszego cylindra od chłodnicy kręcąc od dołu wałem tak jak się kręci .Najlepiej odkręcić przewód od wtryskiwacza i wygiąć go do góry i obserwować kiedy drgnie paliwo.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki Dzisiaj, 03:18
  •  

#22 Share nikolas29

nikolas29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1059 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie pow.EBE
  • Zainteresowania:gra na instrumentach muzycznych///rolnictwo

Napisany 01 grudzień 2014 - 10:46

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

jak głowice nie były robione to napewno głowice trzeba zrobic



#23 Share Leszkoooo

Leszkoooo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 01 grudzień 2014 - 11:55

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

kolego  robie  i paliwo  poprostu wyglada tak jak by było podawane jeszcze  gdy tłok juz schodzi naduł od gmp  a jesli dobrze mysle to powinno juz go nie podawac  czyli chyba jest za pózny wtrysk  

 

sa równiez  na kole zamachowym OIJ albo OIT dokładnie nie pamietam  i jest jeszcze kilka  kresek jedna krótsza jedna dusza tak na zmiane   na której powinno paliwo sie podnosic z pierwszej sekcji pompy?

 



#24 Share krzysztofz14

krzysztofz14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 grudzień 2014 - 12:02

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

Ważny jest początek.Tam masz znak w górnym martwym punkcie to raz a dwa to te trzy kreski czyli 22 stopnie chyba a musi być początek na 1o stopni jeśli pompa jest oryginalna od 72



#25 Share Leszkoooo

Leszkoooo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 01 grudzień 2014 - 12:07

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

to pompa kiedy ma paliwo  zaczac wypychac na której kresce a cos mówisz jeszce  o martwym górnym punkcie  dokładnie jesli  mozesz pogadam na gg 10376205


Edytowany przez Leszkoooo, 01 grudzień 2014 - 12:10.


#26 Share krzysztofz14

krzysztofz14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 grudzień 2014 - 12:10

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

Miedzy kreskami trzema a jedną czyli tam gdzie niema kreski kresek.Koło ma 360 stopni


Edytowany przez krzysztofz14, 01 grudzień 2014 - 12:13.


#27 Share Leszkoooo

Leszkoooo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 01 grudzień 2014 - 12:14

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

ale  jest jakis napis z 3 liter na kole zamachowym za jakies 5 cm dalej jest 6 kresek w ruwnym odstempie od siebie  odstem ten wynosi gdzie  4 mm  max 0,5cm  tak na oko  jak jak ustawic kiedy pompa ma paliwo wypychac 1 sekcji

 



#28 Share krzysztofz14

krzysztofz14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 grudzień 2014 - 12:18

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

To u mnie niema tych 6 chyba .Najpierw ustal sobie gdzie masz górny martwy punkt i która wtedy jest kreska.wymontuj wtryskiwacz i włóż drut .Paliwo musi drgnąć przed gmp


Edytowany przez krzysztofz14, 01 grudzień 2014 - 12:20.


#29 Share Leszkoooo

Leszkoooo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 01 grudzień 2014 - 12:24

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

u mnie jest 6 kresek i za 5cm dalej jest jakis napis 3 literowy lub jest to zero z dwoma kreskami  wychodzi ze to jest martwe górne połozenie tłoka


Edytowany przez Leszkoooo, 01 grudzień 2014 - 12:27.


#30 Share Agrotech1111

Agrotech1111

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 195 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 grudzień 2014 - 13:12

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

jak nie mozesz tak ustawić to daj do jakiegoś mechanika niech ci ustawi lampą stroboskopową bedziesz wiedział ze jest dobrze:)


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki Dzisiaj, 03:18
  •  

#31 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 01 grudzień 2014 - 14:40

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

No właśnie to jest zetor z tymi swoimi kreskami. W 5340 tez nic nie pasuje. Ustawiając na znaki ciągnik chodzi jak kaleka. 

Druga sprawa na pewno nie 10 stopni tylko około 20. Pierwsze kreski to początek tłoczenia i są one zawsze przed GMP. Ta dalej około 5 cm to właśnie GMP tłoka. Ta ciebie nie interesuje. 

Ogólnie jeśli ustawisz na którąkolwiek z pierwszych kresek nie ma prawa się nic stać. Możesz śmiało testować ciągnik na pompie ustawionej na każdej z nich.


KPK Kumurun Team

#32 Share DarekD

DarekD

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 658 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 grudzień 2014 - 15:12

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

wychodzi wtrysk opóźniony bo pewnie  dawkę dajesz rozruchową !!

Przy sprawdzaniu kąta, listwa pompy wtryskowej nie może być przesunięta maksymalnie do przodu tylko przesunąć się do ok. połowy max dawki czyli1,5 mm poniżej czoła pompy wtryskowej. Masz od strony spężarki w korpusie pompy korek na wysokości tej listwy ,wykręć go nic się nie stanie i poruszaj dźwigienką od gazu zobaczysz jak chodzi listwa i odpowiednio ustaw . Dopiero teraz możesz sprawdzać kąt wtrysku bo inaczej będzie wychodził opóźniony.

Od siebie mogę Ci powiedzieć ,że nawet po udanych remontach ,a nawet i nowe bardzo ciężko palą w temperaturach poniżej 0 tak jak u Ciebie  nie na wszystkie gary.

Odnośnie siły w czasie orki to może masz poprostu ustawioną za małą dawkę paliwa bo raczej kąt nie da się aż tak mocno przestawić na tych otworach w pompie.

 
 
 
 
 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

#33 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1474 postów

Napisany 01 grudzień 2014 - 16:40

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

Ostatnio miałem awarię pompy wtryskowej nie dawno też widziałem jak gwarancyjny ustawiał kąt wtrysku i co wynikło z tej wiedzy to że znaki znakami ale podstawa to własny słuch i obserwacja komina jak dymi ,jak zimny odpala W większości ciągników ustawiasz kąt wtrysku pod pokrywką na fasolkach to może się uda ustawić za pierwszym razem albo nie ,w mym przypadku mam jeszcze regulację małą obracając całą pompę i popuszczam 3 śróby i mogę regulować nigdy nie myślałem że taka dokładność musi być ruszasz góra 1 mm i już jest różnica albo dymi albo ciężko odpala albo twardo chodzi i żaden mechanik nie jest w stanie zamontować poprawnie bez użytkownika ciągnika co go znał od nowego i czół go jak chodził . Ciekawostka mieliśmy 25 lat c-360-3p nigdy pompy nie ruszali może zimą ciężej palił ale myśleli że tak odpalają one, kupił znajomy taki samouk mechanik powiedział że miał za póżny ustawiony wtrysk przyspieszył obracając pompę pali idealnie



#34 Share DarekD

DarekD

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 658 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 grudzień 2014 - 16:47

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

w zetorach jest rysa na korpusie pompy i bloku i te 2 znaki muszą się pokryć bo na stole probierczym ustawia się punkt podawania dla pierwszej sekcji a dopiero później pomiędzy sekcjami

 
 
 
 
 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

#35 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 01 grudzień 2014 - 17:10

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

Rysa na pompie i korpusie bloku nie wiele znaczy. I tak początek wtrysku trzeba ustawić do wału korbowego. Uwzględnia to różnice w wykonaniu części, regulacji pompy i zużycie napędu pompy wtryskowej.


Edytowany przez seweryn20, 01 grudzień 2014 - 17:10.

KPK Kumurun Team

#36 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1474 postów

Napisany 01 grudzień 2014 - 18:45

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

seweryn20 dokładnie pisze jak jest rysa na pompie i korpusie to ustawiasz tak na początek ale konkretne ustawienie to już indiwidualnie milimetr dwa to dużo zmienia w pracy silnika



#37 Share rafalfalk1

rafalfalk1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie
  • Zainteresowania:rolnictwo,machanizacja

Napisany 01 grudzień 2014 - 19:16

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

Za skrzynką akumulatorów jest okienko, odkręć zaślepkę. Na kole zamachowym powinny być znaki i jedna kreska nabita na lewej stronie okienka. Nie wiem jak jest w twoim ale w tych które ja widziałem były nabite pierwsze trzy kreski na kole zamachowym i każda opisana kątem wyprzedzenia. Odkręcasz rurkę pierwszego wtryskiwacza, dajesz gaz na max i kręcisz za koło wałem aż w króćcu drgnie paliwo. To początek tłoczenia. Sprawdzasz w jakim miejsca są kreski na kole.  Ta jako kąt ma mieć twój ciągnik musi się pokrywać z tą nabitą na okienku. Super dokładnie nie musi być jest tolerancja.  Jeśli nie pasuje popuszczasz trzy śruby którymi jest przykręcona pompa i przekręcasz ją. Na silnik jeśli jest za późny i odwrotnie gdy za wczesny. Jeśli silnik jest świeżo po remoncie może jakiś czas ciężko palić aż ułożą się pierścienie i osiągnie maksymalne ciśnienie sprężania.

tak jak wyżej,a jak nie możesz ustawic na znaki to ktoś pompę żle ci ustawił.sprawdzic możesz ją wykrecając wszystkie wtryskiwacze z głowic i podłączyc je na zewnątrz.odpowietrz wszystko ustaw gaz na max i powoli obracaj wałem.jeżeli każdy wtrysk na oko będzie dawał równo to ok.miałem tak u siebie w 7245 wszystko wymienione a on na 2 chodził na zimno.a teraz -11 chwilę kręci i chodzi na wszystkie cztery.


Edytowany przez rafalfalk1, 01 grudzień 2014 - 20:06.


#38 Share pawel100474

pawel100474

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 grudzień 2014 - 19:50

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

ja wiem bo mam od nowości 6245 a to jest to samo co 7245 inne tłoki i dawka paliw kąt wtrysku wynosi 0 stopni 



#39 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 01 grudzień 2014 - 19:52

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

Nie znam żadnego silnika w którym początek wtrysku był by GMP. Coś ci się pomyliło.


KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki Dzisiaj, 03:18
  •  

#40 Share Leszkoooo

Leszkoooo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 01 grudzień 2014 - 20:06

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

ustawiłem dzis na te kreski    poczatek podawania paliwa jest on przed gmp tłoka i gdy próbowałem odpalic ciagnik   niechce wogule chycic  kreciłem pompa aby przyspieczyc i nic  kreciłem aby opuznic i taksamo nic  nie chce zapalic


jest jeszcze mozliwosc ze  jest sprzestawione na sprzegiełku pompa wtryskowa bo tak słyszałem ale nie wiem  jakie powinno byc


a moze ktos ma zetora 7245 i   powie czy w pługu 3 skibowym duzym obrotowym chodzi na 2 biegu  pod gure i  czy pod górke jak pósci głeboko to zakopie sie czy go zdusi  nawet na 1 jak ma właczony naped

 



Podobne tematy zetor