matttic

New Holland T6 Kontrolka ciśnienia hamulca przyczepy

Polecane posty

matttic    4

Jak w temacie po odpaleniu ciągnika ostatnio zaczęła świecić mi kontrolka informująca o niskim ciśnieniu powietrza w instalacji pneumatycznej w przyczepie mino iż ciągnik stoi z zapiętym pługiem po kilku minutach kontrolka samoczynnie gaśnie. Co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

spada ciśnienie w układzie, jest gdzies niewielka nieszczelność, jak troche pochodzi to napompuje ciśnieia i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matttic    4

Myślisz że tam jest ciśnienie cały czas?? Mam go nowego od roku i nie było tego wcześniej nigdy a zdarzało się, że stał i 2 miesiące nie palony w zimie to wtedy powinno samoczynnie zejść i też sie zapalać przy rozruchu ?

 

Nieszczelność.... on powinien mieć tak w dowodzie wpisane bo przez rok juz tyle było nieszczelności usuwanych przez serwis że już mi zbrzydł mój smerf ciamajda ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    6

Jeżeli układ pneumatyczny jest szczelny, to może traktor stać nawet rok i kontrolka się nie zapali. Widocznie gdzieś masz nieszczelność i dlatego schodzi powietrze.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

osuszacz powietrza był zmianiany? jeżeli nie to mogła sie zebrać wilgoć w układzie i poprostu pryblokować jakiś zaworek, który równie dobrze może samoczynnie sie odblokować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

W moim t6.175 ciśnienie trzyma raz tydzień, a raz miesiąca .  Co innego t6050 tam jak napompuje sprężarka ciśnienie to stoi pół roku przez okres zimowy i nic nie zejdzie.

Nie ma co się tym przejmować może usterka z biegiem czasu sama się usunie tak jak z fotelem pneumatycznym. Trzymał 2 dni i spuszczał ciśnienie z poduchy, po około 450mth jak napompowałem  ciśnienie w fotelu tak trzyma miesiąc i pół roku i nie spuści grama powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matttic    4

osuszacza powietrza nie zmieniałem a na pierwszym serwisie jak był to też wątpię by nim się zajęli  bo ciągnik pojechał do Tarnowa i u siebie robili a ja nie miałem wykazu poszczególnych prac jakie były wykonane.

Na pewno filtry paliwa, oleju silnikowego (mam nadzieje że olej też :) i skrzynie kalibrowali a reszta to wielka niewiadoma.

 

A propos osuszacza to gdzie go szukać i jaki może mieć wkład? Wymienny czy jakiś "wieczny" z którego spuszcza sie tylko wodę podobnych jak w niektórych kompresorach do malowania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

osuszacz jak dobrze pamietam powinien gdzies przy tylnym kole być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matttic    4

rzuciłem okiem przedtem i z takich rzeczy przy kołach mam zbiorniki chyba na powietrze które od spodu maja zawory o ile się nie mylę do spuszczania wody ale chyba mam szukać czegoś innego? Mam dokładaną pneumatykę jednoobwodową nie wiem czy to cos zmienia? W instrukcji też nie widzę nic o osuszaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

sprawdz za lewym tylnym kolem pod taką półokrągłą osłoną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matttic    4

Czy chodzi tu o ten okrągły element zaznaczony na obrazku od samego spodu wyglądający jak by posiadał jakiś wkład. Jest to część wielokrotnego użytku którą się demontuje czyści i suszy czy wymieni się na nową? Mam na nim naklejoną taśmę z napisem czarnym flamastrem ISO lub 150 może chodzić o motogodziny bo gdzieś tyle miał przy serwisie ale nie mam pojęcia czy to było zmieniane bo ciągnik pracował jakieś 20 motogodzin od tego czasu i już trochę jest przybrudzony ten element. Ciężko to ogólnie wypatrzyć nie wchodząc pod ciągnik. Napisz proszę jak to zdemontować bo to plastik i boje się na siłę ciągnąć bądź kręcić bo jest zimno i może pęknąć.

post-119452-0-93716300-1418060641.jpg

Edytowano przez matttic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobys    30

W moim też tak jest, i raczej tak będzie po prostu nie ma powietrza napompowanego. chyba że trzeba poszperać czy nie ma tych nieszczelności u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj