Polecane posty

KrzysiekC    18

To zależy co będziesz dokładnie robił jeśli to co napisałeś to możliwe jest ze się zmiescisz jeśli sam będziesz robił bez pomocy mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crickmaverick    104

Koledzy szybkie pytanie. C330 nagle przestal podnosic podnosnik, tzn podnosi ale bardzo dlugo na wysokich obrotach, niedawno wymienialem pompe na warynskiego jaka moze byc przyczyna, dodam ze filtr czysty, i olej tez ma stan optymalny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Szybka odpowiedź- awaria w układzie hydraulicznym. 

 

 

Odpowiedź trochę wolniejsza- zegar w dłoń i mierz ciśnienie na wyjściu hydrauliki. Da Ci to obraz gdzie szukać przyczyny- jeżeli zbyt niskie- pompa, zawór. Jeżeli optymalne- rozdzielacz podnośnika, cylinder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Może, jednak szczerze w to wątpię. Przy ściętym klinie reakcja byłaby raczej bez różnicy w obrotach. Zawsze zero reakcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crickmaverick    104

a miało by to jakies znaczenie jak podczas jazdy nadusiłem niechcacy rodzdzielacz na błotniku bo to po tym sie to stało,  na pusto podnosnik podnosi normalnie ale siewnika juz podniesc nie moze musze dac duze obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Najczęściej "samo" się nie psuje, szczególnie że u Ciebie nie dość że "samo", to jeszcze nagle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crickmaverick    104

3 tyg temu załozyłem nowa pompe warynskiego wszytkie oringi nowe, ciagnik jak jest zimny to podnosi dobrze jak olek\s sie rozgrzeje to juz wraca to samo co było. a naprawde to sie stało nagle wszytko podnosił bez problemu siałem sobie owiec i nagle przestał w sobote bede rozkrecał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

masz nieszczelny układ, gdzieś zasysa lewe powietrze.Miałem to samo.Sprawdż filtr oraz połączenie pompa-gniazdo filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4

Witam. Szukam mechanika do remontu skrzyni biegów w c330 M.

(Wyskakuje 4 bieg oraz coś trzeszczy przy jeździe na nim) .

Ktoś zna taka osobe z Okolic Tarnowa lub Pilzna żeby podjęła się naprawy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7905

podejrzewam łożyska do wymiany i ta nieszczęsna nakrętka na wałku jest luźna dlatego trzeszczy i pare innych rzeczy do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

ja bym ci to zrobił ale od Tarnowa mieszkam 100km, dzień rozbierania i zakup części a drugi dzień składanie, o ile nie trzeba bedzie mechanizmu ruszać , bo może być podrobiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4
17 godzin temu, KULAWA_KOZA napisał:

ja bym ci to zrobił ale od Tarnowa mieszkam 100km, dzień rozbierania i zakup części a drugi dzień składanie, o ile nie trzeba bedzie mechanizmu ruszać , bo może być podrobiony.

 z Jakiej miejscowosci / gminy kolega jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4

remontował może ktoś ciągnik w POM TYCZYN koło Rzeszowa ?  jak z ceną oraz jakością usługi ?

Edytowano przez pawelus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Jakiego producenta polecasz łożyska stożkowe na wałek atakujący? Na wiosnę po zakończeniu prac muszę w końcu wziąść się u siebie za tylny most bo już słuchać się nie chce tego stukotu:P Jesienią zdejmowałem plecak myślałem że da się skasować luz dokręcając nakrętkę no ale jednak się nie da bo za długo tak jeźdiłem i powybijane są już łożyska przy mocniejszym dokręceniu nakrętki wałek zacina się na łożyskach i jest lipa czyli oba do wymiany razem z atakiem i talerzem plus zapewne pójdą nowe bebechy do  mechanimu bo tam też satelity latają ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Ładuj polskie, przecież nie założysz do ciapka SKF-u xD ja zakładałem USSR jakieś Rosyjskie i było lux,atak i mechanizm zakładalem Skropol i było OK ,Bo Ursus Waryński bierze z Skropolu i daje swoje logo i narzuca cene.Kupiec jak przyjechał to mówił że nie spotkał c-330 by taka cicha była skrzynia :$wymieniałem też 4 koła zębate-wszystko Skropol.Ładnie wszystko pasowało i biegi pięknie wchodziły.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

A no właśnie myślałem o SKF bo w końcu robie sobie i ma chodzić, a nie na handel komuś aby tylko upchnąć i kupiec zapewne zadowolony był tylko czy będzie dalej zadowolony po 500 czy 1000 mth o to jest pytanie. Co do Skropolu to brałem od nich sporo części i jest ok.

Ale jednak teraz chcę postawić na części Oryginał Ursus czyli na nich zrobić kompletny remont dyfra, w zwolnicach oba koła napędowe też od nich i przekonać się jak będzie chodziło jak z trwałością bo jeszcze nic od nich nie zakładałem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Ursus Waryński bierze od Skropolu, wiem na 1000%.

Twój wybór.

Noto co ty robisz tym ciapkiem że taki masz wymęczony :ph34r:

Nie lepiej go lunąć i kupić coś aby się pocieszyć? 16-17 może weżmiesz, a jak dobrze poszukasz to za tyle kupisz ładny oryginał poniżej 2000mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

No wszystko się robi co trzeba jest z 82 roku i ma prawo być wymęczony w końcy ma już ponad 10 tyś mth i most mechanicznie nie ruszany od nowości oprócz uszczelnień. Silnik zrobiony, skrzynia sprawna to co z powodu mostu czy zwolnic będę wymieniał na inny xD trochę powagi.  Co do części to mogą sobie i brać od Skropolu tak postanowiłem że będą od Ursusa i takie wstawię i tak samo z łożyskami ataku SKF jedno w necie można dostać za około 110 zł i zapewne takie pójdą. Jak pisałem robię sobie i czy wydam 1000 czy 1500 zł no to wydam;), ale będzie zrobione jak powinno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie ma co żałować  na tylny most bo rozbierania jest co nie miara a tam ogromne siły są przenoszone więc na pewno nie wyjdziesz na tym źle.

 

Koza powiedz teraz innym że bierze od Skropolu ciekawe czy ci uwierzą... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj