Radek0979

Renault 110-54 nie można wyłączyć przedniego napędu

Polecane posty

Radek0979    0

Witam, Mam Renault 110-54 z rewersem elektrohydraulicznym. 3 pompy. Rok 1998.  U mnie napęd działa cały czas - nie można go wyłączyć. Czy ktoś może mi powiedzieć w którym miejscu znajduje się elektrozawór od włączania napędu? Słynny tłoczek w dzielniku chodzi lekko, a mimo to na przystawkę nie podaje ciśnienia oleju. To chyba coś z elektrozaworem tylko który to jest - gdzie go szukać, jest ich sporo na wierzchu skrzyni - czy to któryś z tych?? Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    1

Hej

Mam Renówkę  w prostej wersji ale mogę co nie co dopowiedzieć.. :)

Postaraj się zlokalizować elektrozawór po przewodach które idą od włącznika przedniego napędu albo przekręć zapłon i załącz w kabinie napęd wejdz pod ciągnik i zobacz która cewka ,,klei'' najlepiej użyć do tego cienkiego metalu,sprawdzaj każdą cewkę po kolei chyba że załączanie napędu następuje w chwili gdy prąd ,,schodzi'' z cewki więc powtórz akcję ale wcześniej jeszcze raz wciśnij przycisk od napędu..Jeśli mechanikę masz nie uszkodzoną to albo zawór się zaciął(opiłek metalu) lub cewka nie działa ewentualnie sprawdź włącznik od napędu..Ogólnie namierzenie elekrozaworu , cewki to prosta sprawa,jeśli wyeliminujesz te 3 żeczy o których napisałem powyżej to sprawa mechaniczna..zacznij od tego..

Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

zapomniałeś jeszcze o tym, że modele w modelach z napędem na przycisku podczas hamowania blokuje się przedni napęd


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    1

Może nie blokuje ale załącza się przedni napęd tylko wydaje mi się że powinien najpierw zlokalizować elektro zawór i na początku wyeliminować 3 żeczy o których wspomniałem czyli przycisk napędu,cewka zawór..jeśli do cewki dochodzi napięcie , cewka klei a zawór nie jest zacięty to będziemy myśleć dalej..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek0979    0

Panowie problem rozwiazany. W mojej Reni  był naprawiany rewers. Po tej naprawie mechanik zle podłączył kostki. Prąd nie dopływał do elektrozaworu i napęd działał cały czas. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim którzy starali się pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi91    0

Witam.

Mam podobny problem w swojej reni 103.54. Sprawdziłem napięcie na cewce. Na wyłączonym guziku mam napięcie, na włączonym guziku (napędzie) nie mam napięcia. Włącznik założyłem nowy. Moje pytanie brzmi jak prawidłowo powinna działać cewka. Czy powinna delikatnie, bardzo cicho kliknąć, czy powinno to być słyszalne, wyczuwalne? Podłączałem na krótko, i tylko bardzo cicho kliknie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi91 napisał:

Witam.

Mam podobny problem w swojej reni 103.54. Sprawdziłem napięcie na cewce. Na wyłączonym guziku mam napięcie, na włączonym guziku (napędzie) nie mam napięcia. Włącznik założyłem nowy. Moje pytanie brzmi jak prawidłowo powinna działać cewka. Czy powinna delikatnie, bardzo cicho kliknąć, czy powinno to być słyszalne, wyczuwalne? Podłączałem na krótko, i tylko bardzo cicho kliknie. 

Kolego jak podajesz prąd na cewkę to napęd jest wyłączony. tak samo z ciśnieniem na przystawce, jeżeli jest ciśnienie na przystawce to napęd jest wyłączony. a co do cewki to takie głuche kliknięcie powinno być. sprawdź na kablach do cewki czy napewno jest 12volt, u mnie nie wyłączało napędu i dziwnie klikała cewka i okazało się że do cewki dochodziło 5volt bo po drodze masy nie było


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4

Napiszę bo może komuś się przyda w 110.54 był problem z rozłączeniem przedniego napędu po sprawdzeniu cewki zasilania i zaworu wszystko było ok i dalej nie rozłączało .Po podpięciu manometru do rurki doprowadzającej olej do przystawki okazało się że nie ma ciśnienia, katalog i sprawdzenie układu i okazało się że poprzedni właściciel ciągnika naprawiał skrzynię i zgubili dławik który znajduje się na trójniku i ogranicza przepływ oleju do smarowania hamulców a to wszystko pracuje na jednym obwodzie i całe ciśnienie szło na smarowanie tarcz hamulcowych założyłem nowy od bizona (otwór ma być według katalogu 0.8 mm) i napęd się rozłącza.

Edytowano przez macherr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj