Leszkoooo

problem z odpaleniem zimnego silnika w zetor 7245 i słaby podczas orki

Polecane posty

Leszkoooo    0

witam mam problem z  zetor 7245  cieszko odpala  rano   dymi zimny  i w polu jest słaby    co moze byc


dodam ze tłoki nowe tuleje   pompa po regeneracji    rożad w porządku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przy odpalaniu rano kopci na biało??


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

kopci  długo kreci i jak chyci już to chodzi tak jak by na 2 lub 3 gary  nie moze wejsc na obroty dopiero po chwili sie   wkreci i dodam ze słaby jest w polu  pomozesz kolego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tu wiele nie ma co myśleć. Na początek robisz to co nie wymaga wkładu finansowego. Regulujesz zawory, kąt wtrysku, sprawdzasz filtr powietrza i drożność kolektorów, sprawdzasz szczelność układu paliwowego, szukasz oznak zapowietrzenia. Sprawdzasz też paliwo bo różne cuda leją. Jak to nie pomoże wtryskiwacze. Dobrze by było określić ogólny stan zużycia silnika.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

kolego wymieniłem    całe 4  gary czyli tuleje tłoki pierscienie  na nowe, wtryski nowe  ustawione , kolektory  sa czyste  zawory w porzadku pompa po regeneracji  900 zł dałem za  robote jej   układ  jest szczelny nie zapowiecza sie nigdzie  rozad  w porządku  wczoraj rozbierałem aby sie upewnić  zostaje tylko ustawić zapłon  lecz nie wiem jak to zrobic  mozesz mi powiedziec jak  podobno sa znaki na kole zamachowym lecz nie wiem  jak ustawic  kiedy m,a byc poczatek wtrysku   w jakim momencie

Edytowano przez Leszkoooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Za skrzynką akumulatorów jest okienko, odkręć zaślepkę. Na kole zamachowym powinny być znaki i jedna kreska nabita na lewej stronie okienka. Nie wiem jak jest w twoim ale w tych które ja widziałem były nabite pierwsze trzy kreski na kole zamachowym i każda opisana kątem wyprzedzenia. Odkręcasz rurkę pierwszego wtryskiwacza, dajesz gaz na max i kręcisz za koło wałem aż w króćcu drgnie paliwo. To początek tłoczenia. Sprawdzasz w jakim miejsca są kreski na kole.  Ta jako kąt ma mieć twój ciągnik musi się pokrywać z tą nabitą na okienku. Super dokładnie nie musi być jest tolerancja.  Jeśli nie pasuje popuszczasz trzy śruby którymi jest przykręcona pompa i przekręcasz ją. Na silnik jeśli jest za późny i odwrotnie gdy za wczesny. Jeśli silnik jest świeżo po remoncie może jakiś czas ciężko palić aż ułożą się pierścienie i osiągnie maksymalne ciśnienie sprężania.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

dzieki kolego ze pomogłes a mam jeszcze  jedno pytanie na której kresce  powinno paliwo   drgnac  jak powinno byc w tym silniku   zetor 7245 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No właśnie tego dokładnie nie wiem. Są zdaje się trzy każda odpowiada za kąt 20-kilka stopni. Jeśli nie znajdziesz info na ten temat ustaw na środkowej i tyle. Powinno być dobrze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

włąsnie nigdzie nie pisze na której powinno byc ustawione jutro  pobawie sie i sprubuje ustawic chyba ze ktos jeszcze cos doradzi na której ale dzieki koilego piwko  sie nalerzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Wg mnie winna glowica

Do tego podkladki pod wtryskami do wymiany. U nas bylo to samo nowe podkladki są chodzil jak chcial. Dopiero nowe ze serwisu i śmiga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

ale co głowice ?  umnie  dobre sa głowice  luz zaworowy tak samo  dobrze ustawiony  nigdzie nie gwizda  na wtryskach aby kompresjia uchodziła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A tam żadne podkładki. Ustaw kąt i daj mu się trochę dotrzeć. Potem zobaczysz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

mierzyłem mu nawet cisnie i ma od 25 do 27 na  rozgrzanym silniku ok 60stopni


wiec  jeszcze  jutro zobacze  jak jest ustawiony poczatek wtrysku  i napisze jutro aby  dostac wrazie jakaś  dalsza pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

dobre na oko ale gdyby cos było  nie tak to by uciekała kompresjia  było by to widoczne i oczywiscie   nie było by takiego sprezania jak jest  prawda kolego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spręzanie nie jest imponujące a skoro poszedł w pole to znaczy ze dotarty to cisnienie powinno byc wieksze


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

cisnienie powinno chyba wynosic ok 27 28 chyba ze sie myle  doradzisz cos kolego wiesz jak ustawic poczatek wtrysku  ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stopień spręzania tego silnika wynosi 17 czyli 17 x 0.21(współczynnik silnika diesla) daje nam 3.57MPa tyle powinno wynosić ciśnienie w teori

Edytowano przez Agrotech1111

Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

kolego na 10 stopni czyli  na której kresce powino podnosic sie paliwo


jest jeszcze mozliwosc złego sprzegiełka na pompie wtryskowej  jakie powinno byc w zetorze 7245


 poinformował mnie ktos ze mogłem odac pompe wtryskowa do regeneracji ze złym sprzegiełkiem  wystepuje kilka rodzaji a  ono mogło   nie być orginalne mogli  w warsztacie ustawic zle pompe  z powodu innego sprzegiełka jesli kupie  orginalne do tej pompy to   bedzie dobrze czy  musze od nowa ja ustawiac  pisze to poniewaz słyszałem ze moze byc powód taki i chciałbym  poruszyc ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Musisz ustwić na oko bo kreski niema .Ustawiasz z gazem max dla pierwszego cylindra od chłodnicy kręcąc od dołu wałem tak jak się kręci .Najlepiej odkręcić przewód od wtryskiwacza i wygiąć go do góry i obserwować kiedy drgnie paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

kolego  robie  i paliwo  poprostu wyglada tak jak by było podawane jeszcze  gdy tłok juz schodzi naduł od gmp  a jesli dobrze mysle to powinno juz go nie podawac  czyli chyba jest za pózny wtrysk  

 

sa równiez  na kole zamachowym OIJ albo OIT dokładnie nie pamietam  i jest jeszcze kilka  kresek jedna krótsza jedna dusza tak na zmiane   na której powinno paliwo sie podnosic z pierwszej sekcji pompy?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Ważny jest początek.Tam masz znak w górnym martwym punkcie to raz a dwa to te trzy kreski czyli 22 stopnie chyba a musi być początek na 1o stopni jeśli pompa jest oryginalna od 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszkoooo    0

to pompa kiedy ma paliwo  zaczac wypychac na której kresce a cos mówisz jeszce  o martwym górnym punkcie  dokładnie jesli  mozesz pogadam na gg 10376205

Edytowano przez Leszkoooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj